معرفی و اسم عطر دخترانه خوشبو

معرفی و اسم عطر دخترانه خوشبو

خانم‌ها همیشه از گرفتن هدایای زیبا و شیک که در انتخاب آن‌ها دقت و ظرافت به‌کار رفته باشد، به وجد می‌آیند. ادکلن، یک هدیه مناسب برای بانوان است که در کنار ظاهری زیبا و فانتزی، می‌تواند ماه‌ها یا سال‌ها دوام آورد. ازطرفی، هر بار که مادر یا همسرتان رایحه آن را استشمام کند، به‌یاد شما می‌افتد.

 

در این مقاله قصد داریم چند عطر و ادکلن مناسب خوشبو دخترانه معرفی کنیم:

 

عطر و ادکلن زنانه گود گرل (Good Girl)

ادکلن گود گرل از برند معروف کارولینا هررا ((Carolina Herrera می‌باشد که در سال 2016 تولید شده است. اولین چیزی که در این ادکلن به چشم می‌خورد، طراحی متفاوت و منحصربه‌فرد آن است. گود گرل به شکل یک کفش پاشنه بلند مجلسی با بدنه‌ای سرمه‌ای و پاشنه‌ی براق و طلایی طراحی شده است که جلوه‌ی زیبایی در زیر نور ایجاد می‌کند.بعد از ظاهر فوق‌العاده، دومین عنصری که توجه‌ها را به این ادکلن جلب می‌کند، رایحه‌ی خاص و دلنشین آن است که توسط عطرساز معروف، لوئیز ترنر(Louise Turner) ساخته شده‌است.

اولین رایحه‌ای که بعد از اسپری این عطر حس بویایی شما را تحریک می‌کند، بوی خوش بادام، قهوه، ترنج و لیمو است که حسی سرشار از هیجان و شادی را به اطرافیان تزریق می‌کند. سپس، نت‌های میانی گل مریم و یاسمین با رایحه‌ی دلنشین خود، جای نت‌های اولیه را می‌گیرند و در نهایت، دانه‌های تولکا و کاکائو به همراه وانیل و دارچین، ترکیب محشر این عطر را تکمیل می‌کنند.گود گرل با رایحه‌های متضاد گرم، تلخ و شیرین و ظاهری منحصربه‌فرد، بهترین هدیه برای زنانی است که دوست دارند همیشه خاص و متفاوت باشند و در هر جمعی بدرخشند.

 

معرفی و اسم عطر دخترانه خوشبو

عطر زنانه Miss Dior :

کریستین دیور اس.آ یک شرکت فرانسوی فعال در زمینه مد و تولید کالاهای لوکس است که توسط تاجر فرانسوی برنار آرنو مدیریت می‌شود. برند دیور برگرفته از نام کریستین دیور طراح معروف فرانسوی است که امپراطوری خود را در سال 1946 پایه‌ریزی کرد.

 

به گفته سازمان دیور، سال ۱۹۴۷ سالی بود که کریستین دیور، اولین عطر خود را، با نام میس دیور (Miss Dior) ارائه نمود. دیور صنعت عطرسازی را با عطر میس دیور، که به یاد خواهرش کاترین دیور نام‌گذاری شده بود، با یک حرکت انقلابی روبه‌رو کرد.

 

ماهیت و طبع ادکلن میس دیور گرم و شیرین است. ادکلن miss dior برای فصول خنک و سرد یعنی پاییز و زمستان، مناطق جغرافیایی که بیشتر سال هوا خنک و سرد است.

 

معرفی و اسم عطر دخترانه خوشبو

عطر زنانه ایفوریا

عطر ایفوریا ساخت کشور اسپانیا محصولی از برند کالوین کلین یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای زنانه بوده که در سال 2005 عرضه شد. این محصول با غلظت ادوپرفیوم و قیمت مناسب سال هاست مورد استقبال کاربران در تمامی جهان قرار گرفته است. این محصول به واسطه ایجاد یک ترکیب منحصر به فرد از نت های خوشبو و خاص حس آرامش را به شخص استفاده کننده منتقل کرده و سبب ایجاد جاذبه بالا در شخص می شود.

ادکلن ایفوریا دارای مایع صورتی رنگ، با ظاهر شیک، ماندگاری بلند مدت، پخش بوی بالا، با رایحه اولیه انار، رایحه میانی بوی درخت کنار، گل ارکیده و لاله مردابی و رایحه پایه گل بنفشه، مشک، عنبر، کهربا و چوب هامون تولید می شود که رایحه هارمونی هماهنگ و پیچیده از میوه ها و گل های خوشبو این محصول سبب ایجاد لذت، شادی و نشاط در زندگی می گردد.

 

سخن پایانی :

هر سه عطر از جمله خوشبوترین و همچنین پرفروشترین عطرهای زنانه در دنیا و ایران هستند.