معرفی شرکت آرنا گستر + بررسی مزیت های رقابتی آن

مجموعه : پزشکی و سلامت
معرفی شرکت آرنا گستر + بررسی مزیت های رقابتی آن

احتمالا نام برند معروف آرنا گستر را شنیده باشید ! محبوبیت این شرکت باعث شده در چند سال اخیر جز بزرگترین تامین کننده های تجهیزات پزشکی و زیبایی در ایران قرار بگیرد و نیاز بخش بزرگی از بازار را به خوبی تامین کند.

 

دلیل محبویت شرکت آرنا گستر نوع خدمات دهی و کیفیت محصولات آن است و این موضوع باعث شده تا این برند جز بهترین وبسایت‌های فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی در ایران شود. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی شرکت آرنا گستر بپردازیم.

 

چرا باید شرکت آرنا گستر را انتخاب کنیم ؟

همان طور که گفتیم سایت آرنا گستر تاکنون توانسته موفق شود محصولات مختلف در دسته بندی های پزشکی و زیبایی را برای مشتریان خود به خوبی تامین کند، که در لیست زیر بخشی از دسته‌بندی اصلی این شرکت را مشاهده می‌کنید:

 

لیزر موهای زائد

رفع خالکوبی و تاتو

جوانسازی و لیفتینگ

رفع خال و زگیل

رفع تیرگی

لاغری

لایه برداری پوست

 

در هر کدام از موارد نام برده شده طیف گسترده از دستگاه های پزشکی و زیبایی در وبسایت این شرکت موجود است که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی خود آرنا گستر مراجعه کنید. حال با سابقه‌ی چندین ساله این شرکت توانسته سهم عظیمی از بازار را همان طور که گفتیم تامین کند چرا که شرکت های بسیار کمی وجود دارند که دارای محصولات متنوع و خدمات پس از فروش مناسبی باشند.

 

این شرکت محبوب با سابقه بیش از چند ساله در حوزه سلامت و زیبایی و با بکار گیری نیرو های نخبه و متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی از معتبر ترین دانشگاه‌های داخل کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیر کبیر و دانشگاه تهران توانسته است محصولات مربوط به تجهیزات و لوازم پرشكی و زيبايی را با کیفیت عالی در داخل کشور عرضه نماید.

 

مزیت های خرید از آرنا گستر

خرید راحت و قیمت مناسب

یکی از مزیت های اصلی آرنا گستر قیمت مناسب و خرید راحت آن است. هر شخص یا ارگان های مختلفی می‌توانند به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی آرنا گستر، محصولات مورد نظر خود را از طریق دسته بندی های دقیق جستجو کنند و بسته به نیاز سنجیده خود سپس اقدام به انتخاب و خرید دستگاه نمایند.

 

امکان خرید از سراسر کشور

تیم حرفه‌ای این شرکت بعد از توافق های دو طرفه و خرید دستگاه، محصول مد نظر را به صورت رایگان و بدون هیچ گونه هزینه‌ای در مطب شخصی و مکان مد نظر شما به صورت رایگان نصب خواهند کرد و مشکلی از لحاظ دریافت آن نخواهید داشت. در واقع شما می توانید بدون محدودیت زمان و مکان، از هر نقطه‌ی کشور به راحتی تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نموده و استفاده نمایید.

 

مشاوره خرید رایگان

دقیقا یکی از مزیت های مهم و رقابتی این شرکت، مشاوره رایگان و حرفه‌ای آن است. اگر که قصد خرید و کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب دستگاه خود داشته باشید، با شماره گیری تلفن 09123768396 یا 021-22793519 در ساعات 9:30 صبح الی 18:30 بعد از ظهر با کارشناسانان متخصص آرنا گستر میتوانید در ارتباط باشید.

 

پرطرفدارترین محصولات پزشکی و زیبایی (از نظر کاربران)

معرفی شرکت آرنا گستر + بررسی مزیت های رقابتی آن

اکثر محصولات این شرکت جز پرطرفدارترین دستگاه ها در بین پزشکان می‌باشند چرا كه با قيمت و كيفيت مناسب تری در اختيار مشتريان قرار می‌گيرد. در ادامه بخشی از محصولات پرطرفدار به انتخاب کاربران و مشتریان این سایت در یک سال گذشته را می‌توانید در دسته لیزر موهای زائد و لایه برداری پوست مشاهده و بررسی کنید:

 

دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود جز بهترین و معروف ترین دستگاه زیبایی برای از بین بردن و رفع موهای زائد بدن است که در چندین سال گذشته محبوبیت بالایی را به دست آورده است. خرید دستگاه لیزر دایود از آرنا گستر این امکان را به شما می‌دهد که از گارانتی و ضمانت این دستگاه مطمئن شوید. از طرفی دستگاه هوشمند دایود نسبت به ipl و الکساندرایت و حتی اس اچ آر عمق نفوز بیشتری را ایجاد می‌کند و کمترین عوارض را به همراه دارد.

 

لیزر رفع موهای زائد بدن با دستگاه دایود در واقع دستگاهی است که فرایند از بین بردن موهای زائد را با استفاده در معرض پالس لیزر نور انجام می‌دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود. روش های مختلفی نیز برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که بهترین نوع آن استفاده از لیزر دایود آرنا گستر می‌باشد.

 

خوشبختانه با خرید دستگاه لیزر دایود می‌توانید بدون هیچگونه عوارضی به رفع موهای زائد بپردازد ولی در برخی موارد نادر بعد انجام لیزر شاهد خارش و یا کمی التهاب بر روی پوست خواهیم بود که کاملا موقتی بوده و بعد از مدت کمی از بین خواهد رفت.

 

دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم نیز یکی از محصولات بی ‌خطر است که باعث جوانسازی و شفافیت صورت شما خواهد بود که با از بین بردن سلول های مرده، آفتاب سوختگی و حتی کک و مک صورت در نهایت جوانی را به شما هدیه می‌دهد. دستگاه میکرودرم ابریژن کاربرد های مختلفی در رفع کامل جای جوش، بهبود منافذ باز پوست، رفع چین و چروک های ریز و تازه و باعث از بین بردن جوش های سر سیاه شما خواهد بود که داشتن این همه ویژگی برای یک دستگاه به تنهایی شگفت انگیز است.

احتمالا در مورد مراقبت های بعد از عمل میکرودرم سوالاتی داشته باشید که فکر میکنم اگر با مشاوران آرنا گستر این موضوع را مطرح کنید بهتر است، چرا که ممکن است مراقبت های هر شخصی متفاوت باشد و با توجه به اهمیت آن پیشنهاد میکنم این مورد را شخصا از تیم حرفه‌ای پرس و جو کنید.

 

نتیجه گیری

با تمام توضیحات و نکات گفته شده فکر می‌کنیم کار بسیار عاقلانه‌ای باشد که از این پس دستگاه های زیبایی و پزشکی خود را از سایت arenagostar.com خریداری کنید. چرا که با توجه به افزایش قیمت ارز و نوساناتی که در بازار وجود دارد و طی تحقیقات انجام شده این شرکت کمترین افزایش قیمت را در شریط سخت کرونایی داشته و همین نکته مهم باعث محبوبیت بیش از حد آرنا گستر شده است.

برچسب‌ها: