شما لایق بهترین مزون لباس عروس و لباس مجلسی در تهران هستید

شما لایق بهترین مزون لباس عروس و لباس مجلسی در تهران هستید

مزون تخصصی دوخت لباس نایریکا دنیای جذاب بانوان ایرانی است، هر چه از دنیای مجازی لباس عروس و لباس مجلسی می خواهید می توانید در دنیای کوچک و زیبای نایریکا پیدا کنید. مزون نایریکا یک مکان خاص برای افرادی خاص است که می خواهند خاص دیده شوند و همچنین یک برند معروف و شناخته شده. نایریکا بهترین  مزون لباس عروس تهران وبهترین مزون لباس مجلسی واقع در سیدخندان تهران می باشد که تخصص، سابقه و مهارت بسیار بالایی در زمینه دوخت  لباس ها در طرح و مدل های مختلف با کیفیتی فوق العاده را دارد.

 

برای خانم ها رویایی ترین شب، شب عروسی می باشد که می خواهند در آن شب بدرخشند و زیباترین فرد در آن مراسم باشند. طراحان  و متخصصان مزون نایریکا به شما کمک خواهند کرد که بهترین لباس عروس را بپوشید آن ها از بهترین و جدید ترین سبک ها، پارچه ها و اکسسوری ها برای دوخت لباس عروسی شما استفاده می کنند تا شما لباسی رویایی داشته باشید.

 

امروزه لباس های عروسی در بازار تنوع زیادی دارد بدون آستین و بدون بند هستند، اگرچه برخی از عروس ها ممکن است سبک های مختلفی را با آستین، گردنبند بالاتر و پشتی پوشیده ترجیح دهند. بیشتر لباس عروسی های امروزی ، یا توری دارند و یا زیپ

 

لباس های عروسی مدل مختلفی در دنیا دارد که در ایران از چند مدل خاص و ویژه که بیشتر مورد پسند خانم ها هست استفاده می شود.

این مدل ها عبارت اند از :

 

مدل لباس عروسی به شکل A یا دامن کلوش : لباس عروسی به شکل A ، از بالا باریک است ، به آرامی به سمت پایین گسترده می شود و در نتیجه شبیه به حرف A. می باشد و در بیشتر انواع شکل به خوبی کار می کند.

 

مدل لباس عروسی پرنسسی (پفی) : مدل لباس عروس پرنسسی،یک سبک تمیز و جذاب ، که کاملا سینه  ها را خوش فرم نشان می دهد و دنباله آن روی زمین کشیده می شود.

شما لایق بهترین مزون لباس عروس و لباس مجلسی در تهران هستید

مدل لباس عروسی راسته : مدل بسیار ساده ولی بسیار شیک هست. از بالا تا پایین لباس به صورت راسته هست و دنباله هم دارد. برای عروس خانم های بلندقد و بدن ساعت شنی گزینه خیلی خوبی است.

 

مدل لباس عروسی ماهی : لباس عروس مدل ماهی برای افرادی که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند مناسب و توصیه می شود. افرادی که اندام پر دارند این مدل ماهی توصیه نمی شود.

 

مزون لباس مجلسی

بیشترین دغدغه خانم ها انتخاب لباس مجلسی برای مهمانی های دورهمی یا مراسم عروسی می باشد که چه مدلی و چه سبکی بپوشند. لباس مجلسی ممکن است در تنوع های مختلف طراحی و دوخته می شوند اما طراحی لباس مجلسی برای هر فردی متفاوت می باشد. به عنوان مثال طراحی لباس مجلسی برای افراد چاق به صورت پیراهن جذب ، ظاهر خوبی ندارد هر چند که از بهترین پارچه و مدل استفاده شود.

 

شما لایق بهترین مزون لباس عروس و لباس مجلسی در تهران هستید

لباس مجلسی تنوع زیادی دارد که ما چندی را به صورت مختصر به شما میگوییم:

مدل لباس مجلسی مخمل : پارچه مخمل یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت لباس های مختلف از جمله لباس مجلسی می باشد. این پارچه به دلیل جنس که دارد زمانی که در قالب لباس پوشیده می شود ظاهر بسیار شیک و زیبایی را به صاحب لباس می دهد.

 

مدل لباس مجلسی هندی : لباس های هندی با شال در رنگ بندی های بسیار شاد و مدل های متنوع وجود دارد

 

مدل لباس مجلسی دوران بارداری: انتخاب لباس مجلسی دوران بارداری با رعایت نکات و اصول پوشش ، کار آسانی است اما پوشیدن لباس مورد علاقه در این دوران برای مهمانی های خانوادگی بسیار سخت می شود.

 

مدل لباس مجلسی آستین دار: بسیاری از خانم ها بنا به سلیقه  شخصی خود از لباس های آستین دار استفاده می کنند.

 

مدل لباس مجلسی نامزدی: لباس نامزدی مثل لباس عروسی برای خانم ها بسیار مهم است. برای نامزدی باید لباسی بپوشید که ساده باشد زیرا در جدیدترین مدل ها از زرق و برق خبری نیست.

شما لایق بهترین مزون لباس عروس و لباس مجلسی در تهران هستید

مزون تخصصی نایریکا در تهران مهارت بسیار خوبی در دوخت انواع مدل لباس های عروسی دارد

 

برای سفارش دوخت لباس مجلسی  و لباس عروس و لباس های فرمالیته همین حالا یک وقت رزرو کنید.

 

 شماره تماس : ۰۹۱۹۵۶۷۰۸۴۶

https:// nayrica.com