معبد شگفت انگیز تایلند

معبد شگفت انگیز تایلند

تایلند یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در دنیا می باشد که در هر فصلی میزبان سیل عظیم توریست ها است. در این کشور مکان های عجیب زیادی وجود دارد که در این بین معابد نقش به سزایی دارند. یکی از عجیب ترین معابدی که در تایلند به چشم می خورد، “معبد سفید وات رونگ خون” نامیده می شود.

معبد شگفت انگیز تایلند

این معبد سفید رنگ، ظاهری منحصر به فرد دارد. خوب است بدانید که طراح و سازنده این جاذبه، خودش به تنهایی و با هزینه شخصی خود این معبد را ساخته و هیچ گونه پولی را از کسی قبول نکرد تا خلوص نیت خود را نشان دهد. توریست هایی که قصد سفر به این کشور و بازدید از معبد سفید را دارند می توانند برای اطلاع از تور تایلند به سایت لحظه آخر مراجعه نمایند.

 

معبد شگفت انگیز تایلند

در اطراف معبد وات رونگ خون آبگیرهای فراوانی با ماهی های رنگارنگ وجود دارد که مورد توجه افراد قرار گرفته است. مجسمه های موجود در معبد که هر یک معنای خاصی دارند، جلوه ای بی نظیر به آن بخشیده اند. مهم ترین قسمت های این معبد سفید و براق سالن نیایش، سالن جسد سوزی و استراحتگاه آن می باشد.

 

 

توجه داشته باشید که عکسبرداری از این مکان غیرمجاز بوده و در صورت دیده شدن، برخورد صورت می گیرد. معبد سفید وات رونگ خون در فاصله 5 کیلومتری جنوب چیانگ رای در بانکوک واقع شده که آن را شمالی ترین نقطه تایلند می دانند. توجه داشته باشید که به هنگام ورود به معبد باید کفش های خود را دربیاورید. هزینه بازدید از این مکان زیبا و هنرمندانه حدود 50 بات می باشد.

معبد شگفت انگیز تایلند

 

همان گونه که می دانید، در کشور مالزی هم معابد فراوانی وجود دارد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و توانسته اند توجه مسافران تور مالزی را به خود جلب نمایند.

وجود تفریحات و جاذبه های بی شمارِ دبی که هر یک به نحوی دارای جذابیت هستند، نتوانسته تعداد گردشگران تور دبی را به اندازه تایلند افزایش دهد.

آدرس: تایلند/ بانکوک/ 5 کیلومتری جنوب چیانگ رای

تلفن: 006653673579

ساعات بازدید: 8 الی 18