نحوه ساخت کیف پول مجازی چگونه است؟

نحوه ساخت کیف پول مجازی چگونه است؟

نحوه ساخت کیف پول مجازی چگونه است؟ برای نگه داری ارز های دیجیتال خود ضروری است کیف پول مجازی ارز دیجیتال داشته باشید. برای بررسی بیشتر این موضوع ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

 

اهمیت کیف پول مجازی

یکی از مهم ترین ابزارهای کاربردی برای سهامداران بازارهای مالی علی الخصوص بازار های ارز دیجیتال، کیف پول مجاری بوده که بتواند ارز های مختلفی را پشتیبانی نماید. انتخاب کیف پول امن در شروع فعالیت بازار ارز دیجیتال بسیار اهمیت داشته و باید کیف پولی انتخاب نمایید که دچار سردرگمی نشوید.

 

انواع کیف پول مجاری

کیف پول ها به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌ شود که با نام های کیف پول های دسکتاپی یا کیف پول صرافی را می شنویم. هر کدام دارای کاربرد و مزایا و معایب خاص خود هستند که امن ترین کیف پول ها برای نگهداری ارز دیجیتال کیف پول سخت افزاری است که امکان اتصال به انواع صرافی ها مانند صرافی کوکوین وجود دارد.

 

مزیت کیف پول نرم افزاری

یکی از پرکاربردترین و در عین حال امن ترین کیف پول های مجازی کیف پول نرم افزاری بود که می توانید بر حسب سیستم عامل گوشی موبایل خود کیف پول مناسب دانلود و نصب نمایید. پس از طی مراحل نصب و راه اندازی کیف پول، می ‌توانید به معامله و سرمایه گذاری ارز دیجیتال به پردازید. امکان انتقال ارز دیجیتال از صرافی کوکوین به کیف پول های نرم افزاری به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر است.

 

نحوه ساخت کیف پول مجازی دسکتاپ

برخی از کیف پول ها نسخه ویندوزی داشته و می توانید با نصب نرم افزار اختصاصی از سایت رسمی کیف پول به انتقال ارز و نگهداری بپردازید. لازم به ذکر است که برخی از کیف پول ها به شکل افزونه‌ای بوده و با مراجعه مخزن افزونه های مرورگر گوگل کروم، نام کیف پول مورد نظر مانند متامسک را جستجو کرده و نصب نمایید. امکان مشاهده مقدار دارایی از طریق از طریق کیف پول ویندوزی و کیف پول نرم افزاری امکان پذیر است و می توانید کیف پول موجود در گوشی خود را به کیف پول ویندوزی متصل نمایید.

اگر قصد انتقال ارز دیجیتال صرافی کوکوین را دارید، فقط کافی است نام ارز خود و شبکه انتقال را مشخص کرده و با پرداخت کارمزد شبکه ارز مورد نظر را انتقال دهید.

 

نحوه ساخت کیف پول مجازی چگونه است؟

ساخت کیف پول نرم افزاری در گوشی موبایل

برای ساخت کیف پول نرم افزاری گوشی هوشمند باید به سایت معتبر کیف پول مراجعه کرده و یا از طریق گوگل پلی یا پلی استور آیفون نسخه اصلی و معتبر کیف پول را دانلود نمایید. پس از دریافت کیف پول، فرایند نصب را انجام دهید. پس از ورود به نرم افزار به شما ۱۲ کلمه خصوصی ارائه می ‌شود که باید تمام آن ها را در دفترچه یادداشت ثبت کرده و پس از وارد کردن دوباره آنها کیف پول نرم افزاری برای شما فعال می شود. صورت پاک شدن نرم افزار می توانید با ۱۲ کلمه بازیابی تمام اطلاعات کیف پول را بازگردانید.

 

نحوه ساخت کیف پول مجازی صرافی

برای فعالیت در صرافی های ایرانی و خارجی مانند کوکوین باید ثبت نام کرده و در بخشی احراز هویت نمایید. پس از ثبت نام کیف پول اختصاصی برای شما ارائه می شود و با انتقال ارز های خود به صرافی می توانید خرید و فروش نمایید. نحوه ساخت کیف پول مجازی در صرافی کوکوین به آسانی بوده و می توانید با انتقال ارز مورد نظر به قسمت های مختلف کیف پول مجازی پلتفرم معاملاتی از امتیازات و مزایای صرافی کوکوین استفاده نمایید.

 

نحوه ساخت کیف پول مجازی چگونه است؟

سخن آخر

نحوه ساخت کیف پول مجازی به آسان ترین شکل انجام می شود. باید سعی کنید تمام موارد امنیتی را در هنگام ثبت نام در صرافی کوکوین و ساخت کیف پول در نظر داشته باشید. حداقل الامکان از پروکسی یا فیلتر شکن های آی پی ثابت استفاده نمایید که امکان هک شدن آی پی ایرانی شما وجود نداشته باشد.

 

در صورت استفاده از آی پی ایرانی تمام مبالغ و سرمایه شما در صرافی محدود شده و امکان استفاده از کیف پول را نخواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ارز دیجیتال و ثبت نام در صرافی های مختلف همچنین دوره های آموزشی صرافی با سایت آکادمی یزدانی همراه باشید.