راهنمای راه اندازی کسب و کار خانگی + منبع آموزشی رایگان

راهنمای راه اندازی کسب و کار خانگی + منبع آموزشی رایگان

درصورتی‌که روحیه خلاقانه ای دارید و به کارهای درآمدزای هنری در منزل علاقه هستید و به دنبالی راهی برای درآمد زایی هستید از این توان خود استفاده کنید و با راهنمایی این نوشته کسب و کار خود را ایجاد کنید. در دنیای امروز کسب و کار ها و ایجاد یک شغل دیگر مانند گذشته نیست. در گذشته حتما باید شخص در اداره یا محل کار به دستور یک مدیر سخت گیر کار می کرد.

 

حالا شما می‌توانید در منزل خود با پدیدآوری کارهای هنری نیز کسب در آمد خوبی داشته باشید. با انجام این کار شما بی نیاز به رفت و آمد به مکان کار، تماس مستقیم با خریدار و ترافیک و خیابان‌های پرازدحام و مدیر بدخلق می‌توانید به هدفتان دست یابید. ضمن اینکه کاری که از روی اجبار انجام نشود برای شما جذاب تر خواهد بود و به آن عشق می ورزید.

مجله سرگرمی بیهوش

مجله سرگرمی بی هوش ارائه کننده راه کارهای کسب و کارهای شما تا رسیدن به موفقیت و کسب درآمد کمک خواهد کرد. لیست کسب و کارهای پیشنهادی عبارت اند از: 

 

کار در خانه با ساخت ماکت های مینیاتوری

کوچک نمایی اجسام بزرگ یک کدام از هنرهایی میباشد که هوا داران متعددی داراست. به هنر کوچک نمایی اجسام بزرگ ساخت ماکت مینیاتوری می‌گویند که‌این روز ها یک کدام از شایسته ترین کارهایی میباشد که هر کسی میتواند در خانه خویش اعمال دهد. تشکیل داد ماکت های مینیاتوری مختص به یک سبک از اجسام خاص مثل منزل یا این که ماشین نمی شود! ماکت های مینیاتوری در موضوعات متعدد مثل کیک و شیرینی، وسایل آشپزخانه، میوه و صیفیجات و … ساخته میگردند و هر کدامش هم دوست داران خاص خودش را دارا است. یک پیشنهاد خلاقانه و با طرفداران فراوان در مجله سرگرمی بی هوش خلق ماکت های خلاقانه است.

 

ساخت تولیدات دست ساز

یک کدام از عمده کارهایی که از روش آن می توان در خانه درآمدزایی داشت ایجاد کرد تولیدات دست‌ساز میباشد. تولیدات دست‌ساز دربرگیرنده زیور آلات، کیف های دستی، لیف های گرمابه، باکس و پاکت کادو، نمد دوزی، عروسک سازی، شمع سازی، ساخت ست های آشپزخانه مثل انواع دم کنی های پارچه ای، بسته بندی حبوبات در خانه، گل سازی و قلاب بافی و … میباشد. دقت داشته باشید یاد گرفتن ساخت محصولاتی که به آنها اشاره کردیم چندان فعالیت مشقتباری نیست. صرفا کافی میباشد برای فراگیری آن‌ها یه خرده هزینه نمائید.

راهنمای راه اندازی کسب و کار خانگی + منبع آموزشی رایگان

برای فروش تولیدات تان هم میتوانید از روش سایت های اینترنتی مثل دیوار و شیپور یا این که ایسام به طور مجانی مبادرت فرمایید. همینطور از شبکه های عمومی مثل اینستاگرام و تلگرام هم می‌توانید امداد بگیرید. در‌صورتی‌که هم تمایلی به فروش اینترنتی ندارید سفارش میکنم به سراغ فروشگاه هایی بروید که تولیدات مربوط به شمارا می‌فروشند. توصیه خویش را برای فروش تولیدات تان به طور عمده ارائه دهید. در صورتیکه بتوانید آنان‌را متقاعد نمایید می‌توانید همیاری مستمر با آنان داشته باشید.

