هتل سارینا مشهد و هتل ملیسا مشهد

مجموعه : گردشگری
هتل سارینا مشهد و هتل ملیسا مشهد

مشهد مقدس مهم ترین شهر مذهبی ایران و یکی از مهم ترین و پر طرفدارترین شهر های گردشگری و توریستی کشورمان است که سالانه تعداد زیادی مسافر  و زائر امام مهربانی ها امام رضا (ع) را این شهر میزبانی میکند .

 

از این رو هتل های مشهد باید شرایط و استاندارد های لازم برای مهمانی و پذیرایی از این تعداد مهمان را داشته باشند و بسیار از مسافران به دنبال هتل های چند ستاره و لوکس و مهم تر از آن تازه تاسیس و نوساز می باشند که شرایط ایده آل برای اسکان مهمانان داشته باشد کیفیت غذایی مناسبی دشاته باشد و خدمات و امکانات مناسبی ارائه دهد و قیمت مناسبی هم نسبت به این امکانات و خدمات داشته باشد. در این مقاله چند تا از هتل های مشهد چهار ستاره و سه تاره لوکس و با کیفیت و نوساز را معرفی کرده و امکانات و خدمات آن ها را با هم مقایسه میکنیم.

 

هتل سارینا مشهد : هتل چهار ستاره سارینا مشهد هتلی نوساز وتازه تاسیس می باشد که در سال 1398 با امکانات فوق العاده و خدمات بسیار ایده آل افتتاح شده است و از جمله بهترین هتلی های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته است و حدود 12 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل رستوران با کیفیت غذایی عالی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس کافی شاپ مجهز با انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم لابی شیک و اینترنت پر سرعت و سایر امکانات با خدمات بسیار عالی و اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و با پرسنلی مجرب و علاقه مند به کار پذیرای مهمانان گرامی می باشد. اطلاعات و تصاویر و امکانات کامل هتل سارینا مشهد در وب سایت لینک شده یافت میشود.

 

هتل ملیسا مشهد : هتل سه ستاره ملیسا مشهد هتلی نوساز وتازه تاسیس می باشد که در سال 1396 با امکانات فوق العاده و خدمات بسیار ایده آل افتتاح شده است و از جمله بهترین هتلی های سه ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا 19 قرار گرفته است و حدود 15 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل رستوران مجهز با کیفیت غذایی عالی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس کافی شاپ عالی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم لابی شیک و اینترنت پر سرعت و سایر امکانات با خدمات بسیار عالی و اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و آپارتمان دو خوابه با پرسنلی مجرب و کاربلد پذیرای مهمانان گرامی و مسافران مشهد مقدس می باشد. اطلاعات و تصاویر و امکانات کامل هتل ملیسا مشهد در وب سایت مشهد هتل نت یافت میشود.

 

هتل ساوین مشهد : هتل سه ستاره ساوین مشهد هتلی نوساز وتازه تاسیس می باشد که در سال 1397 با امکانات فوق العاده و خدمات بسیار ایده آل افتتاح شده است و از جمله بهترین هتلی های سه ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا 12 قرار گرفته است و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل رستوران مجهز با کیفیت غذایی عالی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس با انواع غذاهای لذید و خوش طعم و نیز کافی شاپ لوکس با انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم لابی شیک و اینترنت وای فای پر سرعت و سایر امکانات با خدمات بسیار عالی و اتاق های دو تخته و سه تخته و با پرسنلی مجرب و حرفه ای پذیرای مهمانان گرامی و مسافران مشهد مقدس می باشد. اطلاعات و تصاویر و امکانات کامل هتل ساوین مشهد در وب سایت مشهد هتل نت یافت میشود.

 

هتل سلما مشهد : هتل دو ستاره سلما مشهد هتلی نوساز وتازه تاسیس می باشد که در سال 1397 با امکانات فوق العاده و خدمات بسیار ایده آل افتتاح شده است و از جمله بهترین هتلی های دو ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا 3 قرار گرفته است و حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که مزیت مهمی برای انی هتل دوستاره هتل سلما مشهد به حساب می آید. اطلاعات کامل هتل های مشهد در سایت مشهد هتل نت وجود دارد.