روش عجیب و جدید اعدام داعشی + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
روش عجیب و جدید اعدام داعشی + عکس

به صلیب کشیدن شیوه جدید و جالب اعدام داعشی ها

 

گروه‌ تروریستی داعش شیوه‌ صلیب کشیدن را به‌ شیوه‌ های مخوف اعدام اضافه‌ کرد. گروه‌ تروریستی داعش در شهر منبج در سوریه‌ شیوه‌ به‌ صلیب کشیدن را برای اعدام مردم بی گناه‌ به‌ کار برده‌ است.

 

به‌ تازگی و بعد آزادسازی شهر منبج از سوی نیروهای دمکراتیک سوریه‌، مردم این شهر از به‌ صلیب کشیدن مردم بی گناه‌ توسط داعش در سوریه‌ خبر دادند.

 

در این روش مخوف داعش با درست کردن صلیبی ضربدری افراد را به‌ صلیب آویزان می کند و بعد جلادان داعش در میان مردم و با شکنجه‌ فرد به‌ صلیب کشیده‌ شده‌، وی را اعدام می کنند.

 

بر اساس این گزارش، یکی از اهالی شهر منبج بعد از آزادسازی شهر به‌ بازسازی صحنه‌ جنایت گروه‌ تروریستی داعش پرداخت.وی در هنگام بازسازی این جنایت اعلام کرد که‌ تروریست های داعش پسر عمه‌ وی را بعد از آنکه‌ به‌ صلیب کشیدند، قطعه‌ قطعه‌ کردند و جلوی چشم مردم شهر وی را به‌ قتل رساندند.

 

شایان ذکر است که‌ در چند ماه‌ گذشته‌ گروه‌ تروریستی داعش در عراق و سوریه‌ متحمل شکست های فراوانی شده‌ است و برای جلوگیری از فرار مردم از مناطق زیر کنترل خویش اقدام به‌ کشتار مردم بی گناه‌ با شیوه‌های مخوف می کند.

 

بعد از آزادسازی فلوجه‌، شهر منبج یکی از استراتژیک ترین شهرهای اشغال شده‌ توسط داعش بود که‌ در چند روز گذشته‌ از سوی نیروهای دمکراتیک سوریه‌ آزاد شد.

روش عجیب و جدید اعدام داعشی + عکس

شیوه اعدام

روش عجیب و جدید اعدام داعشی + عکس

اعدام داعش

روش عجیب و جدید اعدام داعشی + عکس

روش جدید اعدام داعش