نقد سایت الکسا یار

مجموعه : مجله خبری
نقد سایت الکسا یار

سایت و دنیای آن به حدی وسیع و گسترده است که هر کسی نمی تواند در این راه با آزمون و خطا کردن و کشف راه های جدید به نتیجه مورد نظر خود دست یابد. گاهی اوقات اگر هر کاری را در زمان مشخصش نیز انجام ندهید، ممکن است نتایج معکوس به همراه داشته باشد. ممکن است کارهایی برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید ولی در نهایت این کارها باعث کاهش بازدید نیز بشنود.

 

پس باید بدانیم اصل اول در به موفقیت رسیدن وبسایت ها، تصمیم گیری های صحیح در زمان های مناسب است. به همین علت است که اکثر وب مستران حرفه ای از هوش هیجانی بالایی برخوردارند و همین هوش هیجانی بالا رمز موفقیت آن ها در این زمینه می باشد.

 

اما اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که بدانید در چه زمانی، چه کارهایی را باید انجام دهید باید بگوییم این سوال را باید از یک تیم باتجربه پرسید. تیمی که بتواند مسئولیت تمامی امور سایت شما را شجاعانه بر عهده گرفته و در نهایت همان سایت را به صورت استاندارد شده با مخاطبین بیشتر در اختیار شما قرار دهد. تنها در این صورت است که می توانید به رویاهایی هم چون افزایش بازدید سایت خود فکر کنید.

 

از بین تیم های با تجربه برای این کار شاید نام الکسا یار بیشتر به گوشتان خورده باشد. این تیم با چندین سال فعالیت جدی، یکی از بهترین گزینه ها برای پذیرش این مسئولیت است. در ادامه به بررسی دقیق چگونگی کار با سایت این تیم با تجربه خواهیم پرداخت.

 

زمانی که وارد سایت تیم الکسا یار شوید می توانید خدمات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. برای این سفارش نیز باید از قبل ثبت نام کرده باشید. اگر چنین مراحلی را از قبل طی نکرده اید بهتر است با ویژگی های الکسا یار ابتدا آشنا شده و سپس این کارها را انجام دهید.

 

به همین منظور می توانید برای آشنایی ساده به قسمت درباره ما این سایت مراجعه کنید. با مطالعه این قسمت، بهبود رتبه الکسا یکی از کلیدواژه هایی است که شاید برایتان ناآشنا به نظر برسد که باید کمی بیشتر با این موضوع مهم آشنا شویم.

 

الکسا سایتی است که به صورت مرتب یک رتبه بندی را در مورد محبوبیت سایت های مختلف دنیا به کاربران اینترنتی نمایش می دهد. این رتبه بندی یکی از رسمی ترین رتبه بندی هایی است که برای این منظور در سراسر دنیا وجود دارد. از همین رو بسیاری از کاربران اینترنتی که کمی حرفه ای تر از دیگران هستند، این سایت را به عنوان یک مرجع رسمی برای شناسایی وبسایت های برتر کشور خود و حتی کشورهای دیگر دنیا می دانند.

 

زمانی که شما به لیست این مرجع رسمی وارد شوید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مسلما شانش شما برای بهتر دیده شدن در تمامی زمینه ها بالاتر خواهد رفت. بهبود رتبه الکسا در هر حالتی به نفع شما خواهد بود.

 

در ربته های اولیه حتی اگر یک واحد کاهش رتبه داشته باشید، برای شما و سایتتان چندین هزار کاربر روزانه تفاوت خواهد داشت. چه چیزی از این موضوع می تواند مهم تر باشد؟

 

حالا که با کاربرد سایت رسمی الکسا تا حدود زیادی آشنا شدید، دیگر می توانید به خوبی درک کنید چرا نام سایت رسمی الکسا یار، به این صورت انتخاب شده است.

 

این سایت به شما کمک خواهد کرد تا در مورد الکسا تمامی نکات ریز و درشت را رعایت کرده و در رتبه بندی آن، بهترین جایگاه ممکن را برای خود دست و پا کنید. از دیگر ویژگی های سایت الکسا یار این است که می توانید کار با آن را خیلی سریع فراگرفته و در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن، فعالیت خود را در کنار الکسا یار آغاز کنید.

 

این ویژگی برای افرادی که فعالیت وب مستری خود را به تازگی شروع کرده اند بسیار اهمیت دارد، زیرا هر چه سریع تر بتوانند در مورد مسائل مختلف ساید اطلاعات به دست آوردند، در زمان کوتاه تری به موفقیت های پیش بینی شده خودشان خواهند دست یافت.

 

حالا می توانید ثبت نام خود را در سایت رسمی الکسا یار به صورت رایگان انجام دهید و از این به بعد فعالیت های خود را در پنل کاربری خود به انجام برسانید. به طور مثال اگر شما یکی از خدمات این سایت را انتخاب کرده باشید و زمان مناسب برای به نتیجه رسیدن آن خدمت در حدود 1 ماه باشد، می توانید هر روز به پنل کاربری خود در این سایت سر زده و تمامی کارهای صورت گرفته را مشاهده کرده و مورد بررسی های دقیق قرار دهید. زمانی که 20% از فعالیت مورد نظر شما انجام گرفته باشد، باید این تاثیر 20 درصدی را روی سایت خود نیز مشاهده کنید.

نقد سایت الکسا یار

کار با این پنل در هر صورتی لذت بخش خواهد بود چرا که طراحان سایت الکسا یار این پنل را به صورتی طراحی کرده اند که کاربران به هیچ عنوان درگیر انجام کارهای غیر ضروری نشوند و بتوانند با چند کلیک ساده اهداف وبسایت خود را دنبال کرده و به سرانجام برسانند. همچنین در این سایت امکانی برای شما عزیزان فراهم شده است که سوالات خود را به صورت شبانه روزی از متخصصین این حوزه بپرسید.

 

در هر زمانی که احساس کردید سوالی برایتان پیش آمده است، قسمت ارتباط با ما بهترین گزینه برای رفع این سوالات و دریافت پاسخ های آن ها می باشد.کارشناسان سایت رسمی الکسا یار بهترین پاسخ را در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

همیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت شما در هر لحظه ممکن است از عرش به فرش برسد و با یک اشتباه کوچک، تمام دستاوردهای چند ساله خود را یک جا از دست بدهد.

 

پس اگر سایت شما از هر لحاظی از کیفیت بالایی برخوردار است، نباید آن را به حال خود رها کنید و باید هم چنان به فعالیت های خود ادامه دهید. رسیدن به جایگاه های عالی برای یک سایت کار بسیار دشواری است، اما حفظ این جایگاه پس از رسیدن به آن، به طور حتم چندین برابر دشوار خواهد بود به علاوه این که گوگل نیز پس از آن که سایتی به جایگاه عالی دست یافت، حساسیت های خود را روی آن سایت چندین برابر خواهد کرد.