زاپیامکس؛ درمانی آسان، ارزان و سریع برای انواع دردهای زانو

مجموعه : پزشکی و سلامت
زاپیامکس؛ درمانی آسان، ارزان و سریع برای انواع دردهای زانو

زاپیامکس ،زانوبند زاپیامکس   را باید در زمره بی‌خطرترین و پیشرفته‌ترین محصولات درمانی برای تسکین دردها و تنش‌های عضلانی در زانو به شمار آورد. این زانوبند با مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز دنیا در درمان انواع دردهای زانو توانسته از دیگر روش‌ها پیشی بگیرد و جایگاه خود را در عرصه درمان درد زانو به اثبات برساند.

 

تکنولوژی به کار گرفته شده در این زانوبند با نام اختصاری UIC شناخته و متشکل از سه بخش اولتراسوند، اشعه مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس است.

 

هر کدام از این تکنولوژی‌ها تاثیرات قابل توجهی بر اندام‌های آسیب‌دیده زانو دارند و در ترمیم و بازسازی آسیب ایجاد شده در زانو، کاهش درد، افزایش انعطاف‌پذیری، رفع گرفتگی‌های عضلانی و در آخر بهبود عملکرد حرکتی نقش بی چون و چرایی دارند.

 

معرفی زانوبند UIC زاپیامکس (zapiamax)

وقتی سخن از تکنولوژی درمانی UIC به میان می‌آید منظور سه بخش طلایی آن در حوزه درمان است که اولتراسوند، اشعه مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس را در بر می‌گیرد و هر کدام از این‌ها تاثیر ویژه‌ای در درمان عضو آسیب‌دیده دارند.

 

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام از این تکنولوژی‌ها، قطعا کنار هم قرار گرفتن آن‌ها در زاپیامکس تحولی عظیم در زمینه درمان دردهای زانو به شمار می‌آید.

 

زانوبند زاپیامکس محصولی چند لایه و پارچه‌ای است که در وسط لایه‌های آن تجهیزات مربوط به تکنولوژی UIC به همراه چند رشته کابل قرار گرفته است. جنس پارچه‌ها از الیافی خاص، ضد حساسیت و ضد تعریق انتخاب شده تا بیمار به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کند.

 

خروجی کابل به آداپتور وصل می‌شود و به راحتی با برق خانگی کار می‌کند. این زانوبند اثرگذار در زمینه توانبخشی و تسکین درد زانو از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان است.

 

زاپیامکس و تفاوت آن با سایر زانوبندهای طبی

هیچ‌گاه نباید زاپیامکس را با یک زانوبند طبی یکی دانست. این زانوبند علاوه بر مزایای حمایتی، نقش درمانی از طریق تکنولوژی‌های نهفته در خود دارد. هدف زانوبند UIC زاپیامکس تسکین درد با افزایش خون‌رسانی در اندام‌های زانو و در نهایت بهبود عملکرد حرکتی آن است.

 

زاپیامکس؛ درمانی آسان، ارزان و سریع برای انواع دردهای زانو

تکنولوژی UIC به کار گرفته شده در زانوبند زاپیامکس

تکنولوژی UIC از نوظهورترین روش‌های درمانی با شاخصه‌های فیزیوتراپی است و بهترین گزینه برای تسکین درد و کاهش التهاب محسوب می‌شود. UIC نام اختصاری سه تکنولوژی به کار رفته در زانوبند زاپیامکس است که عبارتند از:

 

تکنولوژی التراسوند (Ultrasound) و نقش درمانی آن در زانوبند زاپیامکس

تمرکز اولتراسوند بر عمق بافت‌های آسیب دیده و تسکین آن با ایجاد گرمایی بسیار ملایم است. روند درمانی در اولتراسوند با امواج صوتی خواهد بود که میلیون‌ها بار در ثانیه بر زانو تابیده می‌شود. این تابش امواج، جریان خون را در بافت‌های زانو افزایش داده و باعث بهبود عملکرد حرکتی، تسکین درد و کاهش التهاب آن خواهد شد.

 

تکنولوژی انفرارد یا مادون قرمز (Infrared Therapy) و نحوه اثرگذاری آن در زانوبند زاپیامکس

گردش خون غنی از اکسیژن، تقویت و ترمیم فوق‌العاده بافت‌های آسیب‌دیده تاثیری است که اشعه مادون قرمز بر دردهای زانو دارد. یکی از ویژگی‌های مهم اشعه مادون قرمز ایمن بودن آن در درمان است.

بر خلاف اشعه فرابنفش که عامل ایجاد سلول‌های سرطانی است (البته در دراز مدت و استفاده مکرر) مادون قرمز بدون هیچ خطری در ترمیم بافت‌های زانو نقشی اساسی دارد. در واقع تمرکز انفرارد بر التهاب‌های حاد و دردهای مزمن است اما از آن در بهبود دیگر مشکلات زانو نیز بهره می‌برند.  

 

کلاک پالس (Pulse clock) و نقش آن بر زانو در زانوبند زاپیامکس

تحریک عضلات و ترمیم بافت‌ها از طریق بهبود جریان خون نتیجه‌ای است که با تاباندن پالس‌های الکتریکی بر مفصل زانو به دست می‌آید.

