رونالدو برنده توپ طلای 2016 شد + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
رونالدو برنده توپ طلای 2016 شد + عکس

رونالدو برای چهارمین بار توپ طلا را تصاحب کرد

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید همانطور که اکثر کارشناسان ورزشی پیش بینی کرده بودند موفق شد برنده توپ طلای 2016 شود.

 

رونالدو شب گذشته موفق شد چهارمین توپ طلا خود را به دست آورد و بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.مسی نیز تا به حال ۵ بار توپ طلا کسب کرده و این عنوان در ۹ سال‌ اخیر بین این دو ستاره تقسیم شده است. حال هاجی به تمجید از این دو پرداخت و آنها را با دو ستاره دنیای تنیس مقایسه کرد.

 

او گفت:” رونالدو همیشه تمرین می‌کند و همیشه می‌خواهد برنده باشد. تفاوت‌ها در داخل زمین همیشه در زندگی به شما انگیزه نمی‌دهد‌‌ باید جاه طلب بود. عملکرد دیروز شما در امروز به شما کمک نمی‌کند و هر بازی باید سعی کرد بهترین‌ بود. بازیکنان فوتبال مثل بازیگران نیستند.

رونالدو برنده توپ طلای 2016 شد + عکس

بردن توپ طلای 2016 توسط رونالدو

 

شما یک فیلم ضبط می‌کنید و ۱۰۰ بار تماشا می‌کنید‌. فوتبال اینطور نیست. در فوتبال هر بازی شرایط‌ خودش را دارد. بنابراین باید با انگیزه بود.

 

این یکی از کیفیت های یک بازیکن برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان است. رونالدو و مسی هردو انگیزه بالایی دارند و دلیلش انگیزه است. ما در دوره ای زندگی می‌کنیم که شاهد بازی‌های دو بازیکن فوق العاده هستیم.

 

یکی کیفیت تکنیکی بسیار بالایی دارد و دیگری کیفیت های دیگر. ممکن است شما فیزیک‌ فوق‌العاده ای داشته باشید ولی همه چیز از ذهن شروع می‌شود. مسی بازیکن خلاقی است تو تکنیک و استعداد بالایی دارد، استعداد ناب. مثلا در تنیس، مسی شبیه به فدرر است و رونالدو شبیه جوکوویچ.”