سودآوری بالا با پروژه تریتیوم 4 در کمترین زمان

سودآوری بالا با پروژه تریتیوم 4 در کمترین زمان

اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی پروژه تریتیوم 4 هستید و کمی شک و تردید در این خصوص دارید با ما همراه باشید تا به بررسی میزان سودآوری این پروژه در سال های آتی داشته باشیم و یک دید کلی در اختیار شما عزیزانی که قصد تهیه، خرید و سرمایه گذاری بر روی این پروژه را دارند، بدهیم.

 

چرا پروژه تریتیوم 4 یکی از پر سود ترین پروژه های ساختمانی در منطقه 22 تهران است؟

دلایل بسیار متعددی وجود دارد که در نهایت یک پروژه را می توان به عنوان یکی از پرسود ترین پروژه های عمرانی  دانست که در خصوص پروژه تریتیوم 4 نیز این مورد صادق است و در ادامه به بررسی دلایلی می پردازیم که تمامی آن ها باعث ایجاد سودآوری بسیار بالایی برای خریداران خواهد شد.

قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی ایده آل

دسترسی به اتوبان های اصلی تهران

برقراری سیستم امنیتی بسیار بالا در منطقه مسکونی

دسترسی به بیمارستان البرز

ارائه خدمات رفاهی برای ساکنین

ارائه خدمات تفریحی برای ساکنین

برخورداری از امکاناتی نظیر پارکینگ، لابی مجلل، آسانسور و..

 

بررسی تعاونی ساخت و قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی ایده آل

این پروژه توسط شرکت نیکان سازه سدید که یکی از تعاونی های خوب و به نام تهران است، ساخته می شود. این تعاونی پروژه تریتیوم 1، 2 و 3 را در کارنامه خود علاوه بر سایر پروژه های دیگر دارد و این موضوع نشان دهنده میزان اعتبار و کارایی این تعاونی است.

از نظر موقعیت جغرافیایی این پروژه در یکی از بهترین مناطق 22 تهران و درست در غرب دریاچه چیتگر با ویو و دسترسی بسیار مناسبی احداث شده است که این دسترسی، ویو زیبا و… از نظر سودآوری به این پروژه بسیار کمک نموده است.

 

دسترسی به اتوبان های اصلی تهران

دسترسی به اتوبان ها و شریان های اصلی تهران برای عبور و مرور بدون شک مزایای خرید واحد های پروژه تریتیوم 4 را افزایش می دهد و ارزش سرمایه گذاری را بالا می برد. دسترسی به بزرگراه های اصلی تهران، کرج و نزدیکی به جاده چالوس از مهم ترین مزایای این پروژه است.

 

برقراری سیستم امنیتی بسیار بالا در منطقه مسکونی

امنیت از مهم ترین عناصری است که در یک شهرک، ساختمان اداری، مسکونی و.. باید رعایت شود. تعاونی مربوطه برای حل این موضوع و افزایش میزان امنیت ساکنین برنامه هایی را برای این پروژه راه اندازی نموده است.

کنترل و نظارت 24 ساعته بر روی ورود و خروج افراد، لابی من و محیط ساختمان توسط نگهبان و دوربین های مدار بسته از جمله مهم ترین اقدامات برای افزایش میزان امنیت ساختمان است.

 

دسترسی به بیمارستان البرز

بیمارستان البرز یکی از مجهز ترین بیمارستان های تهران است که فاصله 7 دقیقه ای با پروژه تریتیوم 4 دارد، از این رو دسترسی مستقیم به مرکز درمانی‌ای همچون بیمارستان البرز می تواند شرایط ایده آلی را برای ساکنین فراهم بیاورد و این موضوع تاثیر زیادی بر روی اهمیت و کیفیت این پروژه دارد.

 

دسترسی به مراکز خدمات خدماتی برای ساکنین

ساکنین پروژه تریتیوم 4 دسترسی مستقیم به مراکز خدماتی همچون بانک ها، ادارات آب و برق و گاز و… دارند و می توانند تمامی خدمات خاص خود را از این ارگان های دولتی بخواهند.

 

دسترسی به مراکز خدمات رفاهی برای ساکنین

دسترسی به مراکز اصلی خرید بلوار موذن، مراکز تجاری البرز مهستان ملاصدرا و پاسارگاد و انواع رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای از جمله مهم ترین خدمات رفاهی ای است که برای ساکنین این پروژه فراهم شده است.

 

دسترسی به مراکز خدمات تفریحی برای ساکنین

دسترسی حدودا 5 الی 15 دقیقه ای به منطقه ییلاقی برغان و آتشکده تاریخی، آبشار وینه، پارک جنگلی تازه تاسیس بوستان باغستان و رودخانه باغستان، مجموعه سینما ساویز و شهربازی ایده نو از جمله دسترسی های مهم تفریحی برای ساکنین است.

سودآوری بالا با پروژه تریتیوم 4 در کمترین زمان

از دیگر مزایایی که باعث ایجاد سودآوری در این پروژه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

فراهم شدن امکان پرداخت اقساطی هزینه کل

سرمایه گذاری در بلندترین برج استان البرز

پیشینه کاری عالی شرکت سازنده مربوطه

دسترسی عالی به سالن های ورزشی در منطقه

تثبیت قیمت تمام شده و بدون نوسان

اختصاص واحد و طبقه به خریدار در ابتدای سرمایه گذاری

انعقاد قرارداد قانونی بین خریدار و شرکت سازنده

 

جمع بندی نهایی در خصوص میزان سودآوری پروژه تریتیوم 4

بدون شک با تمام این مزایا و ویژگی ها اهمیت و اعتبار این پروژه نزد ساکنین و افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند بسیار بالا است. از این رو این موارد از مهم ترین مواردی است که افرادی که قصد سکونت در این برج را دارند، به آن ها توجه می کنند. ارزش اقتصادی این پروژه بسیار بالاست و می تواند در مدت زمانی کم، سودآوری بسیار بالایی داشته باشد.