دستگاه کینسیس تکنوجیم:

دستگاه کینسیس تکنوجیم:

یکی از نوآوری های شرکت تکنوجیم، دستگاه کینسیس است. این دستگاه از مجموعه دستگاه های چندمنظوره تکنوجیم هستند.

 

محصولات منتخب دستگاه های تمرین با وزنه تکنوجیم بهترین راه برای شما به جهت داشتن تجربه ای جذاب از محصولات تناسب اندام است. به لطف طراحی ماژولار این دستگاه ها که به شما این امکان را می دهد تا تمرکز تمرین خود را روی ناحیه ای قرار دهید که می خواهید بیشترین تمرین را انجام دهید. این تجهیزات دارای وزنه برای عضله سازی و بهبود استقامت قدرتی نیز  ایده آل هستند.

 

دستگاه های منتخب تکنوجیم توسط مربیان حرفه ای در سراسر دنیا استفاده می شود تا بهترین تجربیات تمرینی را برای شاگردان خود فراهم کنند و بهترین سطح پیشرفت را در کمترین زمان داشته باشند. ما طیف وسیعی از محصولات خود را به جهت سادگی بیشتر و راحتی در استفاده، مهندسی کرده ایم در حالیکه مزایای یک تمرین کامل را نیز دارا هستند.

 

دستگاه کینسیس تکنوجیم:

تجهیزات دارای مجوز پزشکی

دستگاه های منتخب ما دارای تعداد زیادی از گواهی های سازمان IFI هستند تا تمرینات بهتر و آسان تر برای کاربرانی که ممکن است از مشکلات مغزی و حرکتی رنج می برند؛ فراهم کند.

Kinesis Personal ، یکی از بهترین تجهیزات طراحی شده بدنسازی جهت استفاده در منازل و باشگاه ها است. این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا قدرت، هماهنگی، انعطاف پذیری، وضعیت بدن و کنترل وضعیت تنفس را دوباره کشف و بهبود بخشید.

 

بیش از ۲۰۰ تمرین

با قرار دادن دسته ها در موقعیت های آلفا، بتا و گاما می توانید بیش از ۲۰۰ تمرین را فقط در یک مترمربع فضا انجام دهید. حتی نیاز نیست دستگاه را تنظیم خاصی بکنید. می توانید تمرینات اساسی و ترکیبی را به راحتی انجام دهید.

 

آزادی کامل حرکات

با استفاده از فناوری انحصاری FullGravity کاربران قادر خواهند بود به صورت سه بعدی حرکت کرده و تمامی زنجیره های جنبشی و حرکتی در بدن را فعال کنند. این در حالی است که بدن در برابر حرکت های مختلف در هر محور مکانی، مقاومت های احتمالی خواهد داشت. علاوه بر این، سیستم انحصاری حلقه ای کابل ها با امکان چرخش ۳۶۰ درجه انواع حرکات را بدون ایجاد فشار تداخلی نادرست به بدن امکان پذیر می کند.

 

طراحی و عملکرد

بازوهای ساخته شده از آلومینیوم صیقل داده شده به کابل ها متصل شده و نگهدارنده ی آنها هستند. هر بازو دارای سه محور است که کابل ها در حین انجام حرکت ها در این محورها حرکت می کنند. حرکت کابل در این سه محور کاملا بی صدا انجام می شود. دستگیره راحت و شفاف مغناطیسی بوده و زمان استراحت میان ست ها به راحتی به بدنه دستگاه می چسبد.

 

مربی مجازی Kinesis

حرکات جدید یاد بگیرید. برای استفاده از Kinesis Leather نیازی نیست تا ورزشکار حرفه ای باشید : هر روز مجموعه ای وسیع از حرکات تمرینی را بررسی کنید و با تمرینات جدید روز جدیدی را تجربه کنید.

 

نمایشگر دیجیتال با لمس راحت

وزن مورد نظر برای تمرین به راحتی با یک لمس ساده روی رابط کاریری زیبای دستگاه امکان پذیر است. کافی ست تا تنظیمات را بچرخانید تا میزان مقاومت دستگاه را از سطح ۰ تا ۲۰ تغییر دهید.

 

بی صدا، ایمن و روان

مقاومت اعمال شده در دستگاه به وسیله یک فناوری پیچیده و انحصاری کنترل می شود که در آن سیستم انتقال نیرو به صورت تدریجی و بدون صدا، نیرو را بصورتی ایمن و روان انتقال می دهند.

 

اعتماد به تمام محصولات ما
ما برای تمام تجهیزاتمان خدمات و پشتیبانی بین المللی ارائه می دهیم، بنابراین جای نگرانی نیست که از محصولات تکنوجیم استفاده کنید. خیالتان راحت باشد که تکنوجیم برای مدت طولاتی بهترین در زمینه خود باقی خواهد ماند. این به معنی ارائه خدمات ورزشی ایمن، موثر و مداوم به شما خواهد بود. تکنوجیم طی ۲۰ سال گذشته با افتخار تامین کننده رسمی تجهیزات ورزشی بازی های المپیک و پارالمپیک بوده است. این بدین معنی است که تجهیزات ما همواره مورد استفاده بهترین و حرفه ای ترین ورزشکاران دنیا بوده است.

 

می توانید سایر محصولات تکنوجیم مانند انواع الپتیکال، تردمیل، اسکی فضایی، دستگاه های قدرتی، لوازم تمرین و … را در سایت کارو ویژن سلامت مشاهده کنید.

مطالب از سایت کارو ویژن سلامت، تنها نماینده انحصاری تکنوجیم الهام گرفته شده است.

برای تماس با شرکت با یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمائید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553

پیج اینستاگرام: Karo.vision@

ارتباط از طریق واتساپ: 09120161983

جهت مشاهده وب سایت شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران روی https://karovision.ir کلیک کنید.
مطالب از سایت کارو ویژن سلامت، تنها نماینده انحصاری تکنوجیم الهام گرفته شده است.

برچسب‌ها: