مزایای دریافت رتبه بهتر از الکسا با الکسایار برای سایت

مجموعه : دانش و فناوری
مزایای دریافت رتبه بهتر از الکسا با الکسایار برای سایت

تعریف و نقد رتبه الکسا

اگر بخواهیم تعریف کامل و درستی از رتبه الکسا ارائه بدهیم،به عددی که سطح و ارزش و حتی محبوبیت سایت را نبست به دیگر سایت ها نشان دهد رتبه الکسا می گویند. زیرا سایت الکسا براساس تعداد کاربران و بازدیدکنندگان، سایت را درجه و رتبه بندی می کند. ترافیک سایتتان بر روی رتبه الکسا تاثیر مستقیم دارد. و از طرف دیگر هر تغییری که در ترافیک سایت های دیگر  به وجود بیاید باز هم در بهتر و بدتر شدن رتبه الکسا سایتمان موثر است.

 

سایت الکسا اغلب با بررسی و سنجش بازدیدهای سایتتان و در مقایسه با سایت های دیگر و در مدت زمان ۳ ماه اخیر رتبه بندی می کند.وب سایت الکسا با محاسبه دقیق آمار بازدیدکنندگان از سایتان و تعیین اعتبار وب سایتتان به شما رتبه می دهد.

 

اگر بخواهیم تعریف کامل و درستی ارائه دهیم باید بگوییم که هر سایتی که کمترین رتبه را بگیرد (به عنوان مثال عدد یک) بهترین رتبه را از سایت الکسا دریافت کرده و سایتی که بیشترین رتبه را (به عنوان مثال ده میلیون) را بگیرد یعنی رتبه کم و بدی از سایت الکسا دریافت کرده است. بر همین اساس برای مدیران سایت هایی که به برند شدن و دیده شدن سایتشان اهمیت می دهند کاهش رتبه الکسا بسیار مهم و ارزشمند است.

 

رتبه بندی سایت الکسا بر اساس فعالیت های کاربران در سایت ها و تعیین آمار ترافیک وب سایت ها رتبه می دهد.پس برای تعیین رتبه الکسای هر سایت مجموعه ای از معیار ها و محاسباتی وجود دارد.

1.تعداد بازدیدکنندگان از سایت در چند ماه گذشته.

2- تعداد بازدیدکنندگان جدیدی از سایت.

3.افزایش کاربران سایت.

 

چه وب سایت هایی در فهرست رتبه گذاری سایت الکسا جایی ندارند؟

-سایت هایی که تازه تاسیس شده اند و تازه کار هستند.

-سایت هایی که بازدید کننده زیادی ندارند.

نکته دیگر این است که الکسا زمانی سایت های تازه کار را در فهرست قرار می دهد که توانسته باشد داده هایشان را جمع آوری کند.

 

 باید بدانید زمانی که می گوییم کاهش رتبه الکسا در اصل منظور همان بهبود رتبه الکسا است. توضیح واضح ترش این است که سایت الکسا هرچقدر عدد کمتری به سایتتان بدهد در واقع سایتتان عملکرد بهتری داشته و نسبت به دیگر سایت های رقیب عملکرد بهتری داشته است.باید بدانید که اگر از الکسا رتبه 1000 را بگیرید،یعنی999 سایت با عملکرد بهتر و موفق تر از سایت شما وجود دارد. و شما می توانید در سایت الکسا رتبه جهانی و رتبه سایتتان در ایران را بررسی کنید. اما اکثر مدیران سایت ها هدف و تمرکزشان کاهش رتبه الکسا در ایران می باشد.

 

ممکن است دو سایت بازدید یکسانی در ی روز داشته باشند ولی رتبه الکسای متفاوتی بگیرند چون بهبود رتبه الکسا به تعداد صفحات بازدید شده از سایت هم بستگی دارد.پس اگر دو سایت تعداد بازدید کننده یکسانی داشته باشند صرفا یک ربته یکسان از اکسا نخواهند گرفت زیرا ممکن است در یک سایت کاربرانش همه صفحاتشان را بازدید کرده باشند ولی در سایت دیگر کاربرانش فقط از یک صفحه مانده باشند.