 

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس

همه افراد به راحتی می‌توانند زانوبند زاپیامکس را بر زانوی خود بسته و از امکانات آن بهره‌مند شوند. ابتدا پای خود را در حالت کشیده و صاف قرار داده و سپس مرکز زانوبند را بر محل درد زانو تنظیم کرده و آن را دور زانوی خود بپیچید.

زبانه‌های زانوبند را  که مجهز به لبه‌های چسبی هستند، بر اساس اندازه مفصل و سفتی آن تنظیم و سپس روی هم بچسبانید. بعد از بستن آن آداپتور را به برق وصل کرده و بین 45 دقیقه تا یک ساعت از آن استفاده کنید. با گذشت دو تا سه هفته اثرات شگفت‌انگیز آن پدیدار خواهد شد.

 

قیمت زانوبند UIC زاپیامکس چقدر است و دلیل به‌صرفه بودن آن چیست؟

شاید در نگاه اول به قیمت زاپیامکس فرد ذهنیت بالا بودن قیمت برایش ایجاد شود. اما باید این قیمت را بر اساس امکانات و تکنولوژی که در آن تعبیه شده است سنجید. بدون شک قیمت این محصول با مجهز بودن به تکنولوژی بسیار پیشرفته و بروز UIC (اولتراسوند، انفرارد یا مادون قرمز و کلاک پالس) در درمان و تسکین انواع دردهای زانو نقشی اساسی و پُر رنگ دارد.

 

با توجه به اینکه افراد درمان‌هایی مانند جراحی، دارویی، فیزیوتراپی، ازون‌تراپی، آب درمانی و حتی ماساژ درمانی را باید چندین دوره انجام بدهند و هر دوره مشتمل بر چندین جلسه است، طبیعتا هزینه هنگفت آن‌ها بر کسی پوشیده نیست.

 

علاوه بر هزینه‌هایی که این روش‌های درمانی به همراه خواهند داشت باید مقادیر مالی که برای رفت و آمد و زمانی که اختصاص می‌دهند نیز به حساب آورد که خود این هزینه‌ها نیز چشم‌گیر هستند. مجموع این هزینه‌ها مبلغ قابل توجهی را شامل می‌شود که در بسیاری مواقع آن‌قدر زیاد می‌شود که بیمار از ادامه مسیر درمان انصراف می‌دهد.

 

در صورتی که با یک بار خرید زانوبند زاپیامکس به مبلغ یک میلیون و 960 هزار تومان می‌توان تا سال‌های سال از خدمات آن در خانه بهرمند شد. مزیت ویژه‌ای که زانوبند ضد درد زاپیامکس دارد قابل استفاده برای انواع اندازه‌ها است، به طوری که همه افراد خانواده می‌توانند از آن به صورت مشترک استفاده کنند.

 

بدون شک قیمت زانوبند زاپیامکس در مقابل دیگر روش‌های درمانی اصلا به چشم نمی‌آید و تاثیر آن هم به مراتب سریع‌تر و بهتر از دیگر روش‌ها خواهد بود.

 

زانوبند زاپیامکس را از کجا بخریم؟

شاید یکی از مواردی که بسیاری از بیماران با آن روبرو هستند نحوه دسترسی و خرید زانوبند زاپیامکس است. با توجه به مشغله‌های زیاد افراد، کمبود وقت و شلوغی‌های وحشتناک خیابان‌ها بهترین گزینه، خرید اینترنتی زاپیامکس خواهد بود.

 

خرید آن‌لاین زاپیامکس از سایت‌های معتبر باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد شد و فرد نیاز به لغو کار دیگری برای رفتن به دنبال خرید ندارد. فروشگاه‌های معتبر اینترنتی با ارسال محصول به درب منزل بسیاری از مشکلات خرید را حل و با این خدمات نحوه رساندن زانوبند به دست بیمار را در کمترین زمان امکان‌پذیر ساخته‌اند.

 

سوالات متداول

تکنولوژی‌ UIC به کار رفته در زاپیامکس کدام است و نحوه تاثیرگذاری آن‌ها چگونه است؟

UIC نام اختصاری سه تکنولوژی اولتراسوند، انفرارد یا اشعه مادون قرمز و کلاک پالس است. اولتراسوند از طریق امواج صوتی و با ایجاد حرارت ملایم درد را تسکین می‌دهد. انفرارد با اشعه مادون قرمز با بهبود گردش خون غنی از اکسیژن به بازسازی بافت می‌پردازد. کلاک پالس با کمک پالس‌های الکتریکی با تحریک بافت‌های آسیب‌دیده و ماساژ در رفع درد کمک می‌کند.

 

مزایای زاپیامکس نسبت به فیزیوتراپی چیست؟

با توجه به اینکه فیزیوتراپی تجویز شده معمولا چندین دوره را شامل می‌شود، طبیعتا هزینه‌های زیادی را در بر می‌گیرد. در کنار هزینه‌های کلینیک باید هزینه رفت و آمد و زمان اختصاص داده را نیز مد نظر گرفت. در صورتی که با یک بار خرید زاپیامکس همه این هزینه‌ها برطرف شده و نیازی برای رفتن به کلینیک نیست.

 

زاپیامکس را از کجا بخریم و قیمت آن چقدر است؟

بهترین گزینه برای خرید زاپیامکس سایت‌ نی مارکت است که بعد از سفارش، محصول را درب منزل تحویل می‌دهند. قیمت این زانوبند یک میلیون و 960 هزار تومان است.