چگونه یک میز پینگ پنگ را تمیز کنیم؟

مجموعه : اخبار ورزشی
چگونه یک میز پینگ پنگ را تمیز کنیم؟

در این مقاله سعی داریم شما را با نگهداری از وسایل مهمی چون میز پینگ پنگ که تاثیر زیادی روی بازی میتواند داشته باشد بیشتر آشنا کنیم.

مهمترین کار برای نگهداری تمیز کردن به شیوه صحیح است. برای این کار ما اینگونه پیشنهاد میکنیم:

 

۱.بعد از هر بار استفاده،  کاملا آنرا با یک پارچه ی خشک ونرم تمیز کنید. اینگونه نگهداری با قائده، میز را تمیز و عاری از خاک، تحت بیشترین شرایط محیطی، نگه خواهد داشت.

چگونه یک میز پینگ پنگ را تمیز کنیم؟

 ۲.یک تمیز کننده ی فاقد ساینده و غیر سمی برای بهترتمیزکردن میز پینگ پنگ، یکباردرهردو الی سه ماه،‌ درست کنید. دو الی سه فنجان آب را با یک سوم فنجان سرکه سفید، در یک کاسه ترکیب کنید. یک پارچه ی نرم را در محلول آب و سرکه بیندازید و آنرا فشار دهید تا جاییکه رطوبت آن ملموس باشد.

چگونه یک میز پینگ پنگ را تمیز کنیم؟

۳.با شل کردن پیچهای میز پینگ پنگ ، توری را از میز جداکنید. توی را دریک طرف قرار دهید، سپس از یک پارچه ی نمدار برای تمیزکردن بالای میز پینگ پنگ استفاده کنید. سپس میز پینگ پنگ را با یک پارچه ی خشک و نرم دیگری، خشک کنید.

 

۴.توری را به مدت تقریبا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در محلول آب-سرکه، بخیسانید. توری را ازمحلول خارج کنید و آن را به صورت مسطح روی یک سطح محفوظ، پهن کنید تا بخشکد.

 

۵.بعد از اینکه توری به طور کامل خشکید، دوباره نصب کنید. شما باید برای تکمیل نگهداری با قائده، هر قسمت فلزی محرک میز پینگ پنگ را با روغن WD-40 روغنکاری کنید.

 

نکته:

به جای ساخت یک پاک کننده با سرکه و آب، می توانید یک تمیزکننده مخصوص برای استفاده خریداری کنید. تمیزکننده ها به طور خاص برای تمیز کردن میزهای پینگ پنگ ساخته شده اند ومخصوص این کارند ولی میتوان از محلول آب و سرکه نیز استفاده کرد.

هشدار:

میز های پینگ پنگ به طور کلی از چوب ساخته شده اند. برای بهترین نتایج، قبل از پاک کردن سطح میز، پارچه خود را خیس نکنید بلکه نمناک بودن کافیست.

 از پاک کننده های ساینده و … نیز بپرهیزید.

توجه:

هنگام خرید راکت پینگ پنگ به جنس سطح میز پینگ پنگ خود و مورد استفاده آن دقت فرمایید .