هتل مدائن مشهد

مجموعه : گردشگری
هتل مدائن مشهد

هتل سه ستاره مدائن مشهد، هتلی بسیار زیبا و یکی از با سابقه ترین و شناخته شده ترین هتل های شهر مقدس مشهد است. این هتل ۲۰ سال سابقه درخشان دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد. هتل مدائل مشهد در حاشیه خیابان امام رضا (ع) واقع شده است و   تنها ۵ دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد.

 

اتاق های این هتل همگی بزرگ، روشن و بسیار تمیز هستند. این اتاق ها هر روز و گاهی حتی دوبار در روز نظافت و سرویس دهی می شوند. و از امکاناتی همچون تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، تلویزیون، قفل درب کارتی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، دمپایی و… برخوردار هستند.

 

این هتل دارای پرسنلی حرفه ای و کارآزموده است که به زبان های زنده دنیا مسلط هستند و مطابق با استانداردهای بین المللی هتل داری آموزش دیده اند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست ها و سوالات خود را با آنها مطرح کنید بدون اینکه نگران برخورد نا مناسبی از سوی این پرسنل باشید.

 

هتل مدائن مشهد مناسب برای افرادی است که می خواهند ارزان سفر کنند اما اقامتگاهی با استاندارد کافی داشته باشند. اگر در تعطیلات نوروزی قصد سفر به مشهد را دارید می توانید با استفاده از آفر تور مشهد این هتل را با هزینه ای بسیار مناسب برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

این هتل زیبا علاوه بر امکانات رفاهی امکانات دیگری نیز دارد که نسبت به سه ستاره بودن آن بسیار ویژگی مثبتی برای این هتل است. هتل مدائن دارای رستورانی بسیار تمیز و دنج است که بهترین غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی  را به مهمانان خود عرضه می کنند. این رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه منهای همکف  هتل سه ستاره ی مدائن قرار دارد.

 

همچنین این هتل دارای کافی شاپی بسیار آرام و دوست داشتی است که انواع نوشیدنی ها، دسرها، پیش غذاها و غذاهای سبک را به مهمانان خود عرضه می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در لابی، لاندری، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات،  تلویزیون معمولی در لابی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب اشاره کرد.

 

شما می توانید در سایت آژانس های مسافرتی قیمت تور مشهد و قیمت اقامت در این هتل زیبا را ببینید و از تخفیف هایی که این هتل برای مناسبت های مختلف برای مهمانان خود در نظر می گیرد آگاه شوید. این هتل در بهضی مناسبت ها حتی تا ۷۰ درصد تخفیف برای مهمانان خود در نظر می گیرد.