لیزر موهای زائد بدون سوزش و درد!

لیزر موهای زائد بدون سوزش و درد!

یکی از روش‌های جدید و کارآمد برای حذف موهای زائد، استفاده از لیزر است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما همچنان برخی از افراد، از درد و سوزش احتمالی پوست خود در حین جلسات درمان با لیزر واهمه دارند.

 

 لیزر  Super Hair Removal) SHR )  برای کسانی مناسب است که از درد و ناراحتی روش های حذف مو مانند وکس، IPL یا لیزر ترس دارند. توزیع گرما در SHR به گونه ای است که درمان کاملا راحت، بدون تحریک پوستی و عملا بدون درد است.

 

در تکنولوژی لیزر اس اچ آر (SHR) از نور با شدت کم ولی دفعات تابش زیاد (تا 10 شات در ثانیه) در طول درمان استفاده می شود. لیزر SHR برای تمام انواع تیپ های پوستی بی‌خطر است. حتی می تواند برای پوست های سبزه استفاده شود. با این حال توصیه می شود از برنزه کردن پوست خود در هنگام درمان خودداری کنید.

 

دستگاه لیزر اس اچ آر به عنوان یکی از روش‌های بدون درد، ایمن و موثر در کاهش موهای زائد معرفی شده است. در این روش با مراجعه به یک متخصص باتجربه می‌توان طی چند جلسه با هزینه‌ای مقرون به صرفه، موهای زائد بدن را در نواحی مختلف کاهش داد.

 

درمان با اس اچ آر به نحوی طراحی شده که دمای فولیکول‌های موی هدف را افزایش داده و در نتیجه از رشد مجدد مو در ریشه جلوگیری خواهد کرد. نحوه اثر گذاری SHR برای از بین بردن ریشه مو، ایجاد حرارت زیاد و بالا بردن دمای ریشه مو و سوزاندن آن است. پالس های انرژی کوتاه دستگاه لیزر SHR به طور مستقیم جذب ملانین مو شده و در نتیجه فولیکول مو را از بین میبرد.

 

دستگاه لیزرSHR نسبت به تکنیک‌های لیزر موهای زائد نیاز به انرژی کمتری دارد و البته فقط ۵۰ درصد از انرژی نور لیزر آن توسط ملانین جذب شده و ۵۰ درصد مابقی بازتاب شده و یا جذب ملانین نمی شوند.

 

میزان انرژی جذب شده توسط ملانین، ایجاد حرارت کرده و ریشه مو را میسوزاند. البته مقداری از انرژی دستگاه SHR روی سلولهای بنیادی نیز تاثیر گذاشته و پروتئین موجود در آنها را دناتوره میکند؛ در نتیجه دیگر ریشه مو در آن سلول رشد نخواهد کرد.

 

یکی از مواردی که دستگاه SHR را از IPL متمایز می سازد، امکان درمان موهای زیر پوستی توسط این دستگاه است.

 

لیزر موهای زائد بدون سوزش و درد!

شرکت آفرودیت، عرضه‌کننده دستگاه لیزر اس اچ آر در دو مدل جرمنی اس اچ آر (Germany SHR) و جنسیس اس اچ آر (Genesis SHR) با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این دو مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

توانایی تنظیم و کنترل سرعت شات ها

تنظیم های مخصوص نوع پوست آسیایی

بهره گیری از سیستم Cooling بسیار قوی

کاملا بدون درد، سوختگی و هر گونه عارضه‌ی دیگر بر روی پوست

دارا بودن خازن‌های پایدار و بدون افت مقاومت در بلندمدت

کیفیت بالا، توان بالا، انرژی کم و سرعت تکرار زیاد

جواب‌دهی بسیار عالی

 

خرید لیزر SHR جنسیس یا جرمنی توسط متخصصان پوست، مو و زیبایی و همچنین کلینیک های زیبایی می‌تواند یک انتخاب درست و کارآمد برای کسب رضایت مراجعه کنندگان و توسعه کسب و کار خود باشد.

 

ما همواره در شرکت آفرودیت لیزر می‌کوشیم با کیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر را با قیمت کاملا مناسب‌ به بازار عرضه کنیم. اگر قصد خرید لیزر الکس دایود، دایود و یا اس اچ آر را دارید و نیازمند اطلاعاتی نظیر قیمت لیزر SHR، انواع دستگاه‌های SHR، نحوه عملکرد آن‌ها و … هستید می‌توانید با کارشناسان آفرودیت تماس بگیرید:

021-22879501 (10 خط)
 09199595133 (پاسخگوی 24 ساعته از طریق تماس مستقیم و یا واتس اپ)