مشاوره سئو سایت انگلیسی

مجموعه : دنیای آنلاین
مشاوره سئو سایت انگلیسی

می‌خواهید در کنار سایت فارسی خود، یک سایت انگلیسی نیز داشته باشید؟ بیزینس‌هایی که محصولی برای صادرات دارند یا یک کسب و کار بین المللی راه اندازی کرده‌اند باید به فکر راه اندازی یک سایت انگلیسی باشند. اما آیا بهینه سازی سایت‌های انگلیسی مشابه یک سایت فارسی است؟ اگرچه الگوریتم‌های گوگل در همه جای دنیا متفاوت است اما وضعیت در بهینه سازی سایت‌های انگلیسی قدری با سایت‌های فارسی متفاوت است.

 

 درک محتوای گوگل از محتوای انگلیسی و محتوای فارسی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد به همین خاطر لازم است از مشاوره سئو سایت انگلیسی بهره‌مند شوید. در ادامه تجربیات صاحب یکی از برندهای تجاری موفق که با سئوی سایت انگلیسی خود توانست سود خوبی از صادرات محصولات خود کسب کند را خواهیم خواند.

 

مشاوره سئو سایت انگلیسی

 

ما یک برند تولید و فروش زعفران داریم که تصمیم گرفتیم علاوه بر توزیع محصول در بازارهای داخلی، برنامه صادرات به کشورهای همسایه نیز داشته باشیم. از اولین روزهایی که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردیم، فقدان یک راه ارتباطی یا بستری برای ارتباط با مشتریان خارجی به وضوح حس می‌شد. اگرچه یک سایت فارسی برای فروش محصولاتمان در داخل کشور داشتیم اما تا آن زمان هیچوقت به طراحی یک سایت انگلیسی فکر نکرده بودیم.

 

پس از طراحی سایت به زبان انگلیسی، باید می‌توانستیم از طریق پلتفرمی که در اختیار داریم برند خود را بیشتر معرفی کرده و مشتریان خارجی را پرزنت کنیم اما تجربه‌ای در این زمینه نداشتیم و نمی‌دانستیم آیا همان استراتژی برای بهینه سازی سایت فارسی، در سایت‌های انگلیسی نیز جواب می‌دهد؟!

 

تا اینکه به توصیه مدیر مارکتینگ شرکت خود تصمیم گرفتیم از طریق یک مشاور سئو حرفه ای، مشاوره سئو سایت انگلیسی دریافت کنیم. پس از برقراری این جلسه مشاوره متوجه شدیم که سئو در زبان انگلیسی وضعیت بسیار متفاوت‌تری در مقایسه با سئو فارسی دارد. از همین‌رو طراحی و بهینه سازی سایت اینترنتی خود را به یک مشاور سئو سایت انگلیسی سپردیم. امروز یکی از واحدهای موفق کشوری در زمینه تولید، توزیع و صادرات زعفران هستیم که طی چندین سال توانسته‌ایم سهم خوبی از بازارهای خارجی را از آن خود کنیم.

 

اگر می‌خواهید یک سایت به زبان انگلیسی داشته باشید و از این طریق مخاطبان انگلیسی زبان خود را نیز تارگت کنید حتما از یک مشاور سئو انگلیسی کمک بگیرید. این مشاور seo باید در زمینه بهینه سازی سایت‌های انگلیسی نیز تجربه داشته باشد چراکه در غیر این صورت از وضعیت بهینه سازی یک سایت به زبان انگلیسی اطلاع چندانی نخواهد داشت. من تجربه‌های خود را از مشاوره seo سایت انگلیسی در قالب یک مطلب کوتاه در اختیارتان می‌گذارم تا بهتر بتوانید برای راه اندازی یک سایت اینترنتی به زبان انگلیسی تصمیم گیری کنید.

 

انتخاب هاست مناسب

قدرت هاست یک سایت، مولفه‌ای بسیار موثر بر روی سرعت سایت است. این مورد برای سایت‌هایی که خدمات بین المللی دارند یا سایت‌های دو زبانه بسیار حائز اهمیت است. به عبارتی عملکرد بهتر بر روی سئو سایت انگلیسی زمانی اتفاق می‌افتد که برای سایت از یک هاست قوی استفاده شده باشد.

 

انتخاب دامنه و URL مناسب برای سایت انگلیسی بسیار مهم است

چه زمانی باید از یک مشاور سئو حرفه ای کمک بگیریم؟ زمانی که طراحی سایت تمام شد؟ خیر؛ بهتر است از همان اولین قدم‌های برنامه ریزی برای طراحی یک سایت انگلیسی زبان از یک مشاور SEO راهنمایی بگیرید چراکه چگونگی انتخاب دامنه خود یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در سئو سایت انگلیسی است.

 

تولید محتوای انگلیسی

پس از خرید هاست و دامنه و طراحی سایت، قدم بعدی برای داشتن یک سایت بین المللی، تولید محتوا به زبان انگلیسی است. تفاوتی نمی‌کند یک سایت فارسی، عربی یا انگلیسی داشته باشید چراکه در نهایت تولید محتوا در موفقیت این سایت‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. اگر در مجموعه یا شرکت خود نیروی متخصص برای تولید محتوا به زبان انگلیسی داشته باشید می‌توانید از پتانسیل‌ آن‌ها برای تولید محتوا استفاده کنید در غیر این صورت باید تولید محتوای انگلیسی سایت خود را بروی سپاری کرده و یا از یک مشاور سئو حرفه ای سایت کمک بگیرید.

 

رعایت صحیح اصول لینک دهی

انتخاب یک انکرتکست مناسب برای یک محتوای فارسی کار چندان دشواری نیست و به راحتی می‌توان کلمات مناسب را برای لینک سازی در سایت انتخاب کرد. اما در سایت‌های انگلیسی وضعیت کمی پیچیده‌تر بوده و لازم است دقت بیشتری برای لینک دهی صفحات سایت خود داشته باشید. یک مشاور سئو سایت انگلیسی می‌تواند بهترین استراتژی را برای لینک سازی سایت انگلیسی شما تدوین و اجرا کند.

 

استفاده از تگ hreflang

این تگ به ربات‌های گوگل کمک می‌کند که ساده‌تر زبان سایت شما را درک کرده و محتوای این سایت را به مخاطبان آن نشان دهد. برای مثال در سایت‌های انگلیسی از تگ in=hreflang استفاده می‌شود که به معنای انگلیسی بودن زبان این سایت است. گاهی بی توجهی به همین نکات ساده اما موثر مانع از پیشرفت سایت می‌شود.

 

استفاده از کامنت انگلیسی

یکی از اشتباهاتی که در برخی از سایت‌های انگلیسی رخ می‌دهد، این است که صاحبان و مدیران سایت اقدام به گذاشتن کامنت‌های فارسی برای صفحات سایت می‌کنند. زمانی که زبان یک سایت انگلیسی است، هرگونه محتوایی که در این سایت منتشر می‌شود باید به زبان انگلیسی باشد. چنانچه کاربران فارسی زبان برای سایت انگلیسی شما کامنت گذاشتند، باید این کامنت‌های فارسی را مسدود کنید.

 

نوشتن تگ عنوان و دیسکریپشن به زبان انگلیسی

تگ‌های عنوان و توضیحات متای سایت است که موجب جلب کاربران به سایت می‌شوند بنابراین باید دقیقا با زبان افرادی باشد که قرار است آن‌ها را جذب کنید. در سایت‌های بین المللی که با زبان بین المللی طراحی می‌شوند باید تمامی موارد موجود در سایت با همان زبان درج شده باشد. از درج محتوا با هر زبان دیگری در یک سایت انگلیسی زبان پرهیز کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره سئو سایت انگلیسی به مجله  سئو سایت جواد یاسمی مراجعه فرمایید.