 

با استفاده از چه روش هایی باعث کاهش رتبه الکسای سایتمان شویم؟

– نوارهای ابزار الکسا بر روی مرورگر بر بهبود رتبه الکسا موثر است،زیرا باعث می شود بتوانید به راحتی ترافیک سایت و اطلاعات بازدیدکنندگان و کاربران را بررسی و محاسبه کنید.

-با استفاده از بک لینک می توانید باعث کاهش رتبه الکسا سایتتان شوید.یکی از عوامل مهمی که ممکن است در الکسا رتبه خوبی دریافت نکیند استفاده نکردن از بک لینک می باشد.

 

مزایای افزایش بازدید از سایت

لازم به ذکر است بدانید در زمانی که سایتتان کاربران بیشتری دارد، وقتی کاربری کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کند، گوگل سایت شما را در جایگاه های اول و بهتری نمایش می دهد. و افزایش بازدید از سایتتان به بهبود رتبه الکسا کمک خواهد کرد و مزیت دیگری که با افزایش بازدید در سایت می توانید به دست بیاورید این است که اعتبار سایتتان بالا می رود، و آگاه هستید که با بالا رفتن اعتبار سایتتان به راحتی می توانید محصولاتتان را به فروش برسانید و خدماتتان را ارائه دهید.

 همانطور که اشاره کردیم  برای کاهش رتبه الکسا و اینکه بتوانیم رتبه سایتمان را در الکسا بهبود ببخشیم باید تعداد کاربران و بازدیدکنندگان از سایتمان را بالا ببریم. پس افزایش بازدید از سایت تاثیر مستقیمی بر کاهش رتبه الکسا می گذارد.

 

چگونه سایت الکسا یار باعث افزایش بازدید از سایت و کاهش رتبه الکسا می شود؟

– سایت الکسا یار با داشتن راهکارهایی باعث افزایش بازدید از سایت می شود و این هدف در این وب سایت به راحتی محقق می گردد.

-زمانی که در سایت الکسا یار تبلیغ را ثبت کنید کد آمارگیر آنالیتیکز به صفحات سایت شما اضافه می شود و به راحتی ترافیک ارسالی از سمت الکسا یار را  می‌توانید در آمار روزانه گوگل آنالیتیکز مشاهده و بررسی کنید.

 

-یکی دیگر از مزایای بالا بودن تعداد بازدیدکنندگان این است که بر روی سئو و کسب درآمد تاثیر می گذارد، و سایت الکسا یار باعث می شود تا دامنه سایتتان مورد توجه سیستم های مانیتورینگ قرار بگیرد.

 

-سایت الکسا یار به شما کمک می کند که سایتتان دیده شود و رتبه خوبی از الکسا دریافت کنید و به این گونه کاربرانتان به مشتریان دائمی شما تبدیل شوند.

اولین قدمی که برای ایجاد کار و درآمد اینترنتی باید انجام دهید ساخت یک سایت می باشد اما نکته حائز امهیت این است که برای موفق شدن و بهتر دیده شدن و بالا رفتن اعتبار سایتتان باید کارهایی را انجام دهید.

 

– دریافت و ایجاد ترافیک بیشتر .

-انتشار محتوای جذاب و جدید برای جذب کاربران به سایتتان.

-دقت بر انتخاب کلمات کلیدی و مرتبط با محتوای سایت.

-سئوی مناسب سایت.

-در سرچ جستجوی گوگل سایتتان جز اولین وب سیات ها باشد.

-کاهش رتبه الکسا.

 

ارتباط افزایش بازدید از سایت در کاهش رتبه الکسا

با اعمال اقداماتی مناسب می توانید افزایش بازدید روزانه از سایتتان را بالا ببرید و باعث بهبود رتبه الکسای سایتتان شوید. اما باید بدانید که رتبه بندی سایت ها در الکسا پیچیده است و برای افزایش بازدید یک سایت باید به نکات دیگری هم دقت کنید. اگر سایتتان را به خوبی سئو کنید و کلمات کلیدی مهم و پر سرچ را که با محتوای سایتتان مرتبط است انتخاب کنید، باعث می شوید تا سایتتان در گوگل رتبه خوبی دریافت کند، و هنگام سرچ آن کلمات کلیدی موتور جستجوی گوگل وب سایتتان را جزو سایت های برتر نمایش دهد و باعث شود کاربران و بازدیدکنندگان زیادی وارد وب سایتتان شوند.با افزایش بازدید از سایت ترافیک وب سایتتان  هم بالا می رود و به این گونه رتبه خوبی از الکسا دریافت خواهید کرد. اما همه این اقدامات در سایت الکسا یار در مدت زمان کوتاهی به راحتی محقق خواهد شد. سایت الکسا یار با ارائه خدماتی از جمله سرویس بهبود رتبه الکسا در مدت چند هفته و چند ماه باعث می شود که رتبه الکسای سایتتان کاهش یابد و با تمدید ماهیانه آن می توانید رتبه سایتتان را بر روی همان عدد مورد نظر نگه دارید.

مزایای دریافت رتبه بهتر از الکسا با الکسایار برای سایت

چرا باید رتبه الکسای سایتمان را بهبود بخشیم؟   

اگر تصمیم دارید برای سایتتان اعتبار کسب کنید و باعث شوید تا کاربران به محصولات و خدماتتان اعتماد کنند و از سایتتان رضایت داشته باشند کار بسیار سختی را در پیش رو خواهید داشت، زیرا کاربران زمانی که بخواهند محصولی را خریداری کنند و یا از خدماتی استفاده نمایند معتبر بودن سایت برایشان اهمیت بالایی دارد و اغلب رتبه الکسا را بررسی خواهند کرد. اغلب مدیران و وبمستران سایت ها در تلاش هستند تا با گرفتن رتبه خوب از الکسا به کسب و کارشان رونق ببخشند و باعث برند شدن سایتشان شوند.زمانی که سایت شما از رتبه های خوبی برخوردار شود و کاربران زیادی داشته باشد، بازدیدکنندگان و کاربران جدید متوجه خواهند شد که سایتتان اعتبار بالایی دارد و به همین گونه می توانید خدمات و محصولاتتان را به کاربران جدیدتان معرفی کرده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

اکثر وبمستران و وبلاگ داران برایشان بهبود رتبه الکسا بسیار اهمیت دارد و به دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند رتبه الکسای سایتشان را کاهش دهند.الکسا یار با برنامه ریزی دقیق و ارائه خدماتی به مدیران وب سایت ها کمک می کند تا به این هدف مهم برسند.

سایت الکسا یار به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات در زمینه بهبود رتبه الکسا در کوتاهترین زمان در نظر کاربرانش شناخته شده است.

 

مزایای  بهبود رتبه الکسا سایتمان

یکی از چالش های مهمی که اغلب وبستران و مدیران وب سایت ها با آن روبرو هستند کاهش رتبه الکسا است. با کاهش رتبه الکسای سایتتان مزایای زیر را برای سایتتان به وجود خواهید آورد.

– بهتر دیده شدن سایت و افزایش کاربران و مشتریان.

-اعتماد کاربران به سایتتان در جهت خرید محصولات و استفاده از خدماتتان.

-افزایش کسب درآمد از طریق سایت و فروش بهتر محصولات.

-دریافت رتبه بالا و بهتر از موتورهای جستجو.

 

مزایای دریافت رتبه بهتر از الکسا با الکسایار برای سایت

چه فاکتورهایی باعث بهبود رتبه الکسای سایت ما می شود؟

الگوریتم های الکسا طبق معیار های خاصی رتبه بندی می کند که هرچقدر شما بتوانید بهتر این الگوریتم ها را رعایت و اجرا کنید جایگاه بهتری در الکسا خواهید گرفت. بالا بردن ترافیک سایتتان یکی از آن معیارها می باشد، و معیار دیگری که باید به آن توجه کنید بازدید کاربران از همه صفحات سایتتان است، و معیار مهم دیگر این است که مدت زمانی که هر کاربر در سایت حضور دارد بر روی رتبه الکسا تاثیر می گذارد.

 

با اجرای پارامترهای بالا می توانید بر روی کمیت و کیفیت بازدیدکنندگان سایتتان برای رتبه بندی در الکسا تاثیر بگذارید.

سایت الکسا آمار گیری حرفه ای و قدرتمند می باشد و سایت ها را طبق الگوریتم های خود که یکی از آنها ترافیک سایت است رتبه بندی می کند پس شما با افزایش بازدید از سایتتان باعث بهبود رتبه الکسا در سایتتان می شوید.