معرفی 5 محصول ضدلک خوب و موثر

مجموعه : آرایش صورت
معرفی 5 محصول ضدلک خوب و موثر

داشتن لک روی صورت و بدن ظاهر افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ به همین منظور برای از بین بردن لک‌های صورت و بدن محصولات ضد لک مختلفی وارد بازار لوازم آرایشی و بهداشتی شده‌اند. برای اینکه مناسب‌ترین محصول را برای پوست خود خریداری کنید نیاز است تا بهترین محصولات ضد لک را بشناسید.

 

ترکیبات کرم‌های ضد لک

ترکیبات موجود در کرم‌های ضد لک در دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

هیدروکینون: هیدروکینون از موثرترین عناصر ضد لک است که از تولید ملانین در پوست جلوگیری می‌کند.

اسید کوجیک: اسید کوجیک خاصیت ضد لک دارد و آنزیم‌های تیروزیناژ را مهار می‌کند.

ویتامین C: ویتامین C نوعی آنتی اکسیدان قوی است که به بهبود پوست‌های آسیب دیده کمک می‌کند.

آربوتین: مهارکننده بسیار عالی ملانین که جایگزین خوبی برای هیدروکینون‌ها است.

عصاره جلبک: ماده موثری که در روشن شدن پوست نقش بسزایی دارد.

 

مزایای محصولات ضد لک

از مهم‌ترین فواید این دسته از محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برطرف کردن لک‌های پوستی ناشی از پلاسما

برطرف کردن لک‌های پوستی ناشی از افزایش سن

ضد حساسیت و جلوگیری از ایجاد قرمزی و التهاب روی پوست

شاداب‌تر و جوان‌تر پوست

افزایش اکسیژن رسانی به پوست

جلوگیری از بروز لک و کک و مک‌های آینده

 

معرفی چند محصول ضد لک محبوب و پرطرفدار

از بهترین و محبوب‌ترین کرم‌های ضد لک موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-کرم ضد لک و روشن کننده سینره

سینره نام یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که پایه‌ای گیاهی و ارگانیک دارد و از نظر فرمولاسیون با برندهای اروپایی رقابت می‌کند. قیمت بسیار مناسب محصولات این برند باعث شده‌اند تمامی مصرف کنندگان از عهده خرید آن بربیایند. کرم ضد لک و روشن کننده سینره محصولی است که علاوه بر روشن کردن پوست، لک‌های تیره را نیز از بین می‌برد.

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم گیاهی می‌توان به لایه برداری، از بین بردن سلول‌های مرده پوست، رطوبت رسانی و جلوگیری از خشکی زودرس اشاره کرد.

کرم ایرانی سینره به صورت تیوپی و در حجم 65 میل بسته بندی شده است که با توقف آنزیم تیروزیناز باعث کاهش تولید ملانوسیت های پوست شده و لک‌های تیره را از بین می‌برد و در عوض روشنی و شفافیت را برای چهره شما به ارمغان می‌آورد.

 

این محصول به دلیل اینکه پایه گیاهی دارد، ضد حساسیت است. ضمن اینکه با داشتن ویتامین A و AHA باعث لایه برداری و از بین بردن سلول‌های مرده می‌شود.

 

وجود اسیدهای چرب امگا 3 و 6 موجود در این محصول نیز باعث می‌شود تا کرم همانند آنتی اکسیدان عمل کند و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت شود. ویتامین C&E نیز پوست را بازسازی کرده و موجب روشنی و شفافیت آن می‌شوند. این کرم اثر ضد پیری دارد و مقاومت پوست را افزایش می‌دهد.

 

2-کرم ضد لک و روشن کننده ژاک آندرل پاریس مدل White Active

نوآوری این فرمول آمیزه‌ای از ترکیبات روشن کننده از جمله آربوتین (Arbutin) و ویتامین C و ترکیبات مرطوب کننده (شی باتر و ویتامین E) است. لابرتوار ژاک آندرل با بلوکه کردن موقت مرکز فعال مولکول اسکوربیک اسید کاربرد آن را در کرم ضدلک بدون بروز خاصیت منفی آن یعنی اکسید کردن فراورده نهایی، عملی ساخته است. آربوتین به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی، باعث کاهش تولید ملانین و به وجود آمدن لک‌های تیره روی پوست می‌شود. هم چنین با محدود کردن انتقال ملانین باعث کاهش ظهور لک‌های تیره می‌شود.

