عکس گوشی اندرویدی جدید نوکیا لو رفت؟

عکس گوشی اندرویدی جدید نوکیا لو رفت؟

نوکیا گوشی اندرویدی جدید و فوق العاده خود را لو داد؟

 

کمپانی نوکیا یکی از برندهای مطرح و مشهور دنیای تلفن همراه بوده که همیشه محصولاتش طرفداران خاص خود را داشته اند.

 

 اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند بوده باشید حتماً اطلاع دارید که شرکت نام آشنای نوکیا در حال ساخت گوشی‌های اندرویدی اختصاصی خود است. تصاویر جدیدی منتشر شده که منتسب به یکی از همین گوشی‌های هوشمند بوده و نمایی از قاب پشتی و قسمت‌هایی از قطعات داخلی آن را به نمایش گذاشته است.

 

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند بوده باشید حتماً اطلاع دارید که شرکت نام آشنای نوکیا در حال ساخت گوشی‌های اندرویدی اختصاصی خود است. امروز نیز تصاویر جدیدی منتشر شده که منتسب به یکی از همین گوشی‌های هوشمند بوده و نمایی از قاب پشتی و قسمت‌هایی از قطعات داخلی آن را به نمایش گذاشته است.

عکس گوشی اندرویدی جدید نوکیا لو رفت؟

گوشی اندرویدی نوکیا

 

 این گوشی جدید به نظر هیچ شباهتی با ساخته‌های چند سال اخیر نوکیا و محصولات سری لومیا ندارد و به همین جهت گمان زده شده که احتمالاً تصاویر منتشر شده مربوط به گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت فنلاندی هستند.

 

در این تصاویر جدید، فلزی بودن بدنه گوشی و همچنین محل قرارگیری دوربین پشتی آن کاملاً مشخص است. از لحاظ طراحی ظاهری، باید گفت با یک گوشی بسیار باریک با گوش‌های منحنی روبرو هستیم. قسمت پشت بدنه نیز از برآمدگی جزئی برخوردار است که می‌تواند باعث سهولت در دست گرفتن آن شود. با اینکه دقیقاً مشخص نشده این تصاویر مربوط به چه محصولی از نوکیا هستند اما به احتمال فراوان این گوشی هوشمند یکی از سه گوشی اندرویدی نوکیا می‌باشد که پیش از این شایعاتی درباره آن‌ها منتشر شده بود.

عکس گوشی اندرویدی جدید نوکیا لو رفت؟

گوشی جدید نوکیا

 

قبلاً گفته شده بود که نوکیا در حال کار بر روی دو گوشی رده بالای مجهز به اندروید نوقا است که یکی از آن‌ها با نام نوکیا D1C معرفی شده بود. کمپانی HMD Global که وظیفه عرضه گوشی‌های اندرویدی نوکیا را به عهده خواهد داشت، شبکه تبلیغاتی Mother را به عنوان مسئول تبلیغات این گوشی‌ها تعیین کرده و قرار است Mother اولین کمپین عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند نوکیا را در سال ۲۰۱۷ به راه بیندازد.

 

این مطلب با شایعات پیشین نیز کاملاً مطابقت دارد و به عنوان مثال یکی از مدیران مایکروسافت پیش از این تأیید کرده بود گوشی‌های اندرویدی نوکیا در اوایل سه ماهه دوم ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد. در انتها می‌توان پیش بینی کرد که نوکیا گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خود را در کنگره جهانی موبایل سال آینده میلادی (MWC 2017) رونمایی کند.