علاقه بازیکنان فوتبالیست به حیوانات

مجموعه : اخبار ورزشی
علاقه بازیکنان فوتبالیست به حیوانات

تصویری از علاقه بازیکنان فوتبالیست به حیوانات 

 
 
با وجود علاقه فوتبالیست های ایرانی به حیوانات مطلبی در این خصوص آماده کرده ایم تا شما از خواندن آن لذت ببرید در این مطلب، وارد زندگی خصوصی و خارج از دنیای فوتبال برخی فوتبالیست ها می شویم تا بدانیم آنها به کدام دست از حیوانات خانگی علاقه دارند.
 
 
به گزارش تکناز: تعداد زیادی از فوتبالیست ها عاشق هیجان هستند و علاقه زیادی به انجام کارهای عجیب و غریب دارند. بخشی از آن به خاطر پول زیادی است که از فوتبال به دست می آورند و این موضوع به آنها، فرصت انجام کارهای دلخوه شان را می دهد و بخشی دیگر به روحیه فوتبالیست ها مرتبط است.
 
 
در این مطلب، وارد زندگی خصوصی و خارج از دنیای فوتبال برخی فوتبالیست ها می شویم تا بدانیم آنها به کدام دست از حیوانات خانگی علاقه دارند.
 

بازیکنان فوتبال به قدری پول از این رشته ورزشی به دست می آورند که هروقت اراده کنند، می توانند آرزوهایشان را برآورده سازند و در این شرایط، کافی است پیش از  دیگران اهل سورپرایز کردن باشند تا حیوانات عجیبی را برای نگهداری به منزل ببرند. همین اتفاق هم رخ داده و گزارشی که پیش روی شماست، به این مسئله می پردازد.

 

سگ ها در صدر محبوب ترین ها

بیشتر فوتبالیست ها، عاشق سگ هستند. آنها نژادهای مختلفی را در خانه، ویلا، باغ و حتی آپارتمان خود نگهداری می کنند. علی کریمی چند قلاده سگ با نژاد اصیل آلمانی در ویلای جدید خود در لواسان دارد.
 
 
احمدرضا عابدزاده نیز چند قلاده سگ در ایر ان و آمریکا دارد. چند فوتبالیست جدید نیز به نژادهای آپارتمانی علاقه خاصی نشان داده اند. به هر حال بیشتر بازیکنانی که علاقه به نگهداری حیوان خانگی دارند، به سمت خرید نژادهای مختلف سگ رفته اند.
 
علاقه بازیکنان فوتبالیست به حیوانات

گربه و کری خوانی های بامزه

تعدادی از فوتبالیست های سرشناس نیز مشغول نگهداری از گربه هستند. یکی از مهم ترین نژادهای گربه در دنیا، نژاد پرشین یا ایرانی است که مشتریانش برای خرید این نژاد اصیل باید پول گزافی پرداخت کنند. بازیکنانی که گربه پرشین خریداری می کنند، کری خوانی عجیبی با رفقای خود به راه می اندازند و وقتی خارج از مستطیل سبز قرار به صحبت در مورد حیوانات خانگی باشد،

 

آنها فقط به حمایت از گربه های خود می پردازند. یکی از بازیکنان بوشهری فوتبال ایران، در آپارتمانش 12 گربه دارد که از 12 نژاد مختلف هستند و برای نگهداری از این گربه ها یک دامپزشک استخدام کرده است.

 

عماد و عقاب هایش

عماد رضا نام مهاجم عراقی و پیشین باشگاه سپاهان اصفهان است. بازیکنی آرام و کم حاشیه که در زمان فوتبالش، چپ و راست به استقلال و پرسپولیس گل می زد. او حتی در فوتبال ایران آقای گل هم شده بود و محبوبیت بی نظیری بین هوادارن سپاهان داشت و دارد. عماد رضا خاطرات زیادی از خود در اصفهان ساخت.
 