 

از مهم‌ترین اثرات مثبت کرم ضد لک ژاک آندرل می‌توان به کاهش رنگدانه تیره، اثر سفید کنندگی، حفاظت در برابر اشعه UV نور خورشید، رطوبت رسانی عمیق به پوست، تقویت پوست برای ممانعت از دست دادن رطوبت و ترکیب منحصر به فرد از ویتامین E و کره گیاهی شی باتر برای آبرسانی و انعطاف پذیری کافی به پوست اشاره کرد.

معرفی 5 محصول ضدلک خوب و موثر

3-کرم روشن کننده و ضد لک پوست صورت پرودرما مدل Spotvest

محصولات تخصصی مراقبت از پوست پرودرما شامل انواع کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب کننده، محصولات ضد جوش، انواع پن های درماتولوژیک، محصولات لایه بردار، کرم‌های ضد چروک و غیره هستند. کرم روشن کننده و ضد لک پوست صورت پرودرما مدل Spotvest یکی دیگر از محصولاتی است که این برند برای مراقبت پوست تولید نموده است. جلوگیری از بروز لک‌های پوستی ناشی از افزایش سن، تابش نور خورشید، بارداری، مصرف بعضی داروها، تغییرات هورمونی، لیزر درمانی و لایه برداری از تاثیرات ویژه استفاده از این محصول است. رطوبت رسانی، افزایش شفافیت و ایجاد پوستی صاف و یکنواخت از مزایای استفاده از این کرم است. یکی از مواد بسیار موثری که در این محصول استفاده شده، بوتيل رزورسينول با توانايی بالا در مهار آنزيم تيروزيناز و کاهش سنتز ملائين در پوست است که سبب جلوگيری از بروز و همچنين کاهش سايز و اندازه لک‌های قهوه‌ای و تيره پوستی می‌شود.

 

معرفی 5 محصول ضدلک خوب و موثر

4-کرم شب ضد لک اوریفلیم سری Optimals

کرم شب ضد لک اوریفلیم سری Optimals یکی از محصولات برند سوئدی اوریفلیم است. این محصول از ایجاد مجدد لک‌های تیره جلوگیری می‌کند و می‌تواند شفافیت و شادابی پوست شما را برگرداند. کرم شب ضد لک اوریفلیم با دارا بودن عصاره‌های گیاهی می‌تواند به درمان و پیشگیری از لک‌های پوست کمک شایانی کند و با فرمولاسیون ویژه شب، عملکرد خود را در طول شب انجام داده و در هنگام صبح پوستی شفاف و عاری از لک را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول برای انواع پوست مناسب است و تضمین کننده شفافیت پوست شماست.

 

5-کرم روشن کننده هیدروکینون مدیلن

کرم روشن کننده هیدروکینون مدیلن، کرم قدرتمندی است از سری محصولات مدیلن که به روشن کردن پوست شما می‌پردازد و با لایه برداری سبب کاهش اثر لک‌های پوستی می‌شود. برطرف کننده انواع لک ناشی از افزایش سن، آفتاب سوختگی، بارداری، جای جوش، زخم و کک مک با استفاده از این کرم میسر بوده و برای صورت، گردن، زیر بغل، کشاله ران، ناحیه زانو و قوزک پا قابل مصرف است. وجود AHA 10% آلفاهیدروکسی اسید بصورت کمپلکسی از چند اسید میوه در این کرم، فرآیند لایه برداری، روشن سازی، جوانسازی، تحریک تولید سلول‌های جدید و افزایش رطوبت پوست به خوبی صورت می‌گیرد. همچنین افزایش کلاژن سازی و کاهش چروک‌های پوستی از دیگر فواید این ماده است. ویتامین C موجود در این کرم با قابلیت نفوذ زیاد در داخل پوست به عنوان ضد رادیکال آزاد و روشن کننده و ضدالتهاب عمل می‌کند.

معرفی 5 محصول ضدلک خوب و موثر

چرا تهیه محصولات ضد لک از موتن رو؟

موتن رو با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را میسر کرده است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوره‌های موتن رو در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد خرید اینترنتی محصولات ضد لک که جزو محصولات مراقبت از پوست  به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

برچسب‌ها: