عروسک بازی٬ یه خاطره شیرین

مجموعه : مجله خبری
عروسک بازی٬ یه خاطره شیرین

عروسک‌ پولیشی نقش پررنگی توی کودکی همه‌ی ما داشتن. وقتی به دوران کودکی‌ خودمون فکر می‌کنیم٬ یه خاطره پررنگ از عروسک مورد علاقمون ته ذهنمونه و خاطره‌هامون رو رنگی کرده. پدر و مادرهامون هم داستان‌های زیادی از ما و اون عروسک یادشونه و زیاد تعریف سرنوشت اون عروسک‌ها رو می کنن. جدا از روابط عاطفی که کوچولوها با پدر٬ مادر٬ خواهر یا برادرشون برقرار می‌کنن٬ یکی از اولین و مهم‌ترین ارتباط بین کودک‌ها و عروسک‌هاشونه. با خرید عروسک پولیشی یکی از بهترین دوست‌های فرزندتون رو می خرید. عروسک توی ذهن خلاق بچه‌ها روح داره و انتخاب درست عروسک٬ تاثیر زیادی توی خیال‌پردازی‌های کوچولوتون می‌تونه داشته باشه. از اونجایی که انتخاب عروسک درست برای پدر و مادرها به یه چالش تبدیل شده٬ بهتره فواید بازی با عروسک‌هایی مثل عروسک پولیشی سگ وعروسک پولیشی خرگوش براتون ‌بگیم تا شاید انتخاب براتون راحت‌تر شد.

 

فواید عروسک‌های پولیشی

۱. عروسک‌ پولیشی سگ می‌تونه احساس امنیت زیادی به بچه‌ها بدن. با خرید عروسک پولیشی گربه٬ سگ و خرگوش٬ شما می‌تونین این آرامش رو به کودکانتون هدیه بدین.

۲. بیشترمون تجربه‌ی این رو داشتیم که حس کنیم عروسکمون نیاز داره ازش مراقبت کنیم و خودمون رو به عنوان بابا یا مامان عروسکمون دیدیم. این ویژگی باعث می‌شه اعتماد به نفس بچه‌ها بیشتر و حس آسیب‌پذیریشون کمتر بشه.

۳. عروسک‌های پولیشی٬ می تونن سال‌های زیادی دوست بچه ها بمونن. اون‌ها مقاومت زیادی دارن و در صورتی که ازشون درست مراقبت بشه٬ ماندگاری خیلی بالایی دارن.

 

طراحی عروسک‌های پولیشی تانی لند

روانشناس‌ها تلاش زیادی کردن که عروسک‌هایی طراحی کنن که به قدرت تخیل کودک کمک کنه و به کودک حس آرامش و امنیت بده. یه عروسک پولیشی مناسب٬ باید جذابیت ظاهری هم برای کودک داشته باشه تا کودک بهش جذب بشه. تیم تانی لند از افراد متخصصی تشکیل شده که آگاهی کاملی به ساختن بهترین عروسک‌های پولیشی دارن و مناسب‌ترین عروسک‌ها رو برای کوچولوها طراحی می‌کنن که به رشد کوچولوها کمک کنه.

 

عروسک بازی٬ یه خاطره شیرین

خرید بهترین عروسک‌های پولیشی از فروشگاه اینترنتی تانی لند

بهترین عروسک پولیشی سگ و عروسک پولیشی خرگوش رو می‌تونین توی فروشگاه اینترنتی تانی لند پیدا کنین. شما به راحتی می‌تونید با مشاهده سایت تانی لند، لیست کاملی از عروسک‌ها و اکسسوری‌هایی که می‌تونید برای عروسکتون تهیه کنین رو مشاهده کنید. با خرید عروسک پولیشی گربه٬ سگ و خرگوش٬ آرامش٬ اعتماد به نفس و یک عالمه خاطره فراموش‌نشدنی رو به کودک‌های عزیزمون هدیه میدین. عروسک‌های پولیشی ما همگی از موادی ساخته شدن که  ضد حساسیتن و برای استفاده همه‌ی کوچولوها مناسبه. این باعث شده که والدین عزیز دیگه نگران سلامتی بچه‌هاشون نباشن و با خیال راحت این عروسک‌ها رو برای بچه‌ها تهیه کنن. ویژگی مهم دیگه‌ی این عروسک‌ها، قابل شست‌وشو بودنشون هستش. پدر و مادرها به راحتی می‌تونن این عروسک رو بشورن. عروسک‌های پولیشی تانی لند بسیار بهداشتین کاملا مناسب بچه‌ها طراحی شدن.

 

تانی لند کلی اکسسوری جذاب برای عروسک‌هاش درست کرده که شامل پیرهن، شلوار، پاپیون و گل سر و خیلی چیزهای دیگه می‌شه. کودک شما با استفاده از این اکسسوری‌ها می‌تونه عروسک خودش رو طراحی ‌کنه.

 

 با خرید عروسک پولیشی گربه از تانی لند کودکتون با دنیای جدیدی آشنا می‌شه و بهترین خاطره‌ها رو می‌سازه. عروسک پولیشی مجموعه تانی لند کادوهای ویژه‌ای هم برای بچه‌ها در نظر گرفته که شامل قلب پارچه‌ای عروسک و شناسنامه عروسک هست که واستون همراه عروسک ارسال می‌شه.

 

هر عروسک٬ کلی قصه داره که هر ماه براتون  ارسال می‌شه تا کوچولوها بیشتر راجب عروسکشون بدونن و احساس صمیمیت بیشتری با اون‌ها بکنن. خرید عروسک پولیشی گربه٬ سگ٬ خرگوش و سایر محصولات تانی لند بهترین انتخابه.

 

شما می‌تونین از طریق وبسایت فروشگاه تانی لند بهترین دوست بچه‌هاتون رو انتخاب کنید.