سشواری که خانه ای را به آتش کشید + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
سشواری که خانه ای را به آتش کشید + عکس

به آتش کشیده شدن خانه ای به خاطر سشوار و سهل انگاری

 

زمانی كه ساكنان در منزل نبودند همسایگان با دیدن خروج دود ازدرز های درورودی این واحد مسکونی، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند.

 

ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض مطلع شدن از این حادثه در ساعت ۱۵:۳۴ ظهر دیروز بی درنگ زنگ ایستگاه ۹۹ را به صدا درآورد وآتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ روانه خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان شوش شرقی كرد.

سشواری که خانه ای را به آتش کشید + عکس

آتش گرفتن خانه

مجید گل و بلبل فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد كه از طبقه سوم یك ساختمان سه طبقه تك واحدی به متراژ حدود ۶۵ متر مربع دود و آتش خارج می شود و شعله ها در حال سرایت به واحدهای دیگر ساختمان است.

 

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی ضمن رعایت نكات ایمنی، قطع برق و گاز محل و ایمن كردن آن، درورودی این واحد مسکونی را باز کردند و با همراه داشتن چند دستگاه خاموش كننده و یك رشته لوله آبدهی، خود را به كانون آتش دراتاق خواب رساندند و مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

سشواری که خانه ای را به آتش کشید + عکس

خانه آتش گرفته

 

وی با اشاره به این که به هیچ کس دراین حادثه صدمه ای نرسید، افزود: آتش نشانان درهمان لحظات اولیه این آتش سوزی را مهار و ازگسترش آن به واحد های مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

سشواری که خانه ای را به آتش کشید + عکس

عکس سوختن خانه در آتش

این فرمانده آتش نشانی در مورد علت وقوع این حادثه ابراز داشت: بررسی های اولیه نشان داد که احتمال دارد قرار دادن سشوارداغ، پس از استفاده آن، در مجاورت موادقابل اشتعال و ترک ساکنان از منزل به مرور باعث شعله وری وبروز این حادثه شده باشد.