نشانه های خیانت همسر

مجموعه : مجله خبری
نشانه های خیانت همسر

در این مقاله به نشانه های خیانت همسر میپردازیم، خیانت متاسفانه اتفاقی نامیمون در جامعه ماست و رفته رفته در حال بیشتر شدن است. عمده دلایل طلاق در ایران به خاطر خیانت در فضای مجازی اتفاق می افتد که اکثرا هم خیانت ها شروعش از فضای مجازی است به خاطر در دسترس بودن برای همه و بدون دردسر بودنش زن و مردی که با همسرشان به مشکل میخورند اولین جایی که برای پر کردن کمبودهایشان به آن رجوع می کنند، فضای مجازی است. با من سجاد رفیعی نویسنده کتاب ویروس خیانت همراه باشید.

 

تغییر رفتار در رابطه جنسی

اگر رفتار جنسی همسرتان یک‌باره تغییر کرد و از حالت عادی و همیشگی‌اش خارج شد و این تغییر مدتی طولانی ادامه پیدا کرد و شما را به تفکر وا داشت، اگر مثل اوایل رابطه، ذوق و شوق قبلی را نداشته باشد و سعی نکند که از این رابطه لذت ببرد و شما را هم در این لذت شریک کند، به‌طورکلی همان آدم قبلی نباشد و تمایل زیادی برای ایجاد رابطه نداشته باشد یا موقع رابطه عشق و علاقه و توجهش کم باشد و رفته رفته کمتر شود، اگر ادامه‌دار باشد یک علت خاصی باعث این تغییر شده است که خیانت هم می‌تواند یکی از علت‌ها باشد اما هیچ‌وقت نمی‌تواند علت اصلی باشد.

 

سرد شدن روابط عاطفی

همسرتان دیگر آنقدر که باید حس دوست داشتنش را انتقال دهد رفتار نمی‌کند و اعمال و رفتارش نشان از این می‌دهد که دیگر توجه زیادی به شما ندارد، نمی‌تواند زیاد با شما وقت بگذارد تا درگیر رابطه عاطفی و محبت‌آمیز و بگوبخندها و شوخی‌های رابطه شود دیگر مثل شخصی بی‌عاطفه عمل می‌کند.

 

کم‌حوصله و کم انرژی شدن

همسرتان بسیار کم‌حوصله شده و انرژی سابق را ندارد، زود خسته می‌شود زود از کوره در می‌رود زود ناراحت و زود عصبانی می‌شود و همینطور بهانه می‌گیرد برای کلیه امور حتی از کنار هم بودن، رفتن به پارک یا پیک‌نیک و… امتناع می‌کند.

 

از بین رفتن تعهد و صمیمیت

دیگر خبری از صمیمت و رابطه عمیقی که بین شما بود نیست، کارهای شما برایش مهم نیست و به‌سادگی از کنارش رد می‌شود دیگر توجه کردن یا نکردن شما برایش مهم نیست انگار تعهدش نسبت به شما از بین رفته است و یادش رفته که کسی را در زندگیش به‌عنوان همسر برگزیده است.

 

نکته مهم:

باز به این مهم تأکید می‌کنم توجه کنید که وجود یکی از این نشانه هم نمی‌تواند ملاک باشد و اگر همه‌ی این نشانه‌ها هم در وجود همسرتان باشد، شما نباید یک طرفه به قاضی بروید اول به عقل خودتان رجوع کنید بعد به رفتارها و اعمال همسرتان توجه کنید و حتماً دلیل این تغییر رفتارهای همسرتان را جویا شوید شما زن و شوهر هستید نباید هیچ ترسی از گفتن حرفتان داشته باشید. شما حق دارید دلیل این همه تغییر رفتارها را بدانید اگر نتوانستید با حرف زدن این موضوع را حل کنید از یک روانشناس و متخصص خوب کمک بگیرید و هیچ‌وقت زود تصمیم نگیرید. شاید ممکن باشد دلایل این رفتار اتفاقات خاصی باشد که برای همسرتان افتاده یا بازخورد رفتار خودتان نسبت به همسرتان باشد و یا مشکلات دیگر. ولی این را فراموش نکنید که صبور باشید و عاقلانه رفتار کنید. در آخر حتماً متوجه قضیه خواهید شد. ضرب المثل ماه همیشه پشت ابر نخواهد ماند، را بارها و بارها شنیده اید و قطعا معنی و مفهومش را میدانید اما بنده به صورت خلاصه بگویم که صبر کنید تمام ماجرا برایتان آشکار میشود

 

در ادامه شما عزیزان را با تمریناتی آشنا می‌کنم که انجام این تمرینات اگر به نحو احسن باشد برای بهبود روابطتان بسیار کمک‌کننده خواهد بود، وقتی اقدام به خرید کتاب روانشناسی می کنید با موضوعاتی از این قبیل روبرو میشوید، ولی من می‌خواهم تمریناتی را برای شما زوجین عزیز ارائه دهم که بسیار ساده و قابل انجام است و اگر در طول هفته این تمرینات را انجام دهید. نقش مهمی در رضایت زندگی مشترکتان ایفا خواهد کرد.

 

انجام تمرینات زیر شما را برای داشتن یک زندگی ایدئال کمک خواهد کرد. این تمرینات مشترکاً هم برای خانم‌ها و هم آقایان توصیه می‌شود.

 

تمرین اول: نگاه‌ها و حرکات عاشقانه‌تان را جلوی آینه تمرین کنید و هر دفعه سعی کنید آنقدر جذاب‌تر شود که احساسات همسرتان را به جوش بیاورد

 

تمرین دوم: شروع ارتباط کلامیتان را تقویت کنید و هر روز فکر کنید و جملاتی را خلق کنید که می‌تواند همسر شما را جذب کرده و احساساتش را برانگیزد

 

مثال:

همسرم عزیزم، به اندازه تمام زیبایی‌های دنیا دوستت دارم.

اگر این جمله باعث خنده شما شد، شما از مسیر خوشبختی خیلی دور هستید. اگر از بازگو کردن این جملات خجالت‌زده می‌شوید و فکر می‌کنید نمی‌توانید بازگویش کنید شما هنوز یک همسر ایدئال نیستید. جملات زیبا و محبت‌آمیز اگر از ته دل و از اعماق وجودتان باشد به روح همسرتان آرامش می‌دهد.

 

تمرین سوم: ابراز علاقه به روش سورپرایز کردن را حداقل هر هفته دو بار انجام دهید.

مثال: خرید یک شاخه گل رز، نوشتن نامه عاشقانه، نوشتن یادداشت و جملات محبت‌آمیز مثل همسر عزیزم دوستت دارم، بغل کردن همسر موقع کار در خانه، بوسه‌های یهویی و … همگی می‌تواند روابط شما را عاشقانه‌تر کرده و علاقه‌تان نسبت به هم را بیشتر کند.

 

تمرین چهارم: یک دفترچه یادداشت، اصلاح رفتار طراحی کنید

یک دفترچه کوچک بخرید و رویش بنویسید دفترچه اصلاح رفتار هر هفته که تمام شد آخر هفته، جمعه‌ها دفترچه اصلاح رفتار را به همسرتان بدهید و تاریخ و زمانش را هم مشخص کنید و از همسرتان بخواهید که صادقانه بنویسد که این هفته کدام رفتارهای شما باعث ناراحتی و دلخوری همسرتان شده است. بعد از نوشتن رفتار شما که باعث آزار همسرتان شده در شروع هفته جدید سعی کنید آن رفتار بد را ترک کنید یا در فکر اصلاح رفتارتان باشید.

 

اگر میخواهید با ادامه تمرین ها بیشتر آشنا شوید به سایت فروشگاه کتاب سجاد رفیعی مراجعه کنید

برچسب‌ها: