مشخصات گوشی Huawei G700

مشخصات گوشی Huawei G700

مشخصات کلی:دو سیم کارته – وزن : 155 گرم
پردازنده:Mediatek MT6589 Chipset Quad Core Cortex-A7 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی – سایز صفحه نمایش: 5.0 اینچ – دارای رزولوشن 1280×720 – تراکم پیکسلی: 294 پیکسل بر اینچ – قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 8192 مگابایت – حافظه رم 2048 مگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – بلوتوث
دوربین:8.0 مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش – دوربین مکالمه ویدئویی
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean – پشتیبانی از جاوا – نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس – نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:قطب نما – باتری 2150 میلی آمپر ساعتی
 
مشخصات گوشی Huawei G700
مزایا:
پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان
صفحه‌نمایش 5 اینچی با پنل IPS و روشنایی و تراکم پیکسلی بالا
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD
دارای دو گیگابایت حافظه‌ی RAM
باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 2150 میلی‌آمپرساعت و شارژدهی زیاد
دوربین اصلی با حسگر 8 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار و فلاش LED
بهره‌گیری از نسخه‌ی 4.2 از سیستم‌عامل اندروید در کنار رابط کاربری Huawei Emotion UI
قیمت مناسب و ارزش خرید بالا
 
معایب:
دوربین به نظر ضعیف تر از 8 مگاپیکسل عکسبرداری میکند.
 
مشخصات گوشی Huawei G700
 
گوشی‌های هوشمند هواوی همواره به ارائه امکانات زیاد به نسبت قیمت معروف بوده‌اند. مدل G600 یکی از مدل‌هایی بود که همواره در محدوده قیمتش، از نظر امکانات، کاملا بی‌رقیب به نظر می‌رسید. حال مدل جدیدی از این کمپانی به بازار ارائه شده که G700 نام دارد و همانند مدل G600، با وجود بهره‌گیری از امکاناتی بسیار خوب، قیمتی مناسب دارد.
 
ابعاد این گوشی 142.5×72 و قطر آن نیز حدود 9 میلی‌متر است که برای یک گوشی با صفحه‌نمایش 5 اینچی، ابعاد مناسبی به شمار می‌رود. اما وزن 155 گرمی آن مقداری زیاد است که البته قابل چشم پوشیست. کیفیت ساخت این گوشی نیز قابل‌قبول بوده و همانند دیگر گوشی‌های ساخت هواوی، رضایت‌بخش به نظر می‌رسد. اما در مورد صفحه‌نمایش 5 اینچی گوشی گفتیم. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع IPS LCD است که رزولوشن 1280×720 را ارائه می‌نماید.
 
مشخصات گوشی Huawei G700
 
با وجود این ابعاد و رزولوشن، تراکم پیکسلی 294ppi به دست می‌آید که برای یک گوشی در این سطح، صفحه‌نمایشی بسیار خوب ارزیابی می‌گردد. با وجود قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و همچنین دریافت چند لمس همزمان توسط تاچ صفحه‌نمایش، می‌توان عملکرد صفحه‌نمایش G700 را یکی از نکات مثبت آن به شمار برد. اما حافظه داخلی G700 معادل 8 گیگابایت است که با توجه به پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی، می‌توان تا 32 گیگابایت دیگر هم توسط کارت حافظه microSD به آن افزود. سخت‌افزار گوشی را هم یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A7 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد که نسبت به رقبای هم قیمتی مانند Sony Xperia SP و یا LG L90، از قدرت پردازشی کمتری برخوردار است.
 
البته جای خوشحالیست که هواوی، این گوشی را به 2 گیگابایت حافظه رم مجهز کرده تا مشکلی از بابت اجرای چند برنامه به‌صورت همزمان، نداشته باشید. با وجود این سخت‌افزار، تقریبا می‌توان گفت که این گوشی از پس اکثر دستورات کاربر بر خواهد آمد.
 
مشخصات گوشی Huawei G700
 
البته، ممکن است برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های HD مقداری مشکل داشته باشد، اما برای موارد دیگر با مشکلی مواجه نخواهید شد. در ضمن، G700 از قابلیت‌های اتصالی همچون 3G، Wi-Fi، GPRS و Edge برای ارتباط با دنیای اینترنت برخوردار است و برای ارتباط با دیگر دستگاه‌ها هم می‌توان از بلوتوث استفاده نمود. پشتیبانی از GPS هم دیگر موردیست که لازم به ذکر است. به همه این موارد، پشتیبانی گوشی از دو سیم‌کارت را نیز بی افزایید.
 
به‌واقع، وجود همه این امکانات بر روی یک گوشی با این قیمت، اتفاق خوشحال کننده ایست. دوربین G700 دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی است که عکس‌هایی با رزولوشن 2448×3264 پیکسل را ثبت می‌نماید. همچنین این دوربین قادر است با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کند.
 
یک فلاش LED هم جهت کمک به دوربین برای ثبت عکس‌های بهتر وجود دارد. اما یک دوربین با کیفیت 1.3 مگاپیکسل هم برای انجام مکالمات تصویری در قسمت جلوی گوشی قرار دارد که برای این منظور کاملا کافی به نظر می‌رسد. سیستم‌عامل G700 نسخه 4.2 از سیستم‌عامل اندروید است که نسخه جدیدی از این سیستم‌عامل محبوب به شمار می‌رود و در کنار رابط کاربری Huawei Emotion UI، عملکرد بسیار خوبی دارد.
 
با وجود این سیستم‌عامل و البته سخت‌افزار مناسب گوشی، می‌توان از هزاران برنامه موجود، به راحتی استفاده نمود. در ضمن، با یک صفحه‌نمایش 5 اینچی می‌توان گشت‌وگذار در اینترنت را یکی از کارهای دوست‌داشتنی در این گوشی دانست.
 
برای استفاده از همه این امکانات، یک باتری 2150 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم-یون تعبیه گشته که برای این گوشی به نظر کافی می‌رسد. در کل، می‌توان این گوشی را نیز همانند مدل پیشینش یعنی G600، یک گوشی بسیار مقرون‌به‌صرفه دانست که با توجه به امکانات و قیمتش، یک خرید هوشمندانه به شمار می‌رود.