راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کنیا:

مجموعه : مجله خبری
راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کنیا:

کشور کنیا از کشورهای آفریقای شرقی است که یک خط ساحلی طویل در امتداد اقیانوس هند دارد. کنیا سرزمین جنگل های وسیع، دشت های بزرگ و تپه های بی شمار است. ویزای کنیا از ویزاهای رایج و پر طرفدار ایران بوده و پروسه اخذ آن نیز بسیار آسان است، چرا که در عرض چند دقیقه، از طریق پورتال ویزای آنلاین کنیا در صالحان سیر قابل درخواست است.اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور کنیا یکی از ویزاهایی است که به تازگی طرفدار پیدا کرده است. البته برخی از دانشجویان به دنبال دریافت ویزای تحصیلی کنیا هستند و قصد دارند در دانشگاه های این کشور به تحصیل بپردازند. طبق مقررات شهروندی و مهاجرت کنیا که در سال ۲۰۱۲ تصویب شده است، متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی کنیا (دانشجویان خارجی) می توانند در صورت دریافت تاییدیه و پذیرش از دانشگاه ها و موسسات آموزشی کنیا، در این کشور ادامه تحصیل بدهند. طبق قانون ۱۷۲ مهاجرت کنیا، دانشجویان خارجی باید به مدت سه ماه قبل از شروع دوره آموزشی، پاسپورت دانشجویی خود را از این کشور دریافت نمایند.

 

اخذ ویزای قرقیزستان به همراه راهنمای دریافت ویزای کنیا در کمترین زمان

 

نمایی از دانشگاه اصطهباناتی-کنیا

چگونه میتوانیم ویزای کاری قرقیزستان را بگیریم ؟

کشور زیبای قرقیزستان از کشورهای آسیای مرکزی است. کشوری ناهموار و محشر که در امتداد جاده ابریشم یعنی مسیر تجاری باستانی بین چین و مدیترانه قرار دارد. دریافت ویزای قرقیزستان از اولویت های سفر به این کشور توریستی است. در همین راستا، صالحان سیر در جهت خدمت رسانی بیشتر به شما عزیزان، اقدام به ایجاد پورتال دریافت ویزای آنلاین قرقیزستان کرده است، به صورتی که شهروندان ایرانی با وجود آن، در عرض چند دقیقه می توانند درخواست ویزای خود را ارسال کنند.

 

درخواست اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور قرقیزستان باید پس از ورود به این کشور ظرف ۵ روز کاری ثبت شود.  همچنین شما می توانید قبل از ورود به این کشور به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید. قبل از ذکر جزئیات بیشتر درباره اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور قرقیزستان به ویژه ویزای کاری این کشور، اطلاعاتی درباره جغرافیا و مردم آن در اختیارتان قرار می دهیم. کشور قرقیزستان از اقوام قرقیزی تشکیل شده است و زبان آن ها ترکیبی از گویش های قرقیزی، روسی، عربی و حتی فارسی است. این کشور ۶ میلیون نفر جمعیت دارد که ۷۲  درصد این جمعیت را قرقیزها، ۱۴ درصد را ازبک‌ها و ۱۰در صد را روس ها تشكيل داده اند. به لحاظ دینی نیز درصدی از مردم قرقیزستان مسلمان بوده و جمعیت مسلمان این کشور در بخش های جنوبی بیشتر از بخش های شمالی آن می باشد. کسب و کار در قرقيزستان  بر پایه کشاورزی و دامپروری بوده و در این کشور صنایع کوچکی مثل: تولید سیمان، کفش، پارچه بافی، فرآوری مواد غذایی، طلا، موتور های الکتریکی و اثاثیه منزل رواج دارد.

 

همانطور که در بخش قبل ذکر گردید شما می توانید از طریق سایت ویزای الکترونیکی دولت قرقیزستان درخواست اخذ ویزای کاری نمایید. بعد از دریافت ویزای الکترونیکی شما می توانید وارد فرودگاه بیشکک، فرودگاه اوش یا گذرگاه مرزی کردی در کشور قرقیزستان شوید و تا ۵ روز ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کنیا:

آپلود صحیح از صفحه پاسپورت برای اخذ ویزای قرقیزستان

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید پاسپورت شما باید برای مدت اقامت در نظر گرفته شده برای کشور قرقیزستان، اعتبار داشته باشد. مدت اعتبار ویزا باید ۶ ماهه باشد، پس از انقضای ویزا نیازی به اعتبار 6 ماهه نیست. بعد از انجام ثبت نام باید مدارک خود را آماده نمایید. برای دریافت ویزای کاری قرقیزستان یکی از مهم ترین مدارکی که شما به آن نیاز دارید گواهی ثبت نام سازمان دعوت کننده از مقامات دادگستری، مالیاتی و صندوق های اجتماعی قرقیزستان است.

 

ویزای کار تانزانیا:

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی از کشور تانزانیا به دلایلی هم آسان و هم مشکل است. از آن جهت مشکل است زیرا این کشور در ایران سفارتخانه ندارد و نزدیکترین سفارتخانه کشور تانزانیا به ایران در کشور های امارات و عمان قرار دارد. از آن جهت آسان است چون می توانید در مرز ورودی این کشور ویزای خود را دریافت نمایید. کشور تانزانیا در شرق قاره آفریقا، مجاور اقیانوس هند و در همسایگی کشور کنیا قرار دارد. این کشور اجازه کار را به دلایل مختلفی از جمله مطالعات امکان سنجی، توسعه روابط حرفه ای و تجاری و ایجاد طرح های سرمایه گذاری به اتباع خارجی اعطا می نماید. همچنین اعتبار ویزا نیز می تواند از یک تا دوازده ماه طول بکشد.