معرفی بزرگ ترین پدیده های موسیقی پاپ ایران

معرفی بزرگ ترین پدیده های موسیقی پاپ ایران

این روزها سرچ های زیادی با عنوان ( دانلود آهنگ جدید ) در اینترنت رواج پیدا کرده است

که در این مطلب ما میخوایم گروهی به شما معرفی کنیم که بی شک اکثر شما آن را میشناسید

گروه ماکان باند یکی از بزرگترین اسطوری های موسیقی کشورمان هستند

و همچنین در این مطلب ( بیوگرافی ماکان باند ) هم براتون آماده کردیم

 

معرفی بزرگ ترین پدیده های موسیقی پاپ ایران

 

اعضای ماکان باند عبارتند از رهام هادیان ، امیر مقاره و یاشار خسروی تشکیل شده اند.

 

شاید خیلی ها یاشار خسروی را نشناسند. اما یاشار خسروی یک نوازنده ساکسیفون با استعداد است که در آهنگ های ماکان باند ، صدای ساز او به آهنگ زیبایی بیشتری می بخشد.

 

آهنگ های ماکان باند ، جزء پر مخاطب ترین آهنگ های امسال بوده اند.

 

رهام هادیان

رهام هادیان یکی از خوانندگان مهم گروه ماکان باند در مرداد ماه ۱۳۶۹ متولد شده است. صدای وی زیبا و همچنین دارای حسی عاشقانه است رهام هادیان ترانه ساز و آهنگساز و همچنین خواننده است وی دوست صمیمی امیر مقاره است و در همه عکس های منتشر شده در صفحات مجازی خود این دو خواننده تعطیلات خود و روزهای خود را در کنار یکدگیر هستند وی در اینستاگرام ۷۹ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی rohamhadian_official است.

 

امیر مقاره

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان باند متولد سال ۳ دی ۱۳۷۰ است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۲۱۷ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی amirmaghare_official است.

 

آلبوم دیوونه بازی نخستین اثر رسمی ماکان باند

گروه پاپ محبوب این روزهای بازار ، نخستین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور کرد.

 

به گزارش «بیا فور مدیا»، گروه پاپ «ماکان باند» نخستین آلبوم رسمی خود را به نام «دیوونه بازی» پس از همه گیر شدن قطعاتی چون «هر بار این درو …» و…روانه بازار کرد تا اولین آلبوم رسمی «ماکان باند» در شرایطی منتشر شود.

 

گروه «ماکان» متشکل از امیر مقاری و رهام هادیان تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری « آوازی نو» آثارشان را منتشر کرده اند و یاشار خسروی نیز مدیر هنری «ماکان باند» است

 

در بسیاری از وب سایت ها  آهنگ های گروه ماکان باند به صورت تکی قرار داده شده که در وب سایت بیا فور مدیا تمام آهنگ های ماکان باند قرار گرفته است

امیر میلاد نیکزاد نیز در موسیقی این گروه نقش اصلی را ایفا می‌کند.

 

قطعاتی همچون : کنار من باش، خدا پشتمه ، خیالت تخت، این خیابونا ، هر بار این درو و دلگیری از جمله آثاری ست که این گروه پیش از این منتشر کرده بود.

 

برچسب‌ها: