مدارک ویزای توریستی صربستان

مجموعه : نکات سفر
مدارک ویزای توریستی صربستان

در این مقاله به بررسی مدارک ویزای توریستی صربستان می پردازیم. همراه شما هستیم.

 

مقدمه

ارائه مدارک ویزای توریستی صربستان یکی از مهم‌ترین روند برای اخذ این ویزا می‌باشد. اما ممکن است در راستای رسیدن و اخذ ویزای توریستی صربستان، هیچ ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با ارائه مدارک آن نداشته باشید. تلاش ما بر این است تا در ادامه این مطلب، اطلاعات کافی در این ‌باره در اختیار شما قرار دهیم تا با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ، به بهترین نحو ممکن بتوانید برای اخذ ویزای توریستی صربستان اقدام کنید. شرکت الست گروپ، بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی شناخته می شود. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

فهرست مطالب این مقاله عبارتند از:

اهمیت ویزای توریستی صربستان

اخذ ویزای توریستی صربستان

انواع ویزای کوتاه‌مدت و توریستی صربستان

مدارک ویزای توریستی صربستان

مهاجرت به صربستان با روادید شینگن

بیمه سلامت درمان در صربستان

سخن آخر

 

اهمیت ویزای توریستی صربستان

با توجه به این ‌که ویزای توریستی صربستان این امکان را برای متقاضیان خواهد داشت تا بتوانند حدوداً تا سقف ۳ ماه در کشور صربستان اقامت داشته باشند، همه افراد علاقه‌مند به اخذ این نوع ویزا می‌باشند.

 

این کشور زیبای اروپایی جمعیت بسیار زیادی از توریست‌ها را سالیانه به سمت خود می‌کشد. زیرا صنعت توریست به ‌عنوان یکی از قدرتمندترین صنایع اصلی کشور صربستان می‌باشد که تعداد قابل ‌توجهی از درآمد این کشور از طریق همین روند شکل می‌گیرد.

 

البته دریافت ویزای توریستی و شناخت مدارک موجود برای آن، فقط به سفرهای توریستی ختم نخواهد شد. زیرا تعداد بسیار زیادی از افراد برای انجام امور تجاری یا مصاحبه‌های کاری قصد استفاده از ویزای توریستی صربستان را دارند.

 

 زیرا وجود این ویزا می‌تواند مجوز حضور موقت و کوتاه‌مدت متقاضیان بین ‌المللی در کشور صربستان را فراهم سازد. به ‌همین دلیل شناخت مدارک ویزای توریستی صربستان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

 

 یکی از خدمات ارائه ‌شده به واسطه شرکت الست گروپ در همین راستا می‌باشد تا بتواند راهنمای خوبی برای افراد به‌ منظور اخذ ویزای توریستی صربستان باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درباره مدارک مربوط برای اخذ این ویزا بگوییم.

مدارک ویزای توریستی صربستان

اخذ ویزای توریستی صربستان

شرایط ویژه‌ای که برای صدور ویزای توریستی در اواخر سال 2007 توسط کشور صربستان در نظر گرفته شد، باعث شد تا تعداد بسیار زیادی از متقاضیان از کشورهای مختلف جهان به خصوص از ایران بدون اخذ ویزا به کشور صربستان وارد شوند.

 

 پناهندگی در کشور صربستان به دلیل بحران‌های مهاجرتی و افزایش درخواست باعث شد تا افراد به ‌سادگی بتوانند به خاک این کشور وارد شوند.

 

 اما در یک بازه زمانی کمتر از یک ‌سال در سال 2018 صدور اولین مجوزهای مربوطه توسط قانون کل کشور صربستان، وارد شدن افراد به کشور صربستان بدون اخذ ویزا را ملغی کرد. به‌ همین دلیل تمامی افراد برای این ‌که به خاک کشور صربستان وارد شوند، در ابتدا باید ویزای متناسب با دلیل سفر خود تهیه کنند، سپس با اقدامات لازم به این کشور وارد شوند.

 

در واقع افرادی که قصد دارند به کشور صربستان وارد شوند و به‌ عنوان توریست شناخته ‌شوند، در ابتدا باید به اثبات برسانند که حتما بعد از بدو به پایان رسیدن دوره اقامت خود، خاک این کشور را ترک می‌کنند و به کشور خود بازمی‌گردند. زیرا نقش بسیار ویژه‌ای در راستای به اثبات رساندن این مسئله وجود دارد و افراد می‌توانند از طریق ثابت کردن این ‌موضوع، نتیجه بهتری از روند اخذ ویزای توریستی صربستان دریافت کنند.

