سه نکته مهم برای طراحی سایت که باید رعایت شود!

مجموعه : دنیای آنلاین
سه نکته مهم برای طراحی سایت که باید رعایت شود!

طراحی سایت و کد نویسی آن،همه به نوعی سختی خودش را در پی دارد و یک شخص متخصص باید این کارها را انجام دهد.

 

البته منظور ما از “یک شخص”،این نیست که فقط یک نفر بیاید و طراحی سایت شرکتی را انجام دهد و در کنار آن کد نویسی را انجام دهد،بلکه برای هر موقعیت شغلی،برای اینکه کار شما بازده بیشتر و بهتری داشته باشد باید یک شخص استخدام شود.

 

برای مثال،اگر قصد طراحی سایت شخصی را دارید،بهتر است یک نفر را استخدام کنید تا کار گرافیک وب سایت را انجام دهد،یک شخصی را استخدام کنید تا کار ساخت لوگو برای طراحی وب سایت تان انجام دهد،یک شخصی را استخدام کنید تا کار کد نویسی سایت را انجام دهد،یک شخصی را استخدام کنید تا کار سئو سایت شما را انجام دهد و دست آخر یک شخص را استخدام کنید تا خدمات طراحی سایت شما را تکمیل کند و به مرحله نهایی انتقال دهد!.

 

ما در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را در رابطه با طراحی سایت بازگو کنیم تا بلکه شما بتوانید بهترین بازده را از این کار داشته باشید.

 

طراحی سایت به صورت شیک و مدرن

گذشت آن زمانی که سایت ها قالب های بد فرم داشتند و پر از ایراد و مشکل بودند،از آن زمان زیاد نمی گذرد،بلکه اگر تاریخچه وب فارسی را دنبال کنید می توانید تمام این مشکلات و ایرادات را در 3 الی 5 سال گذشته ببینید!.

 

امروزه شما باید قالب شیک و مدرنی را برای وب سایت تان انتخاب کنید و نسبت به رقیب هایتان متفاوت عمل کنید تا کاربران بیشتری رغبت به بازدید از سایت شما را داشته باشند!.

 

یک برنامه نویس و یا توسعه دهنده که کار طراحی سایت را انجام می دهد،باید بتواند برای تمامی پلتفرم ها اعم از صفحه های کامپیوتر،موبایل،تلوزیون،اپل واچز و دیگر دستگاه ها وب سایت را طراحی و ایجاد کند و در صورتی که یک کاربر بخواهد از طریق موبایل و یا دیگر دستگاه ها وب سایت شما را دنبال کند و از طراحی وب سایت شده شما لذت ببرد باید بدون هیچگونه مشکلی،دکمه ها و منوهای سایت به کاربر نمایش داده شود.

 

اگر شخصی بتواند همچین طراحی سایت را برای شما انجام دهد،به این کار طراحی رسپانسیو یا واکنش گرا می گویند.

 

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای توضیحات متا و طراحی سایت

هدف بسیاری از انسان ها از طراحی سایت این است که بتوانند با استفاده از یک کلمه کلیدی مشخص شده در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل،یاهو و بینگ وب سایتی را که ایجاد کردند،در دسترس همگان و مورد استفاده قرار بگیرد.

 

یک برنامه نویس و یا توسعه دهنده طراحی سایت،باید بتواند با استفاده از توضیحات متا و تگ های متا،کلمات کلیدی اصلی وب سایت را به خوبی در توضیحات و تگ های مربوطه قرار دهد که با جستجو در وب سایتی نظیر گوگل،بتواند وب سایت را مشاهده کند.

 

دقت کنید که برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب به هنگام طراحی وب سایت،نباید آن کلمه کلیدی طولانی باشد و یا اینکه آن قدر کوتاه باشد که رقابت در آن بسیار سخت و طاقت فرسا باشد.

 

حداقل کلمه کلیدی باید از سه واژه تشکیل شده باشد و حداکثر باید در شش الی هفت واژه ختم شود،زیرا اگر کمتر از سه واژه باشد رقابت برای یک سایت تازه تاسیس بسیار مشکل است و اگر بیشتر از هفت الی هشت واژه باشد کاربر همچین چیزی را به ندرت جستجو می کند و در این میان،گروه ها و شرکت هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا کلمه کلیدی مناسب سایت خود را پیدا کنید و یکی از این شرکت های معتبری که در این زمینه وجود دارد،شرکت دیجی ویت است که کار سئو دیجی ویت و خدمات طراحی سایت دیجی ویت را برای کاربران در سرتاسر دنیا به صورت حرفه ای انجام می دهد و توانسته است رضایت بسیاری از افراد را به دست آورد.

 

خدمات سئو سایت به هنگام طراحی سایت

اگر می خواهید یک گروهی را برای طراحی سایت شرکتی استخدام کنید،به شما پیشنهاد می کنم در کنار آن،گروه دیگری برای خدمات سئو نیز استخدام کنید تا به هنگام طراحی سایت،مشغول به سئو سایت شما شوند و بتوانید بازده بهتری را از ابتدای کار در گوگل دریافت کنید و مخاطبین بسیاری را به سوی سایت خود هدایت کنید!.

 

خدمات سئو سایت فقط برای طراحی سایت شرکتی نیست!،شما اگر حتی قصد طراحی سایت شخصی را داشته باشید،باید خدمات سئو سایت را بر روی سایت مذکور انجام دهید تا همانند طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت شخصی را نیز به نحوه احسنت به پایان برسانید!.

 

مطمئنا پیدا کردن افراد و یا گروهی که بتواند خدمات سئو سایت را به نحوه احسنت انجام دهد و در کنار آن بخواهید یک پکیج کاملی برای طراحی سایت شخصی و طراحی سایت شرکتی داشته باشید،کاری بسیار سخت و دشوار است،اما در ایران شرکتی به اسم دیجی ویت وجود دارد که کار خدمات سئو و خدمات طراحی سایت را برای شما به خوبی انجام میدهد.