معرفی انواع سایه چشم

معرفی انواع سایه چشم

سایه‌ چشم پودریافراد مبتدی که با نحوه‌ی آرایش چشم آشنایی چندانی ندارند بهتر است از سایه چشم پودری استفاده کنند لذا متداول‌ترین سایه چشم، سایه چشم پودری است. از مزیت‌هایی که این سایه دارا می‌باشد می‌توان به آسانی ترکیب کردن آن با رنگ‌های دیگر اشاره کرد. برای استفاده از سایه‌ی چشم پودری باید از نوک انگشتان دست خود استفاده کنید و به آرامی آن را پشت پلک خود بمالید. سفت کشیدن آن پشت پلک باعث ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می‌شود.سایه چشم پودری انواع مختلفی دارد که در پالت‌های تکی، دو یا چهارتایی قابل عرضه می‌باشد:

 

مات: برای استفاده در روز

اکلیلی: برای استفاده در آرایش های نمایشی، مهمانی ها و جشن ها

براق: برای استفاده در شب

نکته ای که درباره ی سایه چشم پودری باید خاطر نشان کرد این است که نباید این سایه را روی چشم بمالید.

در واقع هیچ چیزی را نباید بصورت خیلی سخت به روی پلک یا اطراف چشمتان بمالید چرا که در این ناحیه از صورت پوست بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و هر حرکت سخت و مالاندن چشم می باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم شود.

گاهی مواقع امکان دارد استفاده از انواع برس آرایشی برای سایه زدن دشوار باشد، لذا می‌ توان به افراد تازه کار پیشنهاد کرد برای سایه زدن از انگشت خود استفاده کنند.

 

سایه چشم مایع یا آبرنگی: سایه چشم مایع از زیباترین سایه چشم‌هاست. این نوع سایه چشم برای افرادی که پوست چربی دارند گزینه‌ی مناسبی نمی‌باشد و باعث می‌شود پس از مصرف آن پشت پلک شما جمع شود. سایه چشم مایع همانند سایه چشم پودری برای خانم‌هایی که آشنایی با سایه زدن بصورت حرفه ای ندارند مناسب است. این نوع سایه را می‌توان بعنوان خط چشم نیز استفاده کرد. نحوه‌ی استفاده از این سایه به این شکل است که با استفاده از براشی که در سایه موجود است  مقداری را بر اساس سلیقه‌ی خود به پشت پلکتان بزنید برای انجام اینکار باید سرعت عمل داشته باشید چرا که سریع خشک می‌شود.

 

از این سایه چشم برای گریم، آرایش عروس و یا به طور کلی زیرساز سایه و با رنگ تیره، و همینطور به عنوان خط چشم استفاده می شود. استفاده از این سایه نسبت به انواع دیگر سایه های چشم مشکلتر بوده و نیاز به مهارت دارد. برای یک آرایش چشم زیبا و حرفه ای معمولا انواع مختلف سایه را با هم ترکیب کرده و به کار می برند. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های گوناگون و اغلب بصورت تکی به فروش می رسد.

 

سایه چشم پودری پیگمنت: این نوع سایه چشم‌های پودری با سایه چشم‌های معمول و اولیه پودری که همه جا دیده‌ایم فرق دارند. پودر این سایه کاملا از هم جدا و دانه‌ای است. البته همین نیز موجب می‌شود گاهی استفاده از آن دشوار باشد چرا که به خاطر دانه‌ای بودن پودرها امکان دارد هنگام سایه زدن مقداری از آن کم یا زیاد شده یا روی پوستتان بریزد.

 

همچنین این پودرها برای افرادی که پوست خشک دارند خیلی مناسب نیست چرا که خیلی خوب نمی‌تواند روی پلک بماند اما افرادی که پوست چربی دارند شانس بهتری در برابر این نوع سایه چشم دارند. البته استفاده از پرایمر قبل از زدن این نوع سایه چشم نیز می‌تواند به ماندگاری آن به روی هر نوع پوستی کمک کند.

یک راه حل دیگر برای استفاده بهتر از سایه چشم پودری دانه‌ای این است که قلم آرایشی سایه چشم را کمی خیس کنید. یک یا دو قطره آب کافیست.

استفاده از سایه چشم‌های پودری پیگمنت یا دانه‌ای ممکن است کمی سخت باشد چرا که این پودرها از هم جدا هستند و ممکن است حین آرایش کردن به روی پوست شما بریزند و آرایش شما را خراب کنند. بنابراین شاید بهتر باشد افراد مبتدی فعلا سمت این نوع سایه چشم نروند.

معرفی انواع سایه چشم

 

سایه چشم مدادیسایه چشم مدادی جزو آسان ترین سایه‌های چشم موجود در بازار است. خانم‌هایی که بدنبال ماندگاری بالا سایه چشم هستند بهتر است این سایه چشم را انتخاب کنند زیرا ماندگاری این سایه بالای 24 ساعت است و همینطور نحوه‌ی استفاده از این سایه بسیار ساده است و به شکل مداد می‌توانید پشت پلکتان بکشید و همینطور می‌توانید در پایین پلکتان نیز از این سایه استفاده کنید. تنوع رنگ‌های این سایه چشم در فروشگاه‌های لوازم آرایشی زیاد است. سایه چشم مدادی به دو دسته تقسیم می‌شود: براق و مات.

 

درخشان یا شاینهمانطور که از اسمش پیداست این نوع سایه چشم براقیت خاصی به چشمان شما می‌دهد و برای افرادی که می‌خواهند پشت پلکشان برجسته‌تر شود پیشنهاد استایلی استفاده از این سایه‌ی چشم است.

 

سایه چشم یخیکریستال‌هایی که در این سایه‌ی چشم موجود است باعث می‌شود چشمان درخشان داشته باشید که در بین خانم‌های جوان طرفدار زیادی دارد ولی اگر پشت پلک شا چروک باشد این کریستال‌ها در بین چروک‌ها جمع می‌شوند و باعث می‌شود چشمان شما زیبا به نظر نرسد.

 

سایه چشم ماتمدتی است که این سایه چشم در بین خانم‌ها طرفدار زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از دلایل آن براق نبودن و طبیعی بودن آن همانند پوست صورت است. با این سایه چشم می‌توان آرایش‌های زیبایی را ایجاد کرد و به چشم‌هایتان جذابیت بیشتری داد. سایه چشم مات برای کانتورینگ و پایه آرایش کاربرد دارد.

 

پالت سایه چشم میبلین مدل راک نودز

پالت سایه چشم Maybelline مدل Rock Nudes از جمله سایه های باکیفیت است که دارای رنگ‌های مات و شاین خاص و جذاب است. رنگ‌بندی پالت سایه چشم Maybelline به گونه‌ایست که هم برای آرایش معمولی و روزانه و هم آرایش مجلسی مناسب می‌باشد. این پالت با کیفیت و پیگمنت بالایی که دارد به راحتی روی پلک می‌نشیند و مدت زمان زیادی روی پلک‌ها می‌ماند و جلوه ی زیبایی به چشمان شما می‌دهد.

معرفی انواع سایه چشم

مشخصات پالت سایه چشم 12 رنگ

پالت سایه چشم 12 رنگ Maybelline دارای 12 رنگ زیبا و خاص است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که آرایشی جذاب و ماندگار داشته باشید. کیفیت و همچنین پیگمنت بالای پالت سایه چشم Maybelline به گونه ایست که روی پلک شما دوام بالایی دارد و باعث زیبایی دو چندان چهره شما می‌شود. دیگر مشخصات پالت سایه چشم 12 رنگ میبلین در زیر آورده شده است.

 

ابعاد کلی سایه 12.5 در 7.5 سانتی‌متر

12 رنگ شاین و مات

ساخت کشور ایتالیا

پیگمنت و ماندگاری بالا

 

فروشگاه معتبر لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فوق العاده با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده با ارائه محصولات اورجینال و های کپی سعی داشته تا نیاز مشتری به خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشته بشناسد و خدماتی با کیفیت ارائه دهد.

 

شما می‌توانید تنوع محصولات را در وبسایت پیراکده مشاهده نمایید و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را با توجه به نیاز خود تهیه و خریداری نمایید. لازم به ذکر است محصولات فروشگاه لوازم آرایشی پیراکده قابل ارسال به سرتاسر ایران بوده و شما می‌توانید محصولات آرایشی و بهداشتی دلخواه خود را سفارش داده و با انتخاب روش ارسال دلخواه خود سفارشات تان را درب منزل تحویل بگیرید.

 

همچنین فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده مشاوره محصولات آراشیی و بهداشتی بوده که شما می‌توانید با کارشناسان پیراکده تماس گرفته و درباره محصولات تخصصی پوست و مو مشاوره بگیرید.