مزیت های درب ضد سرقت

مزیت های درب ضد سرقت

اهمیت و جایگاه امنیت برای شکل گیری و ادامه حیات تمدن های بشری امری ضروری است. درب های ضد سرقت شاید نتواند از منزل شما به صورت 100 درصد در مقابلان سارقان دفاع کند اما قطعا سطح مقاومت در مقابل سارقان را نسبت به درب های معمولی تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

 

درب های ضد سرقت از دورن با لوله های فولادی مسلح شده است و تفاوت های بسیار فاحشی در سبک طراحی و تولید با در های آپارتمانی معمولی دارد. اما با توجه به همه این تفاسیر نمی توان ادعا کرد که درب ضد سرقت قطعا جلو دزدی را خواهد گرفت، تنها می توان این ادعا را داشت که این درب ها فرایند سرقت را به تاخیر می اندازند و سارق را برای دزدی به دردسر خواهد انداخت.

 

مزیت های درب ضد سرقت

درب های معمولی آپارتمان علاوه بر شکننده بودن و مقاوم نبودن در برابر ضربه، حتی اگر از جنس فولاد هم باشند به راحتی از قسمت لولا قابل باز کردن هستند اما درب های ضد سرقت به دلیل مخفی بودن لولا ها این امکان را از سارقین گرفته اند که بتوانند از طریق اسیب رساندن به لولا ها وارد ساختمان شوند.

درب های ضد سرقت علاوه بر اینکه امنیت ساختمان را بالا می برند، عایق بسیار مناسبی در برابر ورود و خروج گرما و سرما و صدا می باشند. همچنین درب های ضد سرقت شرکت چوب صنعت دٌریس در برابر آتش نیز مقاوم می باشند.

 

کشور سازنده درب ضد سرقت

4 گروه اصلی درب های ضدسرقت در بازار ایران وجود دارد:

درب ضدسرقت ایتالیایی

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ایرانی

 

در بازار فعلی بیشتر تولیدات با اسم ترک و یا چینی به مشتریان معرفی می شوند و نمونه ایتالیایی در بازار ایران خیلی رواج ندارد و نمونه های چینی معمولا الهام گرفته از نمونه های مشابه ایتالیایی هستند.

 

درب های ضد سرقت ایرانی نیز بعضا به طور کامل در ایران ساخته می شود و برخی دیگر از درب های ضد سرقت ایرانی، مواد اولیه و یراق آلات و قفل را از کشور ترکیه وارد کرده اند و در ایران منتاژ می شوند، از این رو قیمت درب های ضد سرقت ایرانی نوسان زیادی دارد.

 

به طور کلی با کیفیت ترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران، درب های ضد سرقت ترک می باشند اما متاسفانه گاهی اوقات درب های ایرانی که از یراق آلات ترکیه ای در آن ها استفاده شده اند به عنوان درب ضد سرقت ترک در ایران به فروش می رسند.

 

رویه های درب ضد سرقت

یکی از مواردی که باعث ایجاد تفاوت در قیمت و کیفیت درب های ضد سرقت می شود نوع رویه آن ها می باشد. رویه درب های ضد سرقت چینی عموما به صورت فلزی می باشند و می توان گفت که در درب های ضد سرقت چینی از چوب استفاده نمی شود.

 

با توجه به اینکه فلز جز اصلی درب های چینی را تشکیل می دهد، این درب ها برای مناطق با رطوبت بالا پیشنهاد می شود اما با توجه به فلزی بودن، این درب ها از استقامت کمتری در برابر فشار برخوردار می باشند.

 

درب های ضد سرقت طرح ترک یا همان درب هایی که از ابزار آلات ترکیه ای استفاده می کنند و در ایران منتاژ می شوند، معمولا از لایه بیرونی چوبی برخوردار هستند و یک لایه فلزی پشت این لایه چوبی قرار دارد. هرچه رویه این درب ها جنبه تزیینی بیشتری داشته باشد و برجستگی های بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

 

درب های ضد سرقت ترک نیز از رویه چوب طبیعی می باشند و پارامتری که بر قیمت این درب ها تاثیر گذار می باشد، نام برند تولیدی درب است. این درب ها به صورت پک شده از کشور ترکیه وارد می شوند و بسیار لوکس و با کیفیت هستند.

 

یکی از پارامترهایی که بر روی قیمت درب ضد سرقت ترک تاثیر می گذارد برجسته بودن دو طرف این درب ها هستند. برخی از این درب ها فقط از یک طرف برجسته هستند و برخی دیگر از هر دو طرف برجسته می باشند.

 

در ادامه این مقاله به بیان راه های خرید اینترنتی درب ضد سرقت می پردازیم و یکی از برترین و خوش نام ترین شرکت های این حوزه را معرفی می کنیم.

 

مزیت های درب ضد سرقت

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

امروزه با گسترش ابزارهای دیجیتال و تغییر عادت مردم برای سفارش محصولات از طریق اینترنت، خیلی از مشتریان به دنبال خرید اینترنتی درب ضدسرقت و درب چوبی می باشند.

 

شرکت دریس با بیش از 15 سال سابقه فروش درب های ضد سرقت و تولید درب های تمام چوب و درب های لابی، هم اکنون به یکی از خوش نام ترین برند ها در حوزه فروش اینترنتی درب تبدیل شده است. کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت دریس به آدرس www.dooris.ir جدیدترین مدل های درب ضد سرقت را مشاهده کنند. و در صورتی که دربی را پسندیدند کارشناسان دٌریس در سریعترین زمان ممکن جهت اندازه گیری فضا و نصب درب به محل اعزام خواهند شد.

 

همچنین مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به شورووم دریس به آدرس تهران، شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، کوچه بهمن، پلاک 9 از جدیدترین محصولات این شرکت دیدن فرمایند.