نرخ بازگشت سرمایه گذاری بیت کوین

مجموعه : علمی
نرخ بازگشت سرمایه گذاری بیت کوین

در یک ماشین حساب بازگشت بیت کوین، هر دو تاریخ اولیه و نهایی را وارد می کنید و بازده سالانه و کل هر پولی که در بیت کوین سرمایه گذاری شده را تخمین می زند.

 

به صورت اختیاری می توانید بازده قیمت بیت کوین و قیمت نهایی تورم را نیز تنظیم کنید. ما از شاخصCPI-U ، درون یانی یا بیرون یابی استفاده می کنیم تا ارزش سرمایه گذاری بیت کوین را در تاریخ سرمایه گذاری خود بیابیم.

ماشین حساب بازده بیت کوین با تنظیم تورم

 

ماشین حساب بازگشت بیت کوین استفاده از داده Brave New Coin از طریق QUANDL و همچنین داده های بازگشت بیت کوین تاریخی از BITCOINITY.

 

در هنگام استفاده از ماشین حساب بازگشت بیت کوین، فقط چند گزینه وجود دارد، اما هر تنظیم کوچک می تواند تاثیرات عمده ای در نتایج شما داشته باشد.

 

گزینه های سرمایه گذاری

شروع سرمایه گذاری

تاریخ شروع

تاریخ پایان

 

تنظیم برای تورم :در صورت بررسی، درصد بازده و ارزش پایانی سرمایه گذاری

CPI-U  تنظیم می شوند تا تورم را به خود اختصاص دهند. برای تاریخ های چاپ گذشته، از بیرون یابی خطی برای برآورد تورم استفاده می کنند. برای تاریخ بین قرائت، از درون یابی استفاده می کنند.

 

نتایج خروج بیت کوین بازده کل بازده سالانه مقدار پایانی سرمایه گذاری توجه داشته باشید که بازارهای بیت کوین به این معنا نیست که همیشه برای شما سود آور خواهد بود قیمت های بسته شده بیت کوین همانطور که از طرف صرافی ها گزارش داده می شود هر روز شامل تغیرات قیمتی فراوانی است.

 

همچنین، بیت کوین می تواند یک روز بسیار بی ثبات باشد، توجه داشته باشید که قیمت های داخلی ابزار ما ممکن است 10% یا بیشتر متفاوت از قیمت های پرداخت شده توسط برخی از فعالان بازار در مدت مشابه 24 ساعته باشد.

 

ما معتقدیم که روند مناسب برای این ابزار صحیح است، و این حدس منطقی است که چگونه یک سرمایه گذار معمولی بیت کوین بین دو تاریخ انجام می داد.

 

با این حال، این ابزار فقط برای اهداف اطلاعاتی  یا تحقیقاتی است. بیت کوین یک حدس و گمان اما بالقوه پر سود است. نتایج بازده بیت کوین به نقل از آن شده است که به هیچ وجه نباید به عنوان مشاوره در مورد سرمایه گذاری در بیت کوین یا سایر ارز های رمز نگاری پذیرا باشید. ارز CRYPTOCUR، به عنوان یک کلاس دارایی، بیش از هر سرمایه گذاری دیگری که در این سایت در قالب ماشین حساب صحبت خواهیم کرد نوسانات بیشتری را نشان داده است. برای بیت کوین، زمان روز خرید یا فروش بیت کوین باعث می شود عملکرد سرمایه گذار به طرز مختلف تغییر کند. همانطور که در بخش بازگشت بیت کوین 2017 بحث کردیم بیت کوین به یک حدس و گمان نزدیکتر از یک سرمایه گذاری است. بیت کوین وسایر سرمایه گذاران Cryptocurrency  روندهای بسیار چشم گیری و همچنین افت های ناخوشایند داشته اند. ما توصیه های خود را تکرار خواهیم کرد: برای اکثر قریب به اتفاق سرمایه گذاران، ما تخصیص منظم دارایی و صندوق های مدیریت شده منفعلانه را توصیه می کنیم. با این حال ، اگر تحقیق را انجام دهید و هنوز هم احساس می کنید که بیت کوین در سبد خرید شما معنا پیدا می کند، امیدواریم که سرمایه گذاری و سود خوبی داشته باشید.

 

منبع : iminer