معرفی ردیاب خودرو کسل، جدیدترین جی پی اس ماشین به همراه عکس و مشخصات | کسل

معرفی ردیاب خودرو کسل، جدیدترین جی پی اس ماشین به همراه عکس و مشخصات | کسل

تصوری که این‌روزها در میان مردم جا افتاده است این است که ردیاب خودرو فقط برای ماشین های گران قیمت و خارجی مناسب است. درحالیکه این وسایل بیش از هرچیز برای خودروهایی مناسب هستند که سیستم امنیتی ساده تری دارند و راحت به سرقت می‌روند.

 

اگر خودروی داخلی دارید و نگران امنیت ان هستید پیشنهاد میکنم با بررسی دقیق انواع دزدگیر و جی پی اس ماشین، بهترین محصول را برای تامین امنیت ماشین خود انتخاب کنید.

 

جی پی اس ماشین کسل، تولید و عرضه شده در داخل کشور

ردیاب ماشین کسل، یکی از برترین برندهای ایرانی در میان ردیاب‌های موجود در کشور می‌باشد. این دستگاه محصول پشتکار و توانمندی‌های متخصصین جوان کشورمان بوده وبه طور کامل در داخل کشور تولید و عرضه می‌گردد.

 

قیمت GPS ماشین کسل در مقایسه با سایر ردیاب‌های موجود در بازار مناسب بوده و به دلیل تولید این ردیاب ماشین در داخل کشور، خدمات پشتیبانی طولانی مدتی از جانب شرکت سازنده آن ارائه میشود.

 

سامانه نرم افزاری جی‌پی‌اس‌لاین که برای رصد کردن اطلاعات دستگاه‌های ردیاب خودرو کسل مورد استفاده قرار می‌گیرد، علاوه برکلیه امکانات موجود در همه سامانه‌ها، به زبان فارسی طراحی شده و دارای امکان شخصی‌سازی پنل می‌باشد.

 

مدیریت هوشمند وسیله نقلیه از طریق ردیاب خودرو کسل(جی پی اس ماشین)

جی پی اس‌ خودرو کسل کاربردهای فراوانی دارد و بسته به نیاز شما میتواند در قسمت های مختلفی استفاده شود. به عنوان مثال اگر شما مدیریت یک شرکت حمل و نقل را بر عهده دارین و میخواهید برروی خودروهای خود نظارت کنید استفاده از GPS خودرو برای شما ضرروت است به این علت که شما میتوانید به صورت لحظه به لحظه وسیله نقلیه خودرا ردیابی کنید، میزان مصرف سوخت و مسافت طی شده ان را تخمین بزنید، زمان و مکان توقف ان را مشاهده کنید و ساعات کارکرد خودرو را جمع‌اوری کنید.

 

معرفی ردیاب خودرو کسل، جدیدترین جی پی اس ماشین به همراه عکس و مشخصات | کسل

علاوه بر استفاده در صنعت، ردیاب ماشین کسل برای مصارف شخصی هم کاربرد های زیادی دارد به عنوان مثال اگر برای فرزند خود وسیله نقلیه‌ای تهیه کرده باشید و میخواهید برروی ان نظارت کنید، استفاده از ردیاب خودرو به شما توصیه میشود به این علت که شما به واسطه ان میتوانید محدودیت‌هایی نظیر تعیین محدوده مجاز تردد، تعیین سرعت مجاز و… را اعمال کنید. از دیگر کاربردهای جی پی اس خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه

شرکت‌های بیمه‌کننده خودرو

ردیابی و موقعیت حیوانات

شرکت های ترانزیت کالا و بازرگانی

مراقب از سالمندان ، بیماران آلزایمری و کودکان

ردیاب ساک، کیف و وسایل همراه در سفر جهت جلوگیری از سرقت و گم شدن

 

 

بررسی ویژگی‌های کاربردی ردیاب ماشین کسل

علت تمایز ردیاب خودرو کسل نسبت به سایر ردیاب های موجود در بازار، وجود ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که در این جی پی اس خودرو قرار داده شده است که در زیر به بعضی از ان‌ها اشاره‌ شده:

 

باتری پشتیبان

قابلیت تنظیم حداکثر سرعت مجاز

امکان خاموش‌کردن خودرو از راه دور

قابلیت برقراری ارتباط صوتی(آپشنال)

ارسال پیام درصورت جابه‌جایی یا یدک‌شدن

امکان نصب میکروفن و دوربین در کابین(آپشنال)

کلید SOS (اعلام خطر و درخواست کمک از طریق ارسال پیام)

امکان ردیابی لحظه به لحظه خودرو با استفاده از کامپیوتر و موبایل

نمایش میزان مصرف سوخت، ولتاژ باتری و زمان سرویس و نگهداری

 

معرفی ردیاب خودرو کسل، جدیدترین جی پی اس ماشین به همراه عکس و مشخصات | کسل

خرید آسان در سایت جی پی اس خودرو کسل، با دریافت بهترین خدمات پشتیبانی

دستگاه جی پی اس خودرو B210 کسل دارای ردیابی لحظه به لحظه و قیمت مناسب و قابلیت‌های ویژه ایست که مسیر حرکت وسیله نقلیه را با بالاترین دقت ممکن نمایش می دهد.

 

B210  بهترین انتخاب ممکن برای وسایل نقلیه سنگین و خودروهاست. برای خرید ردیاب خودرو ارزان‌قیمت B210 کسل می توانید با شماره های پشتیبانی سایت کسل تماس بگیرید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی شما برای خرید جی پی اس ماشین مناسب هستند.

 

به دلیل وجود شرکت تولید کننده ردیاب خودرو کسل در اهواز، خدمات پس از فروش نظیر نصب و راه‌اندازی در اختیار خریدارن عزیز اهوازی قرار گرفته است. پیشنهاد میکنم برای بدست اوردن اطلاعات بیشتر درباره خرید ردیاب خودرو در اهواز، به سایت کسل مراجعه کنید.

برچسب‌ها: