هدایای مناسب برای روز پزشک چه هدایایی هستند؟

مجموعه : مجله خبری
هدایای مناسب برای روز پزشک چه هدایایی هستند؟

روش‌های بازاریابی این روزها به کسب و کارهای متفاوت بسیار کمک می‌کنند. برخی پرهزینه و زود بازده هستند اما به سرعت فراموش می‌شوند و بعضی با اینکه هزینه کمتری دارند تا مدت‌ها در یاد می‌مانند. هدایای تبلیغاتی از آن دست روش‌های بازاریابی ماندگار به حساب می‌آید که هزینه نسبتا کمی را نیاز دارد. این مسیر شما و مشتریانتان را به رضایتی دوطرفه می‌رساند و کاملا سودمند است.

 

استانداردهای ساده‌ای برای استفاده از هدایای تبلیغاتی به بازدهی بهتر آن کمک می‌کند. حال اگر قصد انتخاب یک هدیه تبلیغاتی برای یک پزشک و یا جامعه‌ی پزشکان را دارید بد نیست ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

 

یک دکتر با توجه به جایگاه و تخصصی که دارد، تقریبا هم سطح با یک مدیر قرار می‌گیرد. پس برای یافتن هدیه تبلیغاتی مناسب، می‌توان نیم نگاهی به هدایای مناسب مدیران هم داشت. هدایای نفیس از جمله صنایع دستی، خودنویس، ست چرم، ساعت انتخاب‌های مشترک برای هر دو گزینه هستند.

 

صنایع دستی به خاطر زیبایی چشم نواز و وجود یک روح ایرانی، به خوبی می‌تواند برای تزیین میز پزشک استفاده شود. مینا کاری، سفال، منبت کاری، خاتم کاری، تابلو فرش و انواع دیگر این دست ساخته ها گزینه بسیار خوبی برای هدیه تبلیغاتی به شمار می‌روند. کیفیت و نفیس بودن کالا صرفا در قیمت آن خلاصه نمی‌شود اما اگر تمکن مالی دارید برای یک پزشک در نظر گرفتن جنبه‌ی مادی آن خالی از لطف نیست.

 

وسایل اداری، همچون کیف دستی، کیف پول، خودنویس و امثال این موارد، برای یک دکتر کارآمد خواهد بود. به عنوان هدیه کمی باید به ظرافت این موارد دقت کنید، و پس از بررسی جنس، رنگ و طرح مناسب با سلیقه مخاطبتان، آن را انتخاب کنید. به طور مثال کیف‌های دستی اغلب چرم هستند و رنگ و طرح متفاوت آن است که باعث زیبایی و شیک بودنشان می‌شود. حق انتخاب با شماست که از میان یک کیف چرم مشکی با ظاهری کلاسیک، و یک کیف نوبوک (چرم خراشیده شده) قهوه‌ای با ظاهری مدرن‌تر انتخاب کنید.

این گونه هدایای تبلیغاتی به خوبی تاثیر عمیقی از شما را در یاد و ذهن باقی خواهند گذاشت.

 

بهره‌گرفتن از ساعت همیشه یک انتخاب عالی برای اتاق یک پزشک است. ساعت رومیزی یا ساعت دیواری، با ظاهری زیبا که می‌تواند چوبی یا فلزی باشد، هدیه تبلیغاتی مناسبی خواهد بود. اگر طرح تداعی کننده‌ای برای یک پزشک را در این ساعت‌ها پیاده سازی کنید که به یک هدیه محشر تبدیل خواهد شد. به این صورت که نمادی از طبابت در ساعت قرار بگیرد، به طور مثال، استفاده از ساختار ظاهری دی‌ان‌ای برای عقربه‌های ساعت یک پیشنهاد جالب برای هدیه روز پزشک است.

هدایای مناسب برای روز پزشک چه هدایایی هستند؟

کالای دیجیتال طبعا یکی از پرکاربرد ترین هدایای در اکثر موارد خواهد بود. به همین علت نمی‌توان از اسپیکر، فلش یا پاوربانک برای هدیه چشم پوشی کرد. البته باید این نکته را لحاظ کرد که شکیل بودن و کیفیت مناسب برای هدیه تبلیغاتی بسیار مهم خواهد بود و قطعا این کالاها می‌بایست با وسواس بیشتری انتخاب گردند.

 

اگر قصد دارید که هدایای تبلیغاتی خود را در یک بیمارستان، ساختمان پزشکان و به طور کل یک جامعه‌ی کوچک پزشکی توزیع کنید، باید کمی کلی‌تر فکر کنید. تنوع سلایق و ادم‌های متفاوت باعث کاهش اشتراکات می‌شود، پس از هدایای عمومی تر استفاده کنید. لوازم جانبی داخل خودرو، آفتابگیر، روان‌نویس، جاسوئیچی و موارد این‌ چنینی در این حالت متناسب با تعداد بالاتر خواهند بود.

 

هدایای تبلیغاتی که از سمت شما به یک پزشک زحمت‌کش داده می‌شود پیامی برای تشکر از او خواهد بود و یادآور حس خشنودی دوطرفه‌ای میان شما است. به هر صورت این انتخاب‌ها گزیده‌ای از طیف بسیار گسترده هدایای تبلیغاتی خواهند بود. مهمترین نکته در انتخاب یک هدیه مناسب برای پزشک، رعایت ظرافت و شکیل بودن آن خواهد بود. و با رعایت این نکات می‌توانید کسب و کارتان را به مخاطبین معرفی کنید. امید است که از این مطالب استفاده کافی را برده باشید.

 

منبع: تبلیغات حس هفتم