مراکز خرید معروف و محبوب در شهر باکو

مراکز خرید معروف و محبوب در شهر باکو

بد نیست برخی از مراکز خرید شهر باکو را نیز به شما معرفی کنیم . زیرا برخی گردشگران پس از گشت و گذار در شهر به دنبال مکانی مناسب برای خرید و تهیه سوغات می گردند . باید گفت شهر باکو دارای مراکز خرید متنوع و متعددی است که برخی از آنها دارای فضایی مدرن و زیبا هستند و در کنار وجود فروشگاهها و برندهای معتبر ، دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی هستند . در ادامه به شرح برخی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید شهر باکو می پردازیم :

 

مرکز خرید Mall 28

این مجتمع بزرگ و بسیار زیبا در تور باکو سفر باتو دارای فضایی مدرن است و یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر باکو محسوب می گردد . و برندهای معتبر و بزرگی در آن شعبه دارند که در بیشتر ایام سال تخفیف هایی استثنائی را برای مشتریان خود قائل می شوند . بعنوان مثال برندهای مشهور گپ ، مانگو ، ماسیمو دوتی ، زارا و نکست در این مجموعه نمایندگی دارند . همچنین این مرکز خرید دارای بیش از ده کافه و رستوران بوده و شگفت انگیز است اگر بگوییم دارای بیست و هشت سالن سینماست و از این رو بعنوان یک مکان تفریحی بزرگ و مشهور نیز شناخته می شود . بنابراین پیشنهاد می کنیم حداقل یک شب را به گشت و گذار و خوشگذرانی در مرکز خرید بیست و هشت سپری کنید .

 

مرکز خرید مترو پارک   MetroPark

پیشنهاد بعدی ما به شما بازدید و شگت و گذار در مرکز خرید مترو پارک است . در این مجموعه مدرن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی وجود دارد و همه اعضای خانواده را برای ساعت ها سرگرم می کند . اولین چیزی که از این مجتمع به چشم می آید نمای زیبای ساختمان آن است و بعد از آن برندهای معتبر و مشهوری است که در این مجموعه نمایندگی دارند . بنابراین حتی اگر قصد خرید ندارید باز برای گذران اوقات فراغت و تفریح خود سری به این مجموعه بزنید .

 

مرکز خرید بلوار پارک   Park Bulvar

این مرکز خرید نیز دارای فضایی  مدرن و بسیار شیک است و در نزدیکی ساحل قرار دارد . از این رو دارای بازدید کنندگان زیادی است و میتوانید به گونه ای برنامه ریزی نمایید که پس از گشت و گذار در این مجموعه ، لحظاتی را در امتداد دریای خزر سپری کنید . معماری زیبای این مجموعه سبب شهرت آن شده و از این رو ، مورد توجه بسیاری از گردشگران نیز قرار گرفته است . باید افزود مرکز خرید بلوار پارک دارای امکانات متنوعی همچون شش سالن سینما ، کافه و رستوران ، محوطه بازی برای کودکان و … است . بنابراین پیشنهاد می کنیم ،  اوقات خالی خود را با بازدید و گشت و گذار در این مجموعه پر کنید .

 

مرکز خرید پورت باکو   Port Baku

مرکز خرید پورت یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر باکوست و از سال ۲۰۱۴ میلادی  افتتاح شده و از همان زمان مورد استقبال فراوان قرار گرفته است  . جالب است بدانید پورت بیش از سیصد برند مطرح دنیا را در خود جای داده و از این رو مکانی ایده آل برای خرید و به خصوص تهیه پوشاک است . پورت دارای فود کورت است که همگی در طبقه دوم آن قرار دارند و همچنین امکانات رفاهی متنوع دیگری در این مجموعه وجود دارد که همگی سبب شهرت این مجموعه شده اند . البته باید بدانید قیمت ها در این مجموعه به نسبت سایر مراکز خرید شهر بالاتر است .

 

مرکز خرید گنجلیک   Ganjlik

این مرکز خرید مدرن و زیبا ، در منطقه ای به نام گنجلیک واقع شده و علاوه بر فروشگاه های متنوع و متعدد دارای امکانات رفاهی مختلفی همچون سالن سینما ، شهربازی ، کافه و رستوران های متنوع نیز هست .

 

بهترین و محبوب ترین رستوران های شهر باکو

در ادامه بهتر است با برخی از معروف ترین رستوران های شهر باکو آشنا شوید ، زیرا یافتن رستوران و کافه خوب از دغدغه های بزرگ هر مسافری است . 

کشور آذربایجان با برخی از شهرهای ایران هم مرز است از این رو این کشور اشتراک فرهنگی فراوانی با ایران دارد که یکی از آنها فرهنگ غذا خوردن است و خوراک های سنتی این کشور با خوراک های اصیل ایرانی تشابه زیادی دارد . بنابراین خوراک های عرضه شده در اغلب رستوران های شهر باکو با ذائقه ما ایرانی ها بیگانه نیست و و در منوی اغلب رستوران ها ، انواع غذاهای ایرانی ، ترکی و مدیترانه ای را می توان دید  .

در ادامه مطلب تهیه شده توسط سایت تور لحظه آخری سفر باتو بهترین رستوران های شهر باکو را به شما معرفی خواهیم نمود:

 

خانه استیک پاول

اگر به دنبال مکانی برای صرف استیک های لذیذ و با کیفیت هستید به این رستوران زیبا و معروف سر بزنید . این رستوران بهترین و لذیذترین استیک های باکو را سرو می کند و در فاصله کمی از شهر قدیم باکو (ایچری شهر ) قرار دارد .

 

رستوران دلمه

رستوران دلمه یکی از بهترین رستوران های شهر باکو است و در پشت ساختمان موزه نظامی گنجوی قرار گرفته است . در این رستوران می توانید انواع غذاهای خوشمزه آذری و محلی را که به بهترین شکل طبخ و سرو می شود میل کنید . اصلی ترین خوراک این رستوران دلمه است که از مواد مرغوب تهیه شده می شود .

برچسب‌ها: