رعنا ابراهیم مجری موفق لبنانی تبار از زندگی شخصی اش میگوید

رعنا ابراهیم مجری موفق لبنانی تبار از زندگی شخصی اش میگوید

مجری لبنانی الاصل برنامه «انتم و آی فیلم» که علاوه بر عربی، فرانسوی و انگلیسی به فارسی هم مسلط بود و تا ۲ سال قبل در جشنواره فیلم فجر هم حضور پررنگی داشت.

اما این مجری خوش پوش و خوش سیما به یک باره ناپدید شد. آیا ممنوع التصویر شده بود؟

شبکه های عربی منطقه سراغش رفته بودند؟

غیبت رعنا ابراهیم در شبکه آی فیلم سئوال برانگیز بود تا اینکه به تازگی فهمیدیم صاحب دختری به نام سارا شده است. اما او سارا را در نه در ایران و نه در لبنان به دنیا آورده !

این مجری خوش سلیقه و آینده نگر موقع وضع حمل به شهر کندو در کانادا رفته و آنجا را برای زایمان، اقامت و نقاهت انتخاب کرده تا فرزندش شناسنامه کانادایی داشته باشد. ماجرای مادر شدن رعنا را می شد از عکس های وایبر و اینستوگرامش، فهمید. اما آیا او می خواهد با سارا به ایران برگردد :«از کارم خسته شده ام. واقعا دوست دارم تا مدت ها از محیط کار و رسانه و ایران دور باشم».

 

رعنا ابراهیم مجری موفق لبنانی تبار از زندگی شخصی اش میگوید

اما رعنای ابراهیم کی به ایران آمده بود؟

مجری بلند قامت، خوش پوش و خوش چهره آی فیلم، قبلا مهمان دار خطوط امارات بوده. در یکی از پروازها، یک تاجر ایرانی دلباخته او می شود.

رضای ۴۳ ساله که به تازگی از همسرش جدا شده بود و یک دختر ۱۴ ساله داشت از او خواستگاری می کند و او هم جواب مثبت می دهد «از آنجا که در فرهنگ عرب چند همسری و اختلاف سنی زیاد، مسائل چندان بعید و عجیبی نیست، پدرم به راحتی با این ازدواج موافقت کرد.

 

تقریبا چنین شرایطی برای خواهران ام هم به وجود آمد و در خانواده چیز عجیبی نبود.» به این ترتیب رعنا، مهمانداری هواپیما را کنار می گذارد، روسری به سر می کند و به ایران و برج های دوقلوی الهیه تهران می آید.

کمی بعد مسئولان شبکه تازه تاسیس آی فیلم با چند واسطه، او را دعوت به همکاری می کنند. ابراهیم بلافاصله پایش را در شبکه محکم می کند. در حالیکه همسرش با گسترده شدن کارش مخالف بوده: «جالب است که همسرم هیچ گونه علاقه ای به کارم نداشت ولی هیچ مخالفتی هم نمی کرد.

 

از بس که عاشق من است.» اما حاملگی رعنا ابراهیم، باعث شد تا او اجرا را کنار بگذارد و همراه با همسر و دختر همسرش به کانادا برود. از حرف های چند باره و تاکید رعنا به نظر می رسد که قصد برگشت ندارد.

سعیده نیک اختر/ تماشاگران امروز