معرفی بهترین شرکت خدمات هوشمند سازی ساختمان و دوربین مداربسته

مجموعه : مجله خبری
معرفی بهترین شرکت خدمات هوشمند سازی ساختمان و دوربین مداربسته

معرفی شرکت رایان هوشمند، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

در این مطلب می خواهیم بهترین شرکت خدمات هوشمند سازی ساختمان و دوربین مداربسته در شهرک غرب را به شما معرفی کنیم . و همین طور می خواهیم به برخی از خدماتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می کند اشاره کنیم .

 

یک خانه ی هوشمند که همه یا بعضی از لوازم آن این توانایی را دارد که به وسیله اینترنت به همدیگر متصل گردند و کنترل آنها توسط یک موبایل انجام شود.

 

این امکانات باعث می شود که یک ساختمان به عنوان خانه هوشمند با دوربین مدار بسته در نظر گرفته شود که جنبه های گوناگونی در زندگی انسانها از جمله راحتی ، امنیت ، سادگی و کنترل مناسب زمان را تحت تاثیر می گذارد. در ادامه با امنیت هوشمند کردن خانه و دوربین مدار بسته همراه ما باشید.

دوربین مداربسته چیست؟

کلمه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی است. معنی کلمه آن جعبه جادویی مدار بسته می باشد و به دوربین هایی می گویند که در جای خود ثابت اند.

دوربین مداربسته به همه ی دوربین هایی گفته می شود که در محل خود ثبت بوده و عکس را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که معمولا این دوربین ها در محافظت ، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این کلمه بیشتر به همین حیطه باز می گردد ولی معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را هم می گویند.

 

دوربین مداربسته چه کاربردهای دارد

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی می باشد ولی  کاربرد های آن به سیستم های محفاظتی محدود نشده و از آن فراتر می رود کاربردهایی از قبیل کاربردهای نظامی، پلیسی ، فضایی ارتباطات ویدیویی، ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، و عکس برداری نامحسوس.

 

ممانعت از ارتکاب جرایم:

کاربرد دوربین های مداربسته در ممانعت از ارتکاب جرایم خیلی گسترده می باشد. مثل جلوگیری از جرایم جنایی تا جرایم رانندگی . استفاده نامحسوس از دوربین های مخفی هم خیلی رواج پیدا کرده است. به طور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره نمود که برای پیدا کردن جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد.

 

تحقیقات آخرین آماری از شهر های بزرگ انگلستان آمریکا را نشان می دهد پس از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 51 ٪ از تعداد جرایم کم شده است. در فرودگاه ها انداره کاهش جرایم 23% و در دیگر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار 7درصد بوده است.

 

کاربرد صنعتی دوربین های مدار بسته:

در کارخانه های صنعتی هم از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن می باشد هم بهره گرفته می شود. در کارخانه های مثل نیروگاه های هسته ای یا کارخانه شیمیایی .در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی کاربرد بالایی دارد.

 

 کنترل ترافیک توسط دوربین های مدار بسته:

در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا از دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک وسیله های نقلیه در سطح گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و فرستادن اطلاعات به سیله gps به رانندگانی که می خواهند از خیابان ها عبور کنند.تحت کنترل قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در مدیریت وسایل نقلیه هستند. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله آخرین دستاورد های دوربین های مداربسته در این قسمت هستند.

 

-امنیت نقل و انتقالات با دوربین مدار بسته:

در نقل و انتقلات معمولی از دوربین مداربسته برای ممانعت از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود. به طور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای مدیریت درهای خروج و ورود مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا مورد های مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری.

 

اجرای رپورتاژ توسط: سوپروب