در سال‌های اخیر درخواست پناهندگی در این کشور بسیار زیاد شده‌ است، به‌ همین دلیل شرایط اخذ ویزای توریستی نیز برای افراد بسیار دشوار می‌باشد.

 

در این‌ راستا شناخت مدارک ویزای توریستی صربستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند به افراد در راستای اخذ این ویزا کمک کند. کارشناسان شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا به بهترین نحو ممکن موفق به اخذ این ویزا شوید.

 

انواع ویزای کوتاه‌مدت و توریستی صربستان

دو ویزای مختلف در دسته‌بندی C,D برای اقامت‌های کوتاه ‌مدت در کشور صربستان شناخته ‌شده است. حال متقاضیان با توجه به قصد اقامت خود می‌توانند برای دریافت ویزاهای مختلف، اقدامات لازم را انجام بدهند. برای اقامت‌های سقف ۹۰ روزه ویزای نوع C در نظر گرفته ‌شده است که به‌ عنوان یک ویزای ترانزیت، توریستی و تجاری می‌باشد. ویژگی‌های مربوط به این نوع ویزا شامل اجازه ورود یک باره یا چندگانه را نیز دارد.

 

حال در صورتی ‌که افراد قصد سفر به کشور صربستان از طریق ویزای ورود چندگانه را انتخاب کنند، قادر هستند تا نهایت سقف ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند. اما ویزای متقاضی از اولین ورود فرد به کشور صربستان به مدت ۱۸۰ روز دارای اعتبار قانونی می‌باشد. حال اگر اعتبار ویزای فرد تمام شود، شرایطی برای تمدید آن وجود نخواهد داشت و فرد لازم است که مجدداً مدارک ویزای توریستی صربستان را ارائه دهد تا بتواند برای ویزای اقامت کوتاه‌ مدت این کشور اقدام کند.

 

مدارک ویزای توریستی صربستان

با تمامی نکات ارائه‌ شده در راستای شناخت ویزاهای کوتاه‌ مدت و توریستی صربستان، تعداد بسیار زیادی علاقه‌مند به بازدید این کشور می‌باشند. حال همه افرادی که شرایط لازم برای اخذ ویزای توریستی صربستان را دارند، باید به‌ صورت کامل تمامی مدارک مربوطه خود را در ابتدای امر برای سفارت این کشور ارسال کنند.

 

حال با توجه به این ‌موضوع در ادامه قصد داریم تا به مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی صربستان اشاره داشته‌ باشیم تا اگر شما نیز از متقاضیان اخذ این ویزا می‌باشید، به‌ سادگی و با کمک گرفتن از تخصص‌های کارشناسان حرفه‌ای شرکت الست گروپ، بتوانید در این‌ راستا موفق باشید.

 

در ابتدا متقاضی باید فرم مربوطه برای درخواست صدور ویزا را تکمیل کند.

ارائه حدوداً ۵ قطعه عکس سه‌ در چهار الزامی می‌باشد.

گذرنامه متقاضی باید دارای تاریخ اعتبار حداقل ۹۰ روزه بعد از آخرین روز اعتبار ویزای درخواستی باشد.

متقاضی می‌تواند از فردی برای دیدارهای شخصی دعوت‌نامه دریافت کند.

ارائه دعوت‌نامه از طرف یکی از شرکت‌های معتبر برای انجام فعالیت‌های تجاری نیز الزامی است.

اخذ گواهی اقامت در کشور مبدا یکی از مهم‌ترین مدارک ویزای توریستی صربستان است.

پرداخت هزینه‌های سفر توسط یک شرکت مهاجرتی در صربستان، مهم و لازمه اصلی اخذ ویزا است.

دریافت گواهی بیمه درمانی معتبر در صربستان که حدوداً تا سقف ۳۰ هزار یورو در نظر گرفته می‌شود، یکی از مدارک اصلی می‌باشد.

ارائه گواهی معتبر برای اثبات منابع مالی مناسب به منظور اقامت در کشور صربستان لازم است.

پرداخت حدوداً ۹۵ دلار وجه نقد به ‌عنوان هزینه صدور ویزا الزامی است.

داشتن رضایت‌نامه رسمی والدین برای متقاضیان کمتر از ۱۶ سال ضروری می‌باشد.

رضایت‌نامه مد نظر برای متقاضیان کمتر از ۱۸ سال باید به تأیید وزارت امور خارجه ایران برسد.

فرد باید بلیت بازگشت خود از کشور صربستان به ایران را نیز تهیه کند و به‌ عنوان مدارک ویزای توریستی صربستان ارائه دهد.

داشتن کپی گواهینامه بین‌المللی برای افرادی که قصد سفر با اتومبیل شخصی به صربستان را دارند.

 

در مطالب بالا در رابطه با مهم‌ترین مدارک ویزای توریستی صربستان اطلاعاتی برای شما داشتیم. اما همچنان نکات منحصر به ‌فرد دیگری در این راستا وجود دارد. به ‌عنوان نمونه حتما باید تلاش کنید تا در هنگام ارسال مدارک خود برای اخذ ویزای توریستی صربستان برای اتصال دادن مدارک به یکدیگر از منگنه استفاده نکرده باشید.

 

زیرا این مورد کاملاً ممنوع است و فرد متقاضی موظف است تا تمامی مدارک خود را به‌ صورت صفحات جدا برای سفارت کشور صربستان ارسال کند تا بتواند روند اخذ ویزای توریستی را به بهترین نحو ممکن سپری کند. با توجه به اهمیت اخذ این ویزا، فرد حتما باید مدارک کامل خود را ارائه بدهد تا بتواند از این ویزا بهره‌مند شود.

 

به ‌همین دلیل نیاز به تخصص‌های افراد حرفه‌ای در این زمینه دارید تا با آگاهی کافی و بدون جا انداختن هیچ یک از مدارک ویزای توریستی صربستان برای این کار اقدام کنید. همواره کارشناسان و مشاوران شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا بتوانید با خیالی آسوده با جمع‌آوری تمامی مدارک برای اخذ ویزای توریستی صربستان نتایج خوبی از دریافت این ویزا بگیرید تا بتوانید حدوداً ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید.

مدارک ویزای توریستی صربستان

مهاجرت به صربستان با روادید شینگن

در قاره اروپا حدوداً ۲۶ کشور عضو اتحادیه شینگن می‌باشند. تمامی متقاضیانی که دارای ویزای یکی از کشورهای عضو این اتحادیه می‌باشند، قادر هستند بدون در دست داشتن ویزا به دیگر کشورها نیز وارد شوند.

 در نظر داشته باشید که کشور صربستان به‌ عنوان یکی از اعضای این اتحادیه شناخته نمی‌شود. متقاضیانی که قصد وارد شدن به این کشور را داشته باشند، قادر به سفر کردن به دیگر کشورهای اروپایی نیستند.

با این‌ حال راهکارهای مختلف دیگری برای این امر وجود دارد تا افراد بتوانند از کشورهای عضو اتحادیه شینگن نیز دیدار داشته باشند. در صورتی ‌که فرد متقاضی دارای ویزای شینگن باشد، این امکان را خواهد داشت تا بدون اخذ هیچ‌ گونه ویزای توریستی صربستان به مدت ۳۰ روز در این کشور اقامت قانونی داشته باشد و از امکانات منحصر به ‌فرد این کشور به دلایل مختلف استفاده کند.

 

بیمه سلامت درمان در صربستان

در قسمت مدارک ویزای توریستی صربستان به این مبحث پرداختیم که تمامی افراد در هنگام وارد شدن حتما باید دارای مدرک بیمه درمانی باشند.

برای تعداد بسیار زیادی از کشورهای اروپایی برای این‌ که افراد اقامت کوتاه‌ مدت داشته باشند، سقف بیمه درمانی در نظر گرفته می‌شود.

 حال در کشور صربستان این سقف حدوداً ۳۰ هزار یورو می‌باشد. البته قطع به‌ یقین متقاضی نیازمند پرداخت چنین مبلغی نیست.

زیرا ممکن است متقاضی هزینه کمتری تا سقف اعلام‌ شده برای بیمه سلامت پرداخت کند.

 در این ‌راستا شما می‌توانید از مهارت‌ها و تجربیات کارشناسان شرکت الست گروپ برای کسب اطلاعات بیشتر کمک بگیرید تا اگر قصد دارید ویزای توریستی صربستان را تهیه کنید و اقامت کوتاه‌مدتی در این کشور داشته باشید، با مدارک کامل در این زمینه اقدام کنید.

 

سخن آخر

تلاش کردیم در این مطلب اطلاعاتی در زمینه مدارک ویزای توریستی صربستان برای شما داشته باشیم. اما اگر همچنان نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با تماس با کارشناسان الست گروپ در این زمینه اطلاعات تکمیلی بیشتری به دست بیاورید.