معرفی لوازم جانبی ضروری موبایل برای سال جدید

معرفی لوازم جانبی ضروری موبایل برای سال جدید

معرفی 8 تا از لوازم جانبی ضروری موبایل برای سال 1401

حال که به نوروز 1401 نزدیک می شویم، شاید به فکر خرید گوشی موبایل و یا تهیه لوازم جانبی آن برای سال جدید باشید، به همین دلیل در ادامه این مقاله به برخی از ضروری ترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موجود در بازار فعلی اشاره خواهیم داشت. در تهیه این لیست تلاش شده تا از هر گروه قیمتی محصولی جهت پیشنهاد ذکر گردد و همچنین تمامی لوازم جانبی مشابه در یک دسته قرار گیرند.

 

معرفی ضروری ترین لوازم جانبی گوشی موبایل (لیست 8 عدد)

 

سه پایه و پایه نگهدارنده گوشی

در این سال ها خرید سه پایه گوشی به یک امر رایج تبدیل گشته و اگر شما هم از تا بدین روز به تهیه آن نپرداخته اید پیشنهاد می کنیم که حتماً به فکر اضافه کردن یک سه پایه و یا نگه دارنده گوشی به لوازم جانبی گوشی هوشمندتان باشید. این کالا که در طرح ها گوناگون و قیمت مناسبی به فروش می رسد می تواند در عکاسی ها و تهیه محتوا توسط شما تأثیر مثبتی بگذارد. همچنین برخی از گیره های نگهدارنده گوشی در خودرو ها استفاده می گردند که شاید این دسته پاسخگوی نیاز شما باشند، مانند نمونه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو C62 که هم اکنون در فروشگاه اینترنتی بالاکا به فروش می رسد.

 

لنز دوربین موبایل

برای ایجاد جلوه های ویژه و یا ارتقای زوم و کیفیت عکس ها خود چه درعکاسی ماکرو،  پرتره یا منظره می توانید از لنز های دوربین گوشی بهره ببرید. این لوازم جانبی گوشی دارای ساختار ساده ای می باشند و با اتصال به گوشی شما لنز را بر روی دوربین گوشی شما ثابت نگه می دارند تا از ویژگی های آن در زمان عکاسی و یا فیلم برداری استفاده کنید.

 

رینگ لایت گوشی

در چند وقت گذشته استفاده از رینگ لایت ها بین سازندگان ویدیو و محتوای اینترنتی رواج یافته و شاهد استفاده از این گجت در دنیای مجازی هستیم. رینگ لایت ها ابزاری هستند که از تعداد زیادی لامپ ال ای دی و یا یک لامپ حلالی شکل فلورسنت ساخته شده اند و در تصویر برداری به سوژه جلوه زیبایی می بخشند. استفاده اصلی رینگ لایت در از بین بردن سایه ها می باشد. برای بررسی بیشتر این گجت ها می توانید در فروشگاه بالاکا به مقایسه و خرید اینترنتی رینگ لایت بپردازید. در این فروشگاه انواع مختلف رینگ لایت های متنوعی برای استفاده های ساده تا ساخت محتوا به صورت حرفه ای جهت فروش ارائه گشته.

 

معرفی لوازم جانبی ضروری موبایل برای سال جدید

ساعت های هوشمند

حال مدتی می باشد که ساعت های هوشمند به یکی از لوازم جانبی معمول گوشی های هوشمند تبدیل گشته اند. با قیمت های مختلف و تولید شده توسط سازندگان گوناگون از جمله شرکت های همچون اپل و سامسونگ این لوازم جانبی گوشی جای خود را در بازار مصرف کنندگان یافته اند و طرفداران زیادی دارند. با به کار بردن ساعت هوشمند می توانید بدون نیاز به گوشی خود از پیغام و تماس های انجام شده اطلاع داشته باشید، همچنین این کالا اپ های زیادی را جهت پایش سلامت مصرف کننده دارا می باشد مانندِ قدم سنج و سنسور های ضربان قلب و اکسیژن خون. در کل می توان این لوازم جانبی را حال پس از سال ها حضور در بازار پخته دانست و خرید این دسته از محصولات را با توجه به نیاز مورد نظر کاربر پیشنهاد داد.

