سوختگی شدید دست این زن به خاطر آیفون (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
سوختگی شدید دست این زن به خاطر آیفون (عکس)

زنی که به خاطر حادثه آیفون 7 سوختگی شدیدی را تجربه کرد

 

مدت هاست که انفجار گوشی برندهای مشهور تبدیل به سوژه خبری شده است. این بار نوبت آیفون 7 شده است.

 

یک زن باردار که به علت سوختگی دست راهی بیمارستان شده، ادعا می‌کند دلیل این حادثه گوشی آیفون 7 است.

 

 “ملانی تن پلیز” نام یک زن باردار استرالیایی است که به علت سوختگی دست راهی بیمارستان شده و ادعا میکند دلیل این حادثه گوشی آیفون 7 او است.

 

این زن می گوید: “صبح با سوزش بازو از خواب بیدار شدم و دیدم که قسمت بزرگی از دستم به شدت قرمز و متورم شده است ” پزشکان با مشاهده علائم، علت این حادثه را سوختگی با جسم خارجی (سوختگی درجه دو) اعلام کرده اند.

سوختگی شدید دست این زن به خاطر آیفون (عکس)

حادثه آیفون و سوختن دست

 

ملانی تن پلیز می گوید گوشی اش را به شارژ متصل کرده است و در حال تماشای تلویزیون بوده که در همان حال به خواب می رود. به طوری که بازوی وی به طور کامل بر روی گوشی قرار میگیرد و صبح با حرارت دست‌اش از خواب بیدار می شود. این خانم استرالیایی آیفون 7 را علت اصلی این حادثه می داند و با مراجعه به فروشگاه اپل، کارمندان این شرکت را از این حادثه آگاه می کند. اما کارکنان اپل چنین موضوعی را نمی پذیرند چراکه این گوشی به گونه ای طراحی شده که در زمان حرارت شدید، به صورت خودکار خاموش می شود.

 

هنوز مشخص نیست سوختگی به چه علت صورت گرفته چرا که هیچ علائمی از بوی سوختگی در گوشی این زن وجود ندارد. کارکنان اپل گفته اند که می تواند علت این حادثه نرسیدن هوای کافی به گوشی برای خنک شدن دستگاه باشد. اپل یک گوشی دیگر را به این کاربر استرالیایی خود پیشنهاد داد که این زن به دلیل نداشتن اعتماد به اپل آن را نپذیرفت.