درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد

مجموعه : نکات سفر
درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد

همانطور که می‌دانید در شهر مشهد، هتل‌های فراوانی ساخته شده است، اما در میان انبوه این هتل‌ها، یک هتل وجود دارد که بر اساس امتیازها و نظرات کاربران اسنپ‌تریپ، جزو بهترین هتل‌های این شهر است. ما در این مقاله، این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت خواهیم گفت که چطور می‌توانید این هتل را آنلاین با بهترین قیمت رزرو کنید.

 

معرفی کامل هتل مجلل درویشی مشهد

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد که تقریبا بهترین هتل این شهر نیز بحساب می‌آید، هتل درویشی مشهد است. این هتل 5 ستاره که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته شده و می‌توانید با کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی، خود را از هتل به حرم برسانید، معماری متفاوتی دارد و قطعا از تماشای آن شگفت‌زده خواهید شد.

 

هتل درویشی با 25 طبقه و 223 واحد اقامتی، یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های این شهر است، به‌طوریکه اتاق‌ها و سوئیت‌های طبقات بالایی این هتل، چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر مشهد دارند و قطعا اقامت در آنها برای شما تجربه متفاوتی خواهد بود.

 

اما اگر قرار باشد اشاره‌ای به امکانات این هتل داشته باشیم، باید هم امکانات رفاهی و هم امکانات تفریحی این هتل را معرفی کنیم. اگر قصد تفریح در هتل را داشته باشید، می‌توانید سری به سالن بدنسازی هتل بزنید و ورزش کنید و بعد از آن برای رفع خستگی، به سالن ماساژ بروید و خستگی بدن‌تان را در کنید. اگر هم به تفریحات آبی علاقه داشته باشید و شنا بلد باشید، می‌توانید به مجموعه آبی هتل که شامل استخر، سونا و جکوزی است سر بزنید و از آنها نیز استفاده کنید.

 

این هتل امکانات رفاهی بسیار مناسبی نیز دارد. هتل درویشی سه رستوران دارد که می‌توانید برای صرف ناهار و شام، به این رستوران‌ها بروید و غذاهای لذیذ و باکیفیت ایرانی، فست‌فودی و بین‌المللی این رستوران‌ها را نوش جان کنید. در کنار این موارد، می‌توانید سری به چایخانه سنتی هتل هم بزنید.

 

نظر کاربران اسنپ‌تریپ درباره هتل درویشی

کاربران اسنپ‌تریپ که از طریق سایت یا اپلیکیشن، هتل مجلل درویشی مشهد را رزرو کرده‌اند، بر اساس 7 معیار مختلف، به این هتل امتیاز بین 0 تا 5 داده‌اند. برای هتل درویشی، امتیاز این معیارها به این ترتیب است:

کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت 3.7 از 5

خوشرویی و رفتار کارکنان 4.2 از 5

امکانات اقامتگاه 3.9 از 5

رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا 4.2 از 5

وضعیت نظافت 4.3 از 5

کیفیت غذا و پذیرایی 3.8 از 5

موقعیت مکانی و دسترسی 4.2 از 5

اگر شما هم از اسنپ‌تریپ این هتل را رزرو کردید و در آن اقامت داشتید، حتما نظر و امتیاز ارزشمند خودتان را برای این هتل در سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ، ثبت کنید.

 

راهنمای رزرو هتل در مشهد

اگر قصد داشتید با رزرو هتل مشهد بصورت آنلاین، راهی این شهر بزرگ و زیارتی شوید، کافیست در ابتدا سری به سایت اسنپ‌تریپ بزنید. سپس به بخش رزرو هتل اسنپ‌تریپ بروید، نام شهر یا هتل مورد نظرتان را جستجو نموده و تاریخ مورد نظر برای اقامت در هتل را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ‌تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های موجود در این شهر را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این هتل‌ها را به لحاظ قیمت، موقعیت مکانی و امکانات باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و هزینه آن را اینترنتی پرداخت کنید.