لپ تاپ گیمینگ با قدرت بالا و قیمت مناسب

مجموعه : لپ تاپ
لپ تاپ گیمینگ با قدرت بالا و قیمت مناسب

لپ تاپ ها جایگزین کامپیوترهای معمولی شده اند و با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، قدرت لپ تاپ ها روز به روز در حال افزایش میباشد. لپ تاپ های گیمینگ امروزه به یکی از قدرتمندترین دسته های کامپیوترهای قابل حمل تبدیل شده اند که در بازار خرید توانسته اند موفقیت بسیار مناسبی را کسب نماید.

 

علاوه بر گیمرها بسیاری از مهندسان و طراحان گرافیکی نیازمند به خریداری این سری از محصولات میباشند. MSI به عنوان یکی از برترین کمپانی های تولید کننده های لپ تاپ های گیمینگ با قدرت بالا و قیمت مناسب توانسته است بخش زیادی از بازار لپ تاپ های گیمینگ ایران را به خود اختصاص دهد. قیمت لپ تاپ MSI نسبت به رقبای آن در بازار نظر خریداران را به خود جلب نموده.

 

استفاده از سیستم سخت افزاری قدرتمند که به صورت کامل با یکدیگر هماهنگ هستند از مهمترین عوامل برتری محصولات MSI به سایر کمپانی های تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ میباشد. توجه این شرکت در ظرافت و وزن سبک محصولات جدید سبب شده است تا هر روز از رقبای خود پیشی بگیرد.

 

در ادامه این مقاله میتوانید با مهمترین ویژگی های یک لپ تاپ گیمینگ آشنا شوید که میتواند به شما در انتخاب هر چه بهتر یک لپ تاپ گیمینگ مورد نظر شما کمک نماید. همچنین میتوانید با بهترین و به روز ترین تکنولوژی هایی که کمپانی MSI برای متمایز کردن لپ تاپ های گیمینگ خود استفاده کرده است آشنا شوید.

 

روح قدرتمند Intel در جسم MSI

Intel را میتوان به جرئت گفت که برترین کمپانی تولید کننده پردازنده های قدرتمند برای لپ تاپ ها و کامپیوترها است و نامی شناخته شده برای صنعت گیم به شمار میرود. لپ تاپ MSI که برای گیمینگ طراحی شده اند از سری های K و HK نسل های ششم و هفتم این سری از پردازنده ها استفاده میکنند تا با توان آورکلاک کردن و قدرت بسیار زیادی که دارند میتواند در افزایش کارایی و سرعت این لپ تاپ ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

در کل میتوان گفت که مهمترین قطعه ای که در یک لپ تاپ گیمینگ دارای اهمیت میباشد پردازنده مرکزی آن میباشد که با توجه به سری پردازنده های مورد استفاده خرید لپ تاپ MSi میتواند تمام نیازهای کاربر را برطرف نماید.

 

وقتی شرکتی تصمیم به استفاده از سری K و HK محصولات اینتل به عنوان پردازنده مرکزی میکنند، حتما باید به فکر قطعات قدرتمندی برای خنک سازی این قطعه باشند، استفاده از فن های قدرتمند با قدرتی بالا از گرم شدن بدنه و آسیب رسیدن به قطعات مختلف لپ تاپ جلوگیری مینماید.

 

محصولات MSI با برخورداری از دو الی چهار فن قدرتمند نمیتوانند از درایو نوری پشتیبانی کنند و تنها نقطه ضعفی که به این محصولات وارد میباشد عدم برخورداری از درایو نوری میباشد. البته این کمپانی فکر این قسمت را هم کرده و اقدام به استفاده از درایو نوری اکسترنال و بهبود پورتهای اتصال نموده است.

لپ تاپ گیمینگ با قدرت بالا و قیمت مناسب

پردازنده گرافیکی NVIDIA

پردازنده های گرافیکی به بازی روح و قدرت میدهند، نرم افزارهای گرافیکی شما را راحت و روان اجرا میکنند و در کل از مهمترین مشخصات یک کامپیوتر مخصوص گیم میباشد. البته بسیاری از مدلهای لپ تاپ عرضه شده در بازار در دسته بندی گیمینگ به دلیل کمبود امکانات نمیتوانند از پردازنده های گرافیکی بسیار قدرتمند شرکت NVIDIA استفاده کنند ولی امکاناتی که MSI در محصولات خود در نظر گرفته است سبب شده است تا کاربران بتوانند از پردازنده های گرافیکی NVIDIA GEFORCE GDDR5 1070 را نیز بر روی کامپیوتر قابل حمل خود داشته باشند و همین برتری ام اس آی باعث شده است تا محصولات این شرکت بسیار مورد توجه خریداران قرار گیرد.

لپ تاپ گیمینگ با قدرت بالا و قیمت مناسب

کیبورد و صفحه نمایش، مهم است ولی در دید نیست

ممکن است تا به حال به این مشکل برخورده باشید که نتوانید با استفاده از کیبوردهای معمولی به راحتی بازی کنید و یا در پیدا کردن دکمه ها مشکل داشته باشید، اما بهتر است بدانیم که طراحی کیبورد لپ تاپ های گیمینگ کمپانی ام اس آی را شرکت آلمانی SteelSeries انجام میدهد تا گیمر بتواند به راحتی به تمامی دکمه ها دسترسی داشته باشد و در عین حال فشار آوردن بیش از حد روی دکمه ها برای گیمر مشکلی نداشته باشد.

 

البته از دیگر خوبی های استفاده از محصولات این کمپانی آلمانی را میتوان توانایی تنظیم رنگ برای دسترسی راحت تر به تمامی دکمه ها را داشته باشد و همچنین در محیط های تاریک نیز بتوان از این محصول استفاده نمود.

 

صفحه نمایش با بیشترین کیفیت را میتوان به عنوان مهم ترین نقطه قوت لپ تاپ ام اس آی دانست. استفاده از LED هایی که بتوانند در کمترین زمان رنگ خود را تغییر دهند را میتوان به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ دانست که کارایی این لپ تاپ را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است و تمامی کسانی که به بازی های سوم شخص علاقمند هستند و یا میخواهند از لپ تاپ برای کارهای گرافیکی استفاده کنند بسیار مناسب میباشد.

 

در کل میتوان گفت که تمامی قطعات مورد استفاده در این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و دارای کارایی بسیار زیادی میباشد.

 

کلام آخر

باید ابتدا نیازسنجی کنید و بر این اساس اقدام به خریداری و استفاده از لپ تاپ نمایید. در صورتی که میخواهید از لپ تاپ برای بازی کردن استفاده کنید و یا میخواهید به دنیای کارهای حرفه ای وارد شوید، لپ تاپ های سری گیمینگ ام اس آی برای شما مورد نیاز میباشد.

 

MSI به عنوان یکی از بهترین کمپانی هایی که در زمینه لپ تاپ های گیمینگ در حال فعالیت میباشد و به عنوان مهم ترین رقیب کمپانی ایسوس لپ تاپ های گیمینگ خود را در انواع مختلف تولید کرده و در بازار عرضه مینماید، قیمت لپ تاپ MSI مناسب بوده و همچنین گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش بسیار مناسب برای این محصول را میتوان از جمله مهمترین ویژگی های این برند دانست.

 

همچنین برای راحتی خریداران میتوان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی تیک تاک اقدام به خرید لپ تاپ MSI نمایید که این روش بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از سایر روشهای خریداری در سراسر کشور میباشد.