او متولد شهر کربلاست و دوستانی دارد که به شغل عجیب تربیت عقاب مشغول هستند. عماد هم بی علاقه به این ماجر نبود و 14 عقاب دست آموز داشت. او علاقه خاصی به تربیت عقاب هایش نشان می داد و اگر این اجازه را داشت، به طور حتم عاقب ها را به ایران هم می آورد! عکس های عماد رضا با عقاب هایش از یاد بازیکنان وقت سپاهان نمی رود.
 
علاقه بازیکنان فوتبالیست به حیوانات

پرنده بازها و ماجرای پایبندی

تا دل تان بخواهد، در جامعه فوتبال کشورمان، چهره هایی داریم که عاشق و شیفته نگهداری از انواع و اقسام پرنده ها هستند. حتی برخی از این راه، درآمدزایی می کنند که به این رده از فوتبالیست ها کاری نداریم اما کسانی که عاشقانه به زندگی در کنار پرنده ها مشغول هستند، به طور حتم شما را متعجب خواهندکرد.
 
بهروز رهبری فرد یکی از آنهاست. بهروز در پشت بام خانه پدری و سپس منزل شخصی اش بیش از 70 کبوتر دارد. مهدی تارتار هم به این شهرت داشت که قبل از آغاز دوران حرفه ای مربیگری، کبوتران زیادی را پرورش می داد. محرم نویدکیا نیز در همین دسته افراد قرار می گیرد.
 
البته محرم فقط خودش را محدود به کبوتر نکرده و بیش از 15 گونه پرنده دیگر را در باغی که در اصفهان دارد، نگهداری می کند.
 

عجیب ترین بازیکن در این مورد، ستار زارع است؛ بازیکنی که برای سال ها، خیال مربیان تیم ملی بابت حضور یک مدافع چپ پای مقتدر را راحت کرده بود اما هرگز از شیراز خارج نشد و همیشه در این شهر ماند و حتی به پیشنهاد اغواکننده باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم جواب رد دارد.

 

دلیل این امر، پایبندی به خانه برای حفاظت و نگهداری از کبوترانش بود! حالا شاید درک اینکه چرا رهبری فرد و نویدکیا هرگز برای فوتبال شان از تهران و اصفهان خارج نشدند، راحت تر باشد.

 

رقصنده با گرگ

این یکی را به خوبی می شناسید؛ «کرار جاسم» هافبک پیشین استقلال که حالا در تراکتورسازی تبریز توپ می زند. کرار چندی قبل که در تهران حضور داشت در یک مصاحبه غیرورزشی گفته بود علاقه خاصی به گرگ و البته شکار گرگ دارد و در منطقه ای که با دوستانش برای شکار می روند،
 
گرگ های زیادی وجود دارند تا کرار آنها را شکار کند. در مورد کرار می گویند او در یک جعبه کوچک، ده ها دندان گرگ را نگهداری می کند و به قول خودش، این کار به او لذت می دهد.
 
علاقه بازیکنان فوتبالیست به حیوانات

آفتاب پرست برای خودنمایی

یکی از بازیکنان جنوبی کشورمان مدتی قبل یک آفتاب پرست به نسبت بزرگ و غول پیکر خریداری کرد. خودش به همه گفته بود از یک رفیق خارجی هدیه گرفته اما واقعیت این بود که این آفتاب پرست را حدود 25 میلیون تومان خریده و به تهران آورده بود.
 

مهاجم اهوازی که در زدن ضربات کاشته، تبحر خاصی دارد و چند صباحی در یک تیم پرطرفدار توپ می زد، وقتی متوجه ترس اعضای خانواده اش از آفتاب پرست شد، این حیوان به نسبت ترسناک را با خودروی شخصی به جنوب کشور برگرداند و تحویل یکی از دوستانش داد. البته آفتاب پرست مورد نظر، حدود یک ماه بعد از این ماجرا، عمرش به پایان رسید.

 

مهاجمی که یک ساعته عاشق شاه طوطی شد

یکی از مهاجمان حاضر در لیگ برتر که این هفته ها خیلی خوب گل می زند و حتی گفته می شد قرار است به تیم ملی دعوت شود، در منزلش از یک شاه طوطی به نسبت بزرگ و غول پیکر اما بی نهایت زیبا و دلربا نگهداری می کند. این طوطی که هر رروز باید بیش از 3 کیلوگرم انواع سبزیجات، شکر، قند و نان را به عنوان خوراک در سبد تغذیه خود داشته باشد، ماجرای جالبی دارد.
 

این طوطی از کشور غنا و توسط یک تاجر فرش وارد ایران شد. مهاجم مورد اشاره، دو سال قبل با تاجری که گفته شد، قرار ملاقات گذاشت و وقتی طوطی صدرنگ را در دفتر کار آن تاجر دید، یک دل نه، صد دل عاشقش شد و در نهایت با قیمت 150 میلیون تومان، این طوطی را به دست آورد.

 

آرزوی عجیب یک فوتبالیست

برخی از اهل فوتبال، آرزوهای عجیب و غریبی در ذهن دارند. یکی از آنها، مدیرعامل پیشین باشگاهی قدیمی در پایتخت است که البته دیگر نشانی از آن باشگاه در تهران دیده نمی شود.
 
این آقای مدیر، همیشه به فکر راهی برای رسیدن به آرزوی عجیب خود یعنی ساختن یک پارک آبی برای دلفین ها، شیرهای دریایی و انواع موجودات بازیگوش دریایی است تا بتواند از این راه، با حیوانات رابطه بگیرد و البته درآمدزایی کند.
 
این فرد، تلاش زیادی داشت تا از طریق یک دوست مشترک، مدیریت دلفیناریوم برج میلاد را در اختیار بگیرد اما به یکباره پست بهتری به او پیشنهاد دادند و برای مدتی بی خیال رسیدن به آرزوهایش شد.
 

ماجرای کلاغ و مازیار

شاید این موضوع را قبلا شنیده یا خوانده باشید. مازیار زارع وقتی در پرسپولیس حضور داشت، روزی در محل تمرین تیم، متوجه پرواز کلاغ ها با فاصله ای اندک از سطح زمین شد. مازیار در آن روز حسابی سرحال بود و به همین خاطر کمی سر به سر کلاغ ها گذاشت.

 

وقتی یکی از کلاغ ها در حال عبور از بالای سر این بازیکن بود، مازیار با جهشی سریع، این کلاغ را روی هوا و در حال پرواز، شکار کرد! بله… در حالی که کلاغ داشت پرواز می کرد، به دست مازیار زارع شکار شد!

 

مازیار البته یکی از آن فوتبالیست هایی است که سگ های زیادی داشته و دارد. او علاقه خاصی به نگهداری سگ های غول پیکر دارد و بابت همین موضوع در جمع فوتبالیست های ایرانی، حسابی برای خودش اسم و رسمی ساخته است.

 

بزرگ ترین آکواریوم تهران

مربی سابق یک تیم پرتماشاگر شهرستانی که علاقه خاصی دارد همیشه دستیار باشد تا سرمربی، یک آپارتمان شیک در کوی فراز تهران دارد. آپارتمانی منحصر به فرد که کمتر در کشور نظیر آن وجود دارد. دلیل بی نظیر بوده این منزل، وجود یک آکواریوم 35 متری است.

این آکواریوم، خانه ای برای بیش از 60 گونه ماهی های مختلف است و به شکل زیبایی طراحی شده تا ماهی های گوشتخوار از باقی ماهی ها جدا باشند. این مربی کم نام و نشان در فوتبال ایران که مدتی از فوتبالش را در یک تیم نامدار توپ می زد، به هر کشوری که سفر می کند یک نوع ماهی خریده و با خود به ایران می آورد.

 

پرداخت 35 میلیون تومان برای زندگی با پانداها

سال 1391 یکی از بازیکنان لیگ برتر که به تازگی ازدواج کرده بود، به خواست عجیب همسرش رضایت داد. این بازیکن که چندان سرشناس نبود و اتفاقا خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت، به همراه همسر خود راهی سفر 40 روزه به چین شد. سفری که در آن سال، برای بازیکن مورد اشاره بیش از 35 میلیون تومان هزینه در بر داشت.
 

دلیل سفر، در نوع خود به راستی عجیب است، همسر این بازیکن علاقه خاصی به خرس پاندا داشت و برای همین، از همسر فوتبالیست و پولدارش خواست سفری به چین داشته باشند و خرس های پاندا در باغ وحش ملی پکن را از نزدیک ببینند.

 

سفری که قرار بود تنها 10 روز به طول بینجامد اما 40 روز، فوتبالیست مورد اشاره را در چین گرفتار کرد. موضوع وقتی جالب می شود که بدانید این بازیکن حالا دیگر از همسرش جدا شده است.

 

80 میلیون تومان کوالا خریدی؟

این مورد هم تعجب برانگیز است. یک چهره سرشناس فوتبال کشورمان که به خاطر یکسری معذوریت ها نمی توانیم نامش را بیاوریم، تابستان سال قبل اقدام به خرید یک خرس کوالا کرد! خرس های کوالا بیشتر در مناطق جغرافیایی با پوشش گیاهی فراوان زندگی می کنند. اما این چهره فوتبالی تصمیم گرفته از کوالای خود در حیاط منزلش در منطقه لواسان مراقبت کند.
 
کوالا یکی از تنبل ترین حیوانات است که این چهره فوتبالی، سال قبل وقتی به استرالیا سفر کرده بود، تصمیم گرفت از کوالا به عنوان حیوان خانگی خود استفاده کند. خیلی هم شیک و بامزه.
 

تفاوت ماجرا اینجاست که کوالا برخلاف حیوانات خانگی، تطابق پذیری زیادی با زندگی انسان ها به خصوص در تهران ندارد. از سوی دیگر، کوالا بیش از 16 ساعت در شبانه روز می خوابد و اگر کمتر از این میزان خواب را داشته باشد، از خستگی می میرد اما این چهره فوتبالی کشورمان، بی خیال داستان زندگی کوالا، این حیوان زبان بسته را در حیاط منزلش نگهداری می کند.

 

این خانه «شیر» دارد!

چند سال قبل، تراکتورسازی تبریز مدافع چپ پایی داشت به نام فرهاد علیاری که دچار سانحه ای استثنایی شد. فرهاد به همراه یکی از دوستانش برای تفریح عصرگاهی به منزل یکی از فوتبالیست های مهم آن زمان در تبریز می روند.
 
این فوتبالیست برای آن که دوستانش را سورپرایز کند، فرهاد و مهمان دیگر خانه را به گوشه ای از حیاط خانه برد، جایی که یک قلاد شیر در یک قفس بزرگ را نگهداری می کرد. وقتی به قفس شیرها می رسند، فرهاد علیاری که از شدت تعجب، حسابی هیجانی شده بود، تصمیم می گیرد کمی با شیر نر داخل قفس شوخی کند.
 
علیاری پای راست خود را داخل قفس می برد تا واکنش شیر را ببیند. در یک چشم برهم زدن، سلطان جنگل با یک حمله سریع و برق آسا، فرهاد را غافلگیر می کند و به پای این بازیکن می رسد.
 
فرهاد بی درنگ به فکر نجات خود می افتد ولی دیگر خیلی دیر شده، شیر عصبانی که از این شوخی اصلا خوشش نمی آمد، پای علیاری را گاز می گیرد اما فرهاد در کسری از ثانیه موفق می شود جان خود را نجات دهد! هنوز جای دندان های شیری روی پای فرهاد باقی مانده است اما خیلی شانس آورد که فقط یک زخم بزرگ روی پایش شکل گرفت و شیر، لطمه بیشتری به این بازیکن نزد.