مقایسه بین پابجی با کالاف دیوتی موبایل

مجموعه : دنیای آنلاین
مقایسه بین پابجی با کالاف دیوتی موبایل

مطمئنا برای کسانی که علاقه به بازی های آنلاین دارند سوالاتی از قبل این که بهترین بازی آنلاین کدام است؟ از نظر گرافیک با هم چه تفاوت هایی دارند و محیط کدام بازی جذاب تر است ذهن افراد را به خود مشغول کرده است. در این مطلب قصد داریم تا این دو بازی را به صورت همه جانبه با یکدیگر مقایسه کنیم.از جمله مواردی که در این بازی مورد توجه شما قرار می گیرد شامل موارد زیر می گردد:

 

مقایسه گرافیک بازی پابجی و کالاف دیوتی

نقشه بازی پابجی و کالاف دیوتی

مقایسه گیم مود دو بازی

ارتقای ویژگی های دو بازی

ابتدا به توضیحاتی درباب دو بازی مورد نظر خواهیم پرداخت.

 

بازی پابجی اولین بار در سال 2017 به شهرت فوق العاده ای در میان بازیکنان دست یافت. بازی پابجی به وسیله استدیو Tencent games نخستین بار به تولید و عرضه رسید. امروزه بازی پابجی از محبوب ترین بازی های آنلاین به شمار می رود. این بازی در سبک اکشن است و بازیکنان قادرند تا به صورت دسته های بزرگ در بازی پابجی شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر بپردازند. به دلیل این که فضای این بازی بسیار به واقعیت نزدیک است و همین طور گرافیک آن نیز از سطح بالایی برخوردار است بازی با آن باعث می شود که هیجان خاصی به بازیکن دست دهد. همین طور مشکلات و چالش های مختلفی در حین بازی بازیکن را به چالش کشیده و تا ساعت ها افراد را سرگرم می کند. مخصوصا همین طور که می دانید در دو سال اخیر به دلیل مشکلاتی هم چون کرونا افراد کمتر قادرند تا از خانه های خود خارج شوند پس انتخاب این بازی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. شما می توانید برای خرید و فروش اکانت پابجی موبایل اقدام کرده و اکانت هایی با کیفیت مناسب را تهیه نمایید و یا کانت خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

 

نکاتی در باب بازی کالاف دیوتی موبایل

این بازی در حدود بیست سال است که بازیکنان زیادی را از سرتا سر دنیا به خود جذب کرده است. بازی کالاف دیوتی موبایل هم در قسمت کنسول و هم در پی سی جایگاه مناسبی در بین بازیکنان دارد. البته لازم به ذکر است که بازی کالاف دیوتی از سال 2019 قابل بازی کردن در نسخه های موبایل نیز بوده است. بازی کالاف دیوتی در دو بخش خود از شهرت بیش تری برخوردار است و این دو بخش شامل بتل رویال و مولتی پلیر می شود. ساخت بازی کالاف دیوتی توسط شرکت های tencent  و activision صورت گرفته است. نقشه های متعددی که در حالت کنسول قرار دارد در موبایل نیز استفاده می شود. برای خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی همین حالا اقدام کنید.

 

بررسی بازی کالاف دیوتی و پابجی از منظرهای متفاوت

گیم پلی بازی ها

با این که محیط دو بازی کالاف دیوتی و پابجی متفاوت است اما المان های شبیه بهم زیادی دارند. برای مثال نقشه موجود در هر دو بازی قابل کوچک شدن است. تعدادی از وسایل حمل و نقل و لوت نیز مشابه می باشند. پابجی در قسمت ارکید مودهای زیادی ندارد به همین دلیل اولیت کاربران در حین استفاده از این بازی قسمت بتل رویال آن است. حال بازیکنانی که در کالاف دیوتی هستند می توانند از مودهای deathmatch و … استفاده نمایند.

 

حالت بازی چند نفره از ابتدا در بازی کالاف دیوتی میسر بود اما این بخش در پابجی بعدا بروزرسانی گشت. در حالت بتل رویال بازی پابجی به دلیل داشتن نقشه و موقعیت های هیجان انگیز زیاد مزیت بیش تری نسبت به کالاف دیوتی دارد اما کالاف دیوتی نیز مزیت های بسیار زیادی نسبت به پابجی دارد.

 

برای مثال شما در کالاف دیوتی می توانید به یک نقشه و اسحله های جنگی و کلاس های مختلف و وسایلی هم چون هواپیما و هلی کوپتر دسترسی داشته باشید و حتی قادر هستید تا بازیکنان را بعد از مرگ دوباره احیا کنید. 

 

در بازی کالاف دیوتی در ابتدای بازی نقش شما یک مامور مخصوص است که با در دست داشتن چاقو باید برای نجات خود و سایر بازیکنان موجود در تیم تلاش کنید ولی در پابجی نقش شما یک انسان معمولی است که بدون داشتن تجهیزات خاصی باید برای بقای خود مبارزه کنید. امکانات این دو بازی تقریبا با یکدیگر مشابه است.

 

اما کسانی که علاقه به سرعت و هیجان بیش تر هستند می توانند از کالاف دیوتی استفاده کنند و کسانی که علاقه به بازی های تاکتیکی و سرعت پایین تر دارند می توانند سراغ پابجی بروند.

 

به طور کلی می توان گفت که بازی کالاف دیوتی بیش تر از بازی پابجی در عرصه بازی ها حضور داشته است اما از لحاظ گرافیکی، پابجی از کالاف دیوتی بهتر است ولی در عوض امکاناتی که کالاف دیوتی در اختیار بازیکنان قرار می دهد بسیار بیش تر است.