معرفی و راهنمایی خرید لوازم یدکی سابرینا

معرفی و راهنمایی خرید لوازم یدکی سابرینا

معرفی و راهنمایی خرید لوازم یدکی سابرینا

یکی از محصولات چینی کمپانی بایک، خودرو سابرینا است. خودروی سابرینا با تیراژ پایین عرضه شده و به همین دلیل لوازم یدکی سابرینا به راحتی در بازار پیدا نمی‌شود. یکی از مشکلات دشوار برای افرادی که دارای خودروی سابرینا هستند در دسترس نبودن لوازم یدکی و قطعات سابرینا است. اما ما امروز قصد داریم شما را با یکی از عرضه کنندگان معتبر لوازم یدکی سابرینا آشنا کنیم.

 

معرفی ماشین سابرینا

بایک یکی از بزرگ‌ترینخودرو‌سازی‌های چین است که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده که سابقه ساخت خودرو‌های سواری، اتوبوس، کامیون، suv وخودرو‌های نظامی را دارد. خودروی سابرینا نیز از تولیدات بایک است.یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری برای خرید سابرینا اقدام کنند، طراحی فوق‌العاده جذاب آن است. شرکت خودروسازی بایک با الگو‌برداری از روی نسل قدیم خودروی مرسدس بنز کلاسB ، سابرینا را ساخت. یکی از قابلیت‌های مورد توجه سابرینا داشتن سواری نرم به‌شمار می‌رود. سابرینا دارای رینگ‌های کوچک و لاستیک‌های فاق کوتاه بوده که باعث می‌شود تا اثری از خشک در تعلیق خودرو باقی نماند.

 

مشخصات فنی خودروی سابرینا

یکی از نقاط قوت سابرینا مصرف سوخت پایین است.مصرف سوخت خودروی سابرینا بنا به گفته‌های منابع مختلف بین ۵/۶ تا ۵/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. مخزن سوخت سابرینا ۴۵ لیتر گنجایش دارد.یکی از امکانات قابل توجه دیگر سابرینا مجهز بودن سیستم صوتی به نمایشگر بوده و همچنین سیستم صوتی سابرینا مجهز به نویگیشن، دوربین عقب و ۶ بلندگو است. روی سپر عقب سابرینا، سنسور هشدار‌دهنده، سنسور نور برای روشن شدن خودکار چراغ‌ها، سنسور باران برای هوشمند عمل کردن برف پاک کن طراحی کرده‌اند. آینه بغل‌های سابرینا به طور برقی تا می‌شوند و مجهز به گرم‌کن هستند.در جلو و عقب سابرینا چراغ‌های مه شکن و چراغ بدرقه نیز وجود دارد. یکی از جالب‌ترین آپشن‌های سابرینا داشتن محفظه سرد نگهدارنده است‌.

 

طراحی سابرینا میتسوبیشی دارد که ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتون متری تولید می‌کند. گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک طراحی آیسین ژاپن بوده که وظیفه انتقال قدرت تولیدی به چرخ‌های جلو را دارد. سیستم ترمز‌ها در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای هستند. فاصله طولی بین دو محور جلو و عقب ۲۵۰۰ میلی‌متر است. سیستم تعلیق خودرو در جلو از نوع مک فرسون با میله‌های ضد غلتش و در عقب از نوع میله پیچشی H هستند.

 

معرفی و راهنمایی خرید لوازم یدکی سابرینا

معایب خودروی سابرینا

از معایب خودروی سابرینا می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

داشتن ترمز‌های ضعیف

نداشتن پایداری در پیچ‌ها

دید عقب کم

سانروف کوچک

خدمات پس از فروش ضعیف

مشکلات تامین لوازم یدکی سابرینا

 

لوازم یدکی سابرینا

یکی از مشکلات قابل توجه خودروی سابرینا تهیه لوازم یدکی آن است که به راحتی پیدا نمی‌شود و فقط باید از مراکز معتبر و قابل اعتماد تهیه شود. یکی از مراکز حرفه‌ای در این زمینه مرکز فروش لوازم یدکیسهند یدک است. شما با خرید قطعات سابرینا از سهند یدک می‌توانید از مشاوره رایگان درمورد لوازم یدکی نیز بهره ببرید. خدمات سهند یدک یکی از فوق‌العاده ‌ترین خدمات بوده که قیمت مناسبی نسبت به کیفیت قطعات دارند.