 

انواع دسته های بازی

اگر شما هم از آن سری از استفاده کنندگان گوشی های هوشمند هستید که علاقه به بازی با گوشی و رقابت به صورت آنلاین را دارند حتماً به پیشنهاد ما درباره خرید یک دسته بازی گوشی بیندیشید. در سال های گذشته بازی های گوشی رشد قابل توجهی چه از نظر گرافیک و چه از نظر تجربه کاربری داشته اند و خیلی از بازی ها دیگر تفاوت چندانی با حالت اجرایی بر روی کنسول های بازی و کامپیوتر ندارند، لذا استفاده از یک دسته بازی چه از نوع بلوتوثی جدا و چه از نوع دسته های گیره ای بازی که گوشی را نگه می دارند می تواند به لذت و کنترل شما بر روی بازی ها بیفزاید.

 

پاور بانک و شارژر های همراه

این پیشنهاد ما محصول جدیدی نمی باشد اما همواره در حال تکامل است: پاور بانک ها از سال های گذشته تا به امروز حجم ذخیره بسیار بیشتری را اضافه کرده اند همچنین با آمدن سیستم های شارژ بدون سیم حال پاور بانک های بدون سیم نیز تولید می گردند. البته همچنان تنها ویژگی مهم برای یک پاور بانک خوب داشتن حجم بالا شارژ ذخیره و کیفیت مناسب در ساخت می باشد. فروشگاه اینترنتی بالاکا محل مناسبی جهت بررسی برخی از جدید ترین گزینه های خرید پاور بانک می باشد.

معرفی لوازم جانبی ضروری موبایل برای سال جدید

کیف ضد آب گوشی

یک محصول ساده که می تواند برای گوشی هایی که ضد آب نیستند بسیار حیاتی باشد کیف ضد آب گوشی است که به محافظت از گوشی شما در برابر آب می پردازد، البته توجه داشته باشید که انواع مختلفی از این محصول وجود دارد و همگی برای استفاده در زیر آب مناسب نمی باشند و تنها برای استفاده در باران ساخته شده اند.

 

محافظ صفحه نمایش و کاور گوشی

در نهایت ابتدایی ترین نیاز ضروری هر گوشی را می توان کیف و کاور گوشی و محافظ صفحه نمایش آن دانست. در طی سال ها کاور ها از جنس های بهتری تهیه شده اند و محافظ های صفحه های نمایش نیز پیشرفت هایی را از نظر تکنولوژی داشته اند اما همچنان کارایی این گروه از لوازم جانبی گوشی تفاوتی نکرده است. پیشنهاد می کنیم که حتماً قبل از خرید یک محافظ گوشی از کیفیت جنس ساخته شده اطلاع کافی کسب کنید همچنین محافظ های صفحه نمایش نیز در گونه های بسیار متفاوتی عرضه می شوند که نیاز به توجه در زمان خرید دارند.

معرفی لوازم جانبی ضروری موبایل برای سال جدید

امیدواریم که از لیست ما از مهم ترین لوازم جانبی گوشی موبایل در سال 1401 لذت برده باشید. موارد فوق تنها برخی از گروه های لوازم جانبی گوشی را شامل می شود و بسیاری از گروه های کالایی دیگر تکمیلی گوشی های هوشمند وجود دارد که به آن ها اشاره نشده است. به هر حال همیشه توجه داشته باشید که لوازم جانبی خود را از یک فروشنده مطمئن مانندِ فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه فرمائید تا مشکلی با اصالت و گارانتی آن ها نداشته باشید.