مزایای مهم شرکت در کلاس تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

مجموعه : مجله خبری
مزایای مهم شرکت در کلاس تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

تاکنون انواع مختلفی از این معادلات معرفی شده است که می توان گفت در هر رشته، معادلات دیفرانسیل خاصی مدنظر بوده و لازم است تا دانشجویان راه حل آن ها را یاد بگیرند. در رشته ای مانند مهندسی مکانیک به منظور تحلیل دینامیک و ارتعاشات سیستم ها و صفحات لازم است تا دانشجویان این رشته با چندین نوع از معادلات دیفرانسیل آشنا باشند و توانایی اضافه و کم کردن عبارت های  دیفرانسیلی و تبدیل معادلات از حالتی به حالت دیگر را داشته باشند.

 

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل, این امکان را برای شما فراهم می کند که سر جلسه امتحان بدون هیچ‌گونه نگرانی و استرسی، بتوانید تمامی مسائل دیفرانسیل را به راحتی حل کنید. تمامی دانش‌آموزان رشته ریاضی و دانشجویان رشته‌های مهندسی، با سختی و پیچیدگی‌های معادلات دیفرانسیل دست ‌و پنجه نرم کرده‌اند. حتی خیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان، تجربه تلخ ردشدن در این درس را چشیده‌اند.

 

هدف اصلی مطالعه ی حساب دیفرانسیل، محاسبه ی تغییرات یک تابع و کاربردهای آن است. در ریاضیات، حساب دیفرانسیل یکی از زیرمجموعه‌های حسابان است که به مطالعه ی نرخ تغییرات کمیت‌ها پرداخته می شود. این حساب یکی از دو بخش سنتی حسابان است که بخش دیگر آن، حساب انتگرال است.

 

اما چطور می‌توان معادلات دیفرانسیل را که برای همه به کابوسی بزرگ تبدیل شده است، به راحتی یاد گرفت و احتمال مردود شدن در این درس را پشت سر گذاشت؟ بهترین راهکار برای اینکه بتوانید با این معادلات پیچیده روبه‌رو شوید و سر جلسه امتحان خیلی راحت آن‌ها را حل کنید، شرکت در جلسات تدریس خصوصی دیفرانسیل است. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا علاوه‌بر نگاهی کلی به این معادلات پیچیده، دلایل شرکت در جلسات تدریس خصوصی دیفرانسیل و مزیت‌های این جلسات را مورد بررسی قرار دهیم.

 

نگاهی به دنیای معادلات دیفرانسیل

به احتمال زیاد از معادلات دیفرانسیل فراری هستید و اصلا دوست ندارید حتی یک لحظه به روزهای تلخی که سر جلسه امتحان این درس، در حال درجا زدن بودید فکر کنید. اما جالب است بدانید که شما با یکی از مهم‌ترین مفاهیم تاریخ علم روبه‌رو شده‌اید که در علوم مختلف از جمله: اقتصاد، فیزیک، شیمی و مکانیک کاربردهای متعددی دارد.

 

به زبان خیلی ساده، معادلات دیفرانسیل، از سه جزء اصلی شامل: تابع، مشتقات و متغیرهای مستقل تشکیل می‌شود. به‌گونه‌ای که در تمامی معادلات دیفرانسیل این سه جزء با یکدیگر ارتباط دارند.

 

درواقع وقتی، تمامی تلاش‌های شما برای حل این معادلات نتیجه ‌بخش خواهد بود که بتوانید تابع اصلی را با استفاده از مشتقات آن و برحسب متغیرهای وابسته‌اش پیدا کنید. البته به همین راحتی‌ها هم نیست!

مزایای مهم شرکت در کلاس تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

دلایل شرکت در جلسات تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

مشکل مشترکی که خیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان با معادلات دیفرانسیل دارند، این است که قبل از امتحان با کمی کنکاش کردن در ذهن خود می‌توانند این معادلات را حل کنند اما به محض اینکه سر جلسه امتحان حضور پیدا می‌کنند، همه چیز از ذهنشان پاک می‌شود و نمی‌توانند هیچ راه حلی برای این معادلات پیدا کنند.

درواقع اکثر دانش‌آموزان و دانشجویان راهکارهای حل معادلات دیفرانسیل را فقط و فقط حفظ می‌کنند. از این‌رو است که وقتی سر جلسه امتحان این درس حاضر می‌شوند، انگار بار اولشان است که این معادلات را دیده‌اند.

 

اما دلیل اینکه برخی از محصلان نمی‌توانند معادلات دیفرانسیل را درک کنند و آن‌ها را حفظ می‌کنند چیست؟ به نظر می‌رسد که دلایل مختلفی از جمله پیچیده بودن بیش از اندازه معادلات دیفرانسیل، نبودن علاقه به یادگیری این معادلات و گاهی‌ اوقات هم کوتاهی خود محصلان در این زمینه، موجب می‌شود تا آن‌ها تنها به حفظ راه‌حل‌های معادلات دیفرانسیل بسنده کنند.

 

البته می‌توان گفت بخش عظیمی از این مسئله به اساتید دوره دبیرستان و دانشگاه بازمی‌گردد. بهتر است کمی با خودمان صادق باشیم! اکثر اساتیدی که در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های مختلف در حال تدریس معادلات دیفرانسیل هستند، علم کافی در این زمینه ندارند و یا اینکه با ازدحام و سروصدایی که بر سر کلاس‌های درس وجود دارد نمی‌توانند زمان زیادی را برای تک تک دانش‌آموزان و یا دانشجویان بگذارند و معادلات دیفرانسیل را به‌گونه‌ای قابل درک به آن‌ها توضیح دهند. از این‌رو است که محصلان مجبورند شب امتحان حجم زیادی از معادلات را بدون درک آن‌ها در مغز خود بگنجانند، همین مسئله نیز موجب می‌شود، سر جلسه امتحان با یک چشم بهم زدن همه چیز را از یاد ببرند.

 

بنابراین دانش‌آموزان و دانشجویان، باید معادلات دیفرانسیل را به خوبی درک کنند تا سر جلسه امتحان این درس، بدون از یاد بردن مطلبی، به راحتی بتوانند هر نوع معادله کوتاه و بلندی را حل کنند. اما چطور می‌توان معادلات دیفرانسیل را درک کرد؟ همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم بهترین راهکار، شرکت در جلسات تدریس خصوصی است.

 

مزایای شرکت در کلاس تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

شما در گام اول، جلسات تدریس خصوصی دیفرانسیل، یاد می‌گیرید که ابتدا مسئله را درک کرده و نوع معادله‌ای که با آن روبه‌رو هستید را تشخیص دهید.

در گام دوم، متناسب با نوعی که معادله دارد، یاد می‌گیرید که از چه راهکاری باید استفاده کنید.

 

در واقع معلم خصوصی در تدریس معادلات دیفرانسیل، بیشتر بر روی درک مسائل و معادلات متمرکز است تا حفظ کردن و رد شدن از آن‌ها.

 

پس از شرکت در جلسات تدریس خصوصی دیفرانسیل به راحتی با هر نوع معادله‌ای که روبه‌رو شوید آن را می‌شناسید و دقیقا می‌دانید برای حل آن باید از چه راهکاری استفاده کنید.

 

بنابراین پس از شرکت در جلسات تدریس خصوصی دیفرانسیل، سر جلسه امتحان بدون هیچ‌گونه نگرانی و استرسی، می‌توانید تمامی مسائل دیفرانسیل را به راحتی حل کنید و در درون خود این غول بزرگ را از بین ببرید.

 

گروه سپاه دانش با دارا بودن تجربه و سابقه درخشان از تخصصی ترین و قوی ترین مراکز تدریس خصوصی می باشد. این مجموعه دارای مجرب ترین کادر آموزشی و اساتید در این زمینه است. سپاه دانش توانایی آموزش کلیه دروس اعم از دانشگاهی، کنکور، ابتدایی تا دبیرستان زبان را جهت پیشرفت شما در هر زمینه ایی که فعالیت دارید را تضمین می کند و شما را در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواه شما می رساند.