مراکز خرید کوش آداسی در تو کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی در تو کوش آداسی

جزیره کوش آداسی جزیره ای زیبا است که در منطقه ساحل اژه قرار دارد و از نظر گردشگری یکی از مراکز و قطب های گردشگری کشور ترکیه محسوب می شود، این جزیره به جزیره پرندگان معروف است که با توجه به تعداد بسیار زیاد گردشگران مراکز خرید بسیار زیاد و با قیمت های بسیار مناسب در این مکان توریستی قرار دارند . ما در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از این مراکز خرید آشنا کنیم :

 

– مرکز خرید اسکالا نوا در کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا در تور کوش آداسی  در نزدیکی بندر کوش آداسی قرار دارد و یکی از مراکز خرید شیک این جزیره زیبا می باشد. در این مرکز خرید شما می توانید کیف، کلاه، کاپشن یا هر وسیله یا پوشاک چرم دیگری که مورد احتیاج شما است را تهیه نمایید. جالب است که بدانید در این مرکز خرید یک جای مخصوص برای نگهداری از کودکان نیز وجود دارد تا افرادی که با فرزندان کوچکشان  برای خرید به این مرکز آمده اند بتوانند از آن استفاده کنند و با خیال راحت به خرید خود برسند. اسکالا نوا پنج دقیقه تا مرکز کوش آداسی فاصله دارد. ساعت کار این مرکز خرید از ساعت ده صبح تا نه شب است.

 

– بازار بزرگ کوش آداسی

این بازار به خودی خود از جمله جاذبه های گردشگری کوش آداسی است یعنی شما هم می توانید از دیدن این بازار لذت ببرید و هم به خرید مایحتاج خود بپردازید. در این بازار بسیار بزرگ بیش از چهار هزار مغازه وجود دارد که در آنها پوشاک، وسائل تزئینی، صنایع دستی، فرش، ادویه جات و خیلی چیزهای دیگر که شاید برای شما جذاب باشد را می توانید پیدا کنید. نکته جالب اینکه در این بازار هم مثل بازار های خودمان اگر با صاحب مغازه چانه بزنید ممکن است تخفیف خوبی هم نصیب شما بشود. با کمی برخورد متوجه می شوید که کسبه ی این بازار همه از اهالی قدیمی هستند و معمولا با مشتری خوش رفتاری می کنند.

 

– مرکز سوکه

مرکز خرید سوکه در جاده بودروم و در چهل کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد، در این مرکز خرید مثل بازار بزرگ کوش آداسی از همه نوع جنسی می توان یافت که همه آنها از برندهای معروف دنیا هستند. همچنین در ایام ویژه تخفیف های خوبی هم ارائه داده می شود. در مرکز خرید سوکه اجناس خوب با قیمت های مناسب فروخته می شود و معمولا افرادی که دنبال جنس ارزان هستند به این مرکز خرید سر می زنند. لازم به ذکر است که درب های این مرکز خرید از صبح تا پاسی از شب بر روی مشتریان باز است.

 

-مرکز خرید آکدوگان در کوش آداسی

به گزارش سفر باتو ، این مرکز خرید شیک و مدرن که دارای انواع فروشگاه های پوشاک است می تواند تمام احتیاجات شما را برای تهیه پوشاک بر طرف کند. لباس و پوشاکی که در این مرکز خرید فروخته می شود همه از برندهای معروف هستند و با قیمتی خوب در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد. ضمنا در آکواگان وسایل آرایشی و بهداشتی نیز به فروش می رسد که شما می توانید آنها را تهیه کنید. جالب است بدانید که در این مرکز امکانات تفریحی و سرگرمی مناسبی برای بازدید کنندگان و خریداران فراهم شده است.

 

در مرکز خرید آکدوگان یک سینما و یک شهر بازی برای کودکان و قسمت غذا خوری این مرکز به نام فود کورت آکدوگان وجود دارد که برای همین دیگر احتیاجی نیست برای خریدن غذا مرکز را ترک نموده و یا خرید خود را نیمه کاره رها کنید. این مرکز دارای پارکینگ نیز می باشد.  لازم است بدانید که درب های مرکز خرید آکدوگان از ساعت ده صبح تا دوازده شب به روی مراجعه کنندگان باز می باشد.

 

-مرکز خرید   ای . وی . ام در کوش آداسی

مرکز خرید ای وی ام یک مرکز خرید در حد مراکز خرید اروپایی در تور کوش آداسی  است که در جزیره زیبای کوش آداسی قرار دارد، در این مرکز خرید لاکچری شما می توانید انواع پوشاک برند دنیا را بیابید و از خریدتان لذت ببرید. ضمنا در این مرکز خرید پارکینگ مخصوص مشتریان نیز وجود دارد. این مرکز همه روزه از ده صبح تا ده شب بروی مشتریان باز است.

 

– مرکز خرید چرم کوش

همان طور که از نام مرکز خرید چرم کوش مشخص است این مرکز محل فروش وسایل چرمی مانند : کت، کیف، کمربند و کفش های چرم بسیار مرغوب و زیبا و متناسب با برترین و بروزترین طراحی های دنیا است. جالب است بدانید که این مرکز بیست سال است که شروع به کار کرده و در ترکیه از محبوبیت بالایی برخوردار است.