 

بلاگ نویسی برای درآمدزایی خانم های خانه دار

در صورتی‌که دستی به نویسندگی دارید و با بلاگ نویسی تا حدودی آشنا میباشید، این شغل میتواند برای شما مناسب باشد. هر روزه اطلاع رسانی های فراوانی برای استخدام وب لاگ نویس در وب ارائه می‌شود. شما میتوانید سرگرم به ایفا این فعالیت گردید

راهنمای راه اندازی کسب و کار خانگی + منبع آموزشی رایگان

مجله سرگرمی بی هوش :

توجه کنید راه حل های ارائه شده در این مقاله به صورت کلی بوده و لازم است تا کاربر بعد از انتخاب یکی از این ایده ها و آموزش کامل اقدام به راه اندازی کسب و کار کرده و در این راه پیگیر باشد تا سرانجام به موفقیت برسد. هیچ کاری بدون تلاش ممکن نیست. به خودتان باور داشته باشید و مداوماً کار مورد علاقه خود را دنبال کنید.

سرویس و تعمیر وسایل الکتریکی

وسایل الکتریکی مجموع زندگی ما رو احاطه کرده اند. در هر خانه ای وارد شوید ، بیشتراز نیمی از وسایل خانه ، تمامی وسایل الکتریکی می باشند. از این رو قابلیت و امکان خراب شدن هر مورد از وسایل هم بیشتر است.

از سمت دیگر هم ، ایرادات اقتصادی منجر گردیده است که عموم کمتر به سمت خرید وسایل نو بروند و تا جای ممکن به تعمیر وسایل خانه روی میاورند . پس تعمیر وسایل الکتریکی ، قادر است یکی از کارهای کسب درآمد کارهای هنری باشد که خیلی زیاد برای شما درآمد زایی نماید.

 

مدرس آنلاین و یا این که خانگی گردید

در‌صورتی‌که هر گونه علم تخصصی دارید آن را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید. روزهای امتحانات و روزهای فصل تابستان برای مطالعه ی کنکور مطلوب ترین مجال برای تبلیغ درس دادن خصوصی میباشد. کارایی فرمایید تخفیف هایی در حیث بگیرید. از جمله بگویید در حالتی‌که با خویش شاگرد دیگری را نیز به کلاس بیاورند.

 

شغل های هنری برای درآمدزایی خانم ها خانه دار

یکی دیگر از روش های کسب درآمد خانگی و پول ساز کارهای هنری مانند: دوزندگی، بافتنی، قالی بافی، چرم دوزی، گلسازی، مجسمه سازی و… است. البته قبل از آن که مبادرت به یادگیری یک هنر برای درآمدزایی در آینده نمایید، در زمینه‌ی آن تحقیقی داشته باشید که در آینده تا چه اندازه قادر است برای شما درآمدزا باشد.

 

طراحی و برگزاری تور

تعداد اشخاصی که شیفته مسافرت می باشند اما فرصت و علم برنامه‌ریزی آن را ندارند روزانه در حال ارتقا میباشد و شما می توانید با به کارگیری از استعلام بها بلیط، رزرو اقامتگاه، ترانسفر و طعام و … یک تور طراحی فرمائید. حتی در‌صورتی‌که بتوانید رابطه قابل قبولی با آژانس‌های مسافرتی برقرار نمائید تخفیف‌های ویژه و شاید آفرهای خاص اخذ فرمائید. این عمل نه نیازی به اینترنت‌وب سایت داراست و نه هزینه نخستین، یک صفحه اینستاگرام آکنده از عکس‌های جالب و دارای ربط میتواند شمارا در وصال به یک تور لیدری مجازی یاری دهد.

 

فعالیت در خانه با راه‌اندازی کترینگ مواد غذایی

این ایام که دلار خیلی گران گردیده است کسب و کارهای متعددی در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند البته این را بدانید هر کسب و کاری که مرتبط با خوراک میگردد هیچگاه ورشکسته نمیشود. زیرا هرگز عموم از میل کردن دست بر نمی دارند. به همین استدلال یک کدام از شایسته ترین ایده هایی که الان خیلی پاسخ گو میباشد فعال سازی کترینگ مواد غذایی در خانه میباشد. در‌حالتی که آشپز خوبی می‌باشید درست کردن غذاهای خانگی یک کدام از شایسته ترین شغل های خانگی پولساز برای شما خواهد بود. شاید در روز ها و ماه های نخستین درآمد شما کم باشد اما مطمئن باشید در ماه های آتی اشخاص متعددی مشتری های همیشگی شما خواهند شد. زیرا خیلی از اشخاص غذاهای خانگی را به غذاهای رستوران ها ترجیح می‌دهند.

 

برای فعال سازی این عمل به سرمایه متعددی احتیاج ندارید. وسایل آشپزخانه هم که دارید و نیاز به تنظیم وسایل متعددی وجود ندارد. تنها برای جذب مشتری مطلقا بایستی از تبلیغات آفلاین (پخش تراکت) به کارگیری نمائید زیرا نهایتا می‌توانید تنها به محدوده خویش خدمت دهید. ولی از تیم ها و شبکه های تلگرامی و همینطور از اینستاگرام هم می‌توانید امداد بگیرید.

 

نکته حائض اهمیت در جذب مشتری کیفیت خدمت های ارائه گردیده و همینطور بسته بندی غذاها است که بسیار جالب بایستی ایفا دهید. همینطور تا جایی که ممکن میباشد به موقع و سر وقت غذا ها را تحویل دهید. در صورت ارسال دیر هنگام قطعا به مشتری های خویش کادو ای بدهید تا اصول مشتری مداری را رعایت کرده باشید.

 

پروش گل های خانگی

یک کدام از شایسته ترین مشاغل خانگی که می توان ذکر کرد فعالیت در خانه ای مطلوب برای خانم ها هم میباشد رویش گل و گیاه میباشد. دکوری یا این که دارویی مهم بضاعت و توان شما در رشد گل و گیاه میباشد. مثلا می‌توانید گل های دارویی مثل آلوئه ورا که کاربرد بسیار متعددی در زیبایی دارا هستند رویش دهید یا این که گل های دکوری خاص مثل انواع کاکتوس را رویش دهید. یکی دیگر از روشهای کسب در آمد و پرطرفدار معرفی شده در مجله سرگرمی بی هوش پرورش گل و گیاهان خانگی است.

 

ساخت جاشمعی دیواری

یکی‌از شایسته ترین طرز های کسب درآمد در خانه برای دوستانی که سرمایه کافی ندارند فروش جاشمعی دیواری دستساز میباشد. جاشمعی های دیواری در سبک های گوناگون طرفدارهای متعددی دارا هستند و یک کدام از اجزای مهم منزل هایی با چینش امروزی به حساب آورده می شود. ارزش جاشمعی های دیواری از 30 هزار تومان تا 100 هزار تومان متغیر میباشد.

 

لیست کامل خلاصه ای از روش های کسب در آمد آنلاین ارائه شده در مجله سرگرمی بی هوش است. جهت مطالعه لیست کامل کسب و کارهای آنلاین به وب سایت مجله سرگرمی بی هوش به آدرس: www.bihosh.ir مراجعه شود.

 

ترجمه کنید و درآمد کسب کنید

در حالتی‌که به زبان انگلیسی احاطه دارید می‌توانید خدمات ترجمه ارائه دهید. این عمل می تونه یکی‌از شایسته ترین و پولساز ترین خط مش ها برای فعالیت در خانه باشد. ترجمه مقالات یکی از راه های کسب در آمد آنلاین با در آمد بالا است.

راهنمای راه اندازی کسب و کار خانگی + منبع آموزشی رایگان

امروزه ایجاد محتوا در اینترنت بسیار اهمیت پیدا نموده است و خیلی از وب سایت ها برای تامین محتوای خویش مجبورند متن ها و مقاله‌ها انگلیسی را ترجمه نمایند.

 

در صورتیکه تواناتی موردنیاز در ترجمه مقاله ها خارجی را داشته باشید می‌توانید درآمد خوبی را در خانه خویش کسب نمائید. برای استحضار از ارزش ها بهتر میباشد به وبسایت هایی که درحال حاضر در این باره کار می نمایند رجوع‌کنید و نرخ خویش را گزینش فرمایید.

برچسب‌ها: