سوژه شدن لباس تنیسور مشهور زن + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
سوژه شدن لباس تنیسور مشهور زن + عکس

لباس ماریا شاراپووا ، تنیسور مشهور زن در حال تفریح سوژه رسانه ها شد

 

ماریا شاراپووا از مشهور ترین خانم های ورزشکار دنیا است که این اواخر در زندگی شخصی و ورزشی اش کم حاشیه نداشته است.

 

ماریا شاراپووا(Maria Sharapova) بعد از قطع امید کردن از ریو حالا به دنبال گشت و گذار در بارسلونا است. شاراپووا تنیسور زیبای روس بعد از عدم حضورش در مسابقات تنیس ویمبلدون و قطعی شدن از دست دادن المپیک ۲۰۱۶ ریو با پوشیدن یک لباس تونیک کوتاه به همراه خانواده در حال خوش‌گذرانی در خیابان‌های بارسلونا است.

 

خیلی‌ها با لباس تنیسور ۲۹ ساله روس شوخی کرده بودند و می‌گفتند: «ماریا لباس سفید مخصوص تنیس را در خانه جا گذاشته حالا این لباس مضحک خال خال بنفش را بر تن کرده است.» لازم به ذکر است؛ لباس مخصوص حضور زنان تنیسور در مسابقات تنیس ویمبلدون باید به رنگ سفید و کوتاه باشد.

 

ماریا شاراپووا اوایل سال جاری به علت مصرف ماده ممنوعه ملدونیوم به مدت دو سال از حضور در میادین ورزشی ممنوع شده است. حالا فارق از تمام این مسائل مشغول خوش گذرانی با اعضای خانواده و دوستان است؛ اما این سفر خانوادگی شاراپووا بسیار مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته و شوخی‌های زیادی با لباس‌ها و حرکات ماریا صورت گرفته.

سوژه شدن لباس تنیسور مشهور زن + عکس

لباس تنیسور زن

 

یوری(Yuri) پدر ماریا و تمام اعضای خانواده‌اش دائما در حال عکس گرفتن بودند و باز هم شوخی خبرنگاران با ماریا تمامی نداشت. خبرنگاران خطاب به ماریا شاراپووا در خبرها نوشتند که: ماریا بگو چیز ( پنیر ) ( !Say cheese ) ماریا آیا خسته نشدی از عکس گرفتن!؟

 

گویا علاقه به عکاسی در خانواده شاراپووا ریشه ژنتیکی دارد. آنها خانوادگی علاقه زیادی به عکس گرفتن دارند. ماریا بعد از قطع امید و قطعی شدن محرومیت دو ساله‌اش تصمیم گرفته بود تا در دانشگاه هاروارد ادامه تحصیل دهد.

سوژه شدن لباس تنیسور مشهور زن + عکس

لباس ماریا شاراپووا 

 

او در صفحه اینستاگرامش تعداد زیادی عکس از محوطه دانشگاه هاروارد با دو میلیون هوادارش به اشتراک گذاشته است. گزارش شده که ماریا شاراپووا تاکنون و تا سال ۲۰۱۶، ۲۲ میلیون دلار به لطف حمایت‌های مختلف و حضور اسپانسرها بدست آورده است. با وجود این آشفتگی بزرگ در زندگی ورزشی ماریا شاراپووا، با این حال او شادابی و ظاهر خود را حفظ کرده است.

سوژه شدن لباس تنیسور مشهور زن + عکس

عکس های ماریا شاراپووا