دیگر غذایت همین‌جاست!

مجموعه : مجله خبری
دیگر غذایت همین‌جاست!

دیگر غذایت همین‌جاست!

 

امروزه با پیشرفت فن‌آوری و همهگیر شدن گوشی‌های هوشمند، بسیاری از عادت‌های رفتاری آدم‌ها، دستخوش تغییرهای زیادی شده است؛ چراکه مردم دیگر علاقه‌ای به انجام کارهای سخت و عملی ندارند و ترجیح می‌دهند که تمام‌کارهای روزانه و حتی فراتر از آن را هم، با چند کلیک روی گوشی هوشمندشان انجام دهند.

 

برای مثال برای انجام تراکنش‌های بانکی، حتی توی صف عابر بانک ایستادن هم دیگر سخت شده است و عموم مردم این کار را با استفاده از سامانه‌های تلفن‌بانک و اینترنت بانک انجام می‌دهند. از سوی دیگر برای خرید موبایل یا دیگر لوازم الکترونیکی، به بازارهای شهر رفتن، آن‌هم در این شلوغی و ترافیک زیاد، کار عقلانی به نظر نمی‌رسد.

 

در این دوره و زمانه که همه گوشی به دست در خیابان‌ها راه می‌روند و بخشی از زندگیشان شده است؛ هرچه انجام کارها به‌صورت الکترونیکی و به کمک گوشی هوشمند انجام شود؛ انگار که حال مردم هم بهتر است. همچنین امروزه درخواست تاکسی هم به‌راحتی با گوشی هوشمند انجام می‌شود؛ نکته جالب در مورد این روند هوشمند روبه‌جلو، اضافه شدن سامانه‌های سفارش آنلاین غذا است؛ به‌طوری‌که با همان روش مرسوم، گوشی خود را به دست گرفته و تنها با چند کلیک، از میان منوی هزاران رستوران، غذای خود را انتخاب کرده و پس از سفارش، آن را در محل موردنظر تحویل می‌گیرید.

دیگر غذایت همین‌جاست!

تنها منوی که احتیاج دارید؛ ریحونه
ریحون، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که بیش از 2000 رستوران خوب شهر را در خود جای‌داده است. سامانه‌ای که هم از طریق وب‌سایت و هم اپلیکیشن آن، می‌توان رستوران‌های اطراف را مشاهده کرده و از میان آن‌ها، غذای خوشمزهتان را انتخاب کنید و تنها با چند کلیک ساده روی گوشی هوشمند، غذای خود را در محل موردنظر تحویل بگیرید. هم‌اکنون می‌توانید برای سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهان هم از سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون استفاده کنید. و از غذایتان لذت ببرید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف 30درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: 10 هزار تومان مهلت استفاده: تا 10 هم دی‌ماه 1396

 

کد: p1rhn

دیگر غذایت همین‌جاست!

از سوی دیگر تیم پشتیبانی ریحون، از آغاز فرآیند سفارش تا تحویل غذا در محل موردنظر، با شما همراه خواهد بود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در انتخاب یا ارسال غذا، سریع‌تر ازآنچه تصور می‌کنید، وارد عمل شده تا مشکل را حل کند؛ همهی این موارد، تنها سرویس‌های خوبی است که ریحون به کاربرانش ارائه می‌دهد؛ اما سوال اینجاست که چرا ریحون؟ چرا سامانه هوشمند؟

 

و چرا خودمان مثل سنت قدیمی از منوی کاغذی رستوران‌ها، غذایمان را انتخاب نکنیم و با یک تماس تلفنی با رستوران، سر و ته قضیه رو هم بیاوریم؛ پاسخ سوال شما در یک منوی غذا خلاصه می‌شود که اسمش ریحون است؛ این سامانه منوی بیش از 2000 رستوران در شهرهای تهران، دماوند، گیلاوند، پردیس، شهرری کرج اصفهان و مشهد، را در خود جای‌داده تا دیگر نیازی به جمع‌آوری منوی کاغذی 100 ها رستوران نباشید

 

و شما از میان همه آن‌ها، در کوتاه‌ترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن، غذا موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین با ریحون دیگر نیازی به پرداخت هزینه غذا به‌صورت نقدی نیست، چراکه این کار هم به کمک درگاه‌های بانکی، به‌صورت آنلاین پرداخت خواهد شد.

 

برچسب‌ها: