معرفی انواع محصولات آشپزخانه میلان از جمله هود میلان و گاز میلان

مجموعه : مجله خبری
معرفی انواع محصولات آشپزخانه میلان از جمله هود میلان و گاز میلان

با توجه به اهمیت بالای آشپزخانه در یک منزل و راحتی و آسایش در هنگام کار با تجهیزات آن تصمیم بر آن داریم تا شما را با یکی از بهترین برند های داخلی در این زمینه آشنا سازیم .

در راستای حمایت از تولید ملی، شرکت میلان برنز سینا با تکیه بر اصل مشتری مداری و آن که هموطنان عزیزمان شایسته بهترین ها هستند، اقدام به تولید هود، سینک، گاز و فر با بهترین کیفیت و متریال با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های دنیا نموده است. محصولات میلان با طراحی فنی و مهندسی و زیبایی منحصر در خور آشپزخانه های ایرانی است.

 

هود آشپزخانه میلان

هود های تولیدی شرکت میلان به سه گروه زیر دسته بندی می شوند

  1. هود مورب
  2. هود شومینه ای
  3. هود مخفی

 

هود مورب میلان

هود آشپزخانه مورب به دیوار نصب شده و زاویه ای 45 درجه با صفحه گاز دارد. این هود معمولا دارای نمای شیشه، استیل و یا ترکیبی از شیشه و استیل در رنگ های مشکی و سفید تولید می شود. هود مورب میلان دارای موتورهای پلاستیکی نسوز و یا موتورهای فلزی با قدرت مکش بالا و تولید صدای بسیار پایین جزو محبوب ترین هود ها در بازارایران می باشند. هود میلان با طراحی روز و منحصر به فرد در دسته اولین هود ها با موتور ترموگارد در ایران  است.

 

هود آشپزخانه میلان مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو (حتی در ماشین ظرفشویی)، جک برقی و یا مکانیکی و سیستم زمان بندی بوده و کنترل هود بسته به پنل آن به صورت مکانیکی یا لمسی به همرا ریموت کنترل صورت می گیرد. روشنایی هود از طریق هالوژن های خطی با عمر بسیار بالا تامین می شود. هود مورب میلان در برخی از مدل ها دارای تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور بو، دما و حرارت می باشد.

 

هود شومینه ای میلان

هود شومینه ای به دیوار نصب شده و با فاصله ای معین از گاز دقیقا بالای آن به صورت قائم قرار می گیرد. دودکش این هود ها معمولا به سقف یا دیوار متصل می شود. جنس این هود از استیل و یا ترکیب شیشه و استیل است.

 

هود شومینه ای میلان دارای موتورهای پلاستیکی نسوز با قدرت مکش بالا و تولید صدای بسیار پایین جزو محبوب ترین هود ها در بازارایران می باشند. هود میلان با طراحی روز و منحصر به فرد در دسته اولین هود ها با موتور ترموگارد در ایران  است.هود آشپزخانه میلان مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو (حتی در ماشین ظرفشویی) و سیستم زمان بندی بوده و کنترل هود بسته به پنل آن به صورت مکانیکی یا لمسی به همراه ریموت کنترل صورت می گیرد.روشنایی هود از طریق هالوژن های خطی یا گرد با عمر بسیا بالا تامین می شود.

 

هود مخفی میلان

هود مخفی یا همان هود توکار درون کابینت بالای گاز نصب می شود. این نوع از هود ها ازجنس استیل یا ترکیبی از شیشه و استیل تولید می شوند. هود مخفی مناسب برای افرادی است که تمایل به دیده شدن هود در دکور آشپزخانه خود ندارند.

هود آشپزخانه میلان دارای موتورهای پلاستیکی نسوز و یا موتورهای فلزی با قدرت مکش بالا و تولید صدای بسیار پایین هستند. هود میلان با طراحی روز و منحصر به فرد در دسته اولین هود ها با موتور ترموگارد در ایران  است. هود مخفی میلان مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو (حتی در ماشین ظرفشویی)، جک برقی و یا مکانیکی و سیستم زمان بندی بوده و کنترل هود بسته به پنل آن به صورت مکانیکی یا لمسی به همراه ریموت کنترل صورت می گیرد. روشنایی هود از طریق هالوژن ها با عمر بسیا بالا تامین می شود.

 

اجاق گاز صفحه ای میلان

گاز صفحه ای یاهمان گاز رومیزی تولیده شده در شرکت میلان را از نظر جنس و تعداد شعله مورد بررسی قرار می دهیم

گاز صفحه ای از نظر جنس به دو گروه ذیل تقسیم می شوند

گاز  رومیزی شیشه ای

گاز رومیزی استیل

گاز صفحه ای از نظر تعداد شعله:

1- یک شعله

2- دو شعله

3- سه شعله

4- چهار شعله

5- پنج شعله

 

گاز رومیزی شیشه ای میلان

گاز شیشه ای میلان از شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه و حرارات ( تا دمای 450 درجه سانتیگراد) در رنگ های مشکی و سفید با به روز ترین و جدیدترین طرح های بازار اعم از طرح های سه بعدی؛ در تعداد شعله های مختلف مطابق با سلیقه و نیاز مشتری تولید و روانه ی بازار می گردد. یک از اجزای مهم در اجاق گاز ها نوع سر شعله آنها است که تاثیر به سزایی در پخت و پز دازد. گاز رومیزی شیشه ای میلان با داشتن سرشعله های قارچی شکل سبب بیشتر شدن راندمان احتراق تا 30 درصد شده و پخت و پز را سریع تر می کند. گاز میلان در دو مدل با شعله پلوپز و بدون شعله پلوپز طراحی شده و ساخته می شوند. که در مدل های با شعله پلوپز، موقعیت قرارگیری شعله پلوپز یا در وسط اجاق است یا در کنار آن. گاز شیشه ای میلان با قطعات اصلی ترکیه ای و چدنی محافظ شعله با لعاب سه لایه ترک در اختیار مشتریان گرامی قرار میگیرد.

 

گاز رومیزی استیل میلان

اجاق گاز استیل میلان در دو مدل استیل ساده و استیل طلایی  با تعداد شعله های مختلف تولید می شود. گاز های استیل نسبت به گاز های شیشه ای از مقاومت و ماندگاری بالاتری برخودار هستند. گاز های میلان در دو مدل با شعله پلوپز و بدون شعله پلوپز طراحی شده و ساخته می شوند. که در مدل های با شعله پلوپز، موقعیت قرارگیری شعله پلوپز یا در وسط اجاق است یا در کنار آن. گاز استیل میلان با قطعات اصلی ترکیه ای و چدنی محافظ شعله با لعاب سه لایه ترک در اختیار مشتریان گرامی قرار میگیرد