 

انواع لوازم یدکی سابرینا

شاید برای شما نیزسوالی پیش بیاید که لوازم یدکی سابرینا شامل چه قطعاتی می‌شود؟ در این قسمت می‌خواهیم یک سری از قطعات متداول سابرینا را به شما معرفی کنیم.

توری سپر سابرینا

آینه سابرینا

شبرنگ سپر سابرینا

چراغ خطر سابرینا

واشر سر‌سیلندر سابرینا

قاب پروژکتور سابرینا

دیاق سپر سابرینا

سنسور باران سابرینا

پدال گاز سابرینا

ایربگ سابرینا

رادیاتور کولر سابرینا

رادیاتور آب سابرینا

ترموستات سابرینا

سیبک موج‌گیر سابرینا

قرقری فرمان سابرینا

پلوس چپ و راست سابرینا

دسته موتور سابرینا

چراغ جلو سابرینا

قفس صندوق سابرینا

سینی زیر موتور سابرینا

استپ درب جلوی سابرینا

کاتالیست سابرینا

فط، مجموعه توپی چرخ عقب

فپمپ هیدرولیک سابرینا

کالیبر سابرینا

مخزن آب با پمپ شستشو

موتور بخاری سابرینا

تریم ایربک سابرینا

 

قیمت لوازم یدکی سابرینا

همانطور که پیش از این گفته شد تامین لوازم یدکی سابرینا با کیفیت بالا کار دشواری است و شما باید دنبال مراکزی معتبر باشید که دارای تجربه و حرفه در این زمینه هستند. در این زمینهیکی از معتبر‌ترین مراکز فروش لوازم یدکی سابرینا، فروشگاه سهند یدک است.

 

تیم سهند یدک به صورت شبانه روز در حال خدمات‌رسانی به مشتریان هستند و مشاوره رایگان یکی از خدمات قابل توجه این سایتاست. شما می‌توانید به دو روش اینترنتی و یا حضوری از سهند یدک خرید کنید. برای خرید از مرکز فروش لوازم یدکی سهند یدک می‌توانید با تیم سهند یدک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کرده، سپس درخواست خود را ثبت نمایید.

 

از مزایای خرید از سهند یدک می‌توان به مواردی همچون قیمت‌های مناسب بهنسبت کیفیت بالا، فروش همراه با گارانتی،مشاوره رایگان، ارسال سریعو بسیاری دیگر از خدمات منحصر به فرد اشاره کرد. از همه مهم‌تر با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید از مزایای خرید اینترنی نیز بهرمند شوید و بدون صرف زمان زیاد و هزینه رفت و آمد تمامی قطعات مورد نیاز خود را از بین لوازم یدکی سابرینا در این سایت پیدا کنید.

 

خرید حضوری از سهند یدک

شما می‌توانید برای خرید حضوری و دیدن لوازم یدکی به مرکز فروش بروید و از نزدیک کیفیت قابل توجه قطعات را ببینید.آدرس جهت خرید حضوری: تهران، خیابان امیر کبیر، پس از خیابان ملت، پاساژ کاشانی، طبقه همکف، پلاک ۳۸. با مراجعه به این آدرس می‌توانید بهترین خرید همراه با مشاوره، گارانتی محصولات و کیفیت بالای محصولات را تجربه کنید.

 

معرفی و راهنمایی خرید لوازم یدکی سابرینا

خرید آنلاین لوازم یدکی سابرینا

اگر به هر دلیلی نتوانید حضوری به مرکز سهند یدک مراجعه کنید می‌توانید به صورت غیر حضوری و بامراجعه به سایت سهند یدک سفارش خود را ثبت کنید. برای این منظور باید با شماره تماس‌هایی که در این مقاله گذاشته‌ایم تماس بگیرید و از مشاوران سهند یدکمشاوره رایگان دریافت کرده و سپس سفارشات خود را ثبت کنید. تیم سهند یدک در کم‌ترین زمان، سفارشات شما را ارسال می‌کنند.