معرفی صرافی کوینکس

مجموعه : مجله خبری
معرفی صرافی کوینکس

کوینکس یک صرافی بین المللی است که با کاربری راحت و ساده برای کاربران راه اندازی شده و در این مقاله ما به معرفی این صرافی می پردازیم. اول از همه باید بدانیم که coinex چیست؟ 

صرافی کوینکس یک سایت، برای مبادلات ارزهای دیجیتال می باشد که در هنگ کنگ قرار گرفته است. جالب است بدانید که هنگ کنگ به نوعی پادشاه تجارت ارزهای دیجیتال است به طوری که صرافی بایننس Binance و کوکوین kuCoin و بیت زد Bit-Z هم در این شهر مستقر هستند.

 

این صرافی در سال 2017 تأسیس شد و در سال 2019 سرویسی را به پلتفرم خودش اضافه کرد که برای کمک به پروژه های بلاکچین ساخته شده است که خصوصیت خوبی که دارد این است که تریدرها و کاربران می توانند در این سرویس ها مشارکت داشته و قسمتی از سود پروژه را هم به دست آورند، بخواهیم ساده تر توضیح بدهیم این است که همانند شرکت در پروژه های ICO است که خود صرافی قبلا در این مورد تحقیقات فراوانی را انجام داده است.

 

ویژگی دیگر این صرافی، پشتیبانی از موبایل می باشد که اپلیکیشن صرافی کوینکس هم برای گوشی های اندروید در گوگل پلی و هم برای گوشی های اپل در اپ استور قابل دانلود و نصب می باشد و شما می توانید به جای رفتن به سایت این صرافی از اپلیکیشن آن استفاده کنید زیرا تمام کارهایی که در سایت صرافی کوینکس می شود انجام داد را هم در این اپلیکیشن می توان انجام داد.

ویژگی دیگر این صرافی داشتن معاملات اهرمی است که در ابتدا فقط معاملات اهرمی بیت کوین به تتر را داشت اما اکنون از معاملات اهرمی زیادی پشتیبانی می کند یعنی شما در این صرافی هم از معاملات مارجین و هم از معاملات پروپشوال Perpetual برای معاملات لوریج دار می توانید استفاده کنید(معاملات پروپشوال، بدون تاریخ انقضا بوده و افرادی که سرمایه کمی دارند می توانند با قرض گرفتن از صرافی کوینکس، سرمایه بیشتری به دست آورده تا در معاملات اهرمی از آن استفاده نمایند) ویژگی بعدی کوینکس این است که این صرافی دارای یک صرافی غیرمتمرکز نیز می باشد که از قراردادهای هوشمند هم
پشتیبانی می کند و در آن افراد خیلی راحت می توانند ارزهای مختلف را به هم تبدیل کنند.

 

در مورد کارمزد های CoinEx هم باید بگوییم که این صرافی برای maker  و  taker ها تفاوتی قایل نشده و همه افرادی که در این صرافی خرید و فروش می کنند باید به یکاندازه کارمزد بدهند.

 

اما شما می توانید قبل از معاملات خود از vip های مختلفی که طراحی کرده، استفاده نموده و از تخفیفات کارمزدی زیادی بهره مند گردید. در مورد هزینه های واریز ارز باید بگوییم که این هزینه برای کاربران، کاملا رایگان می باشد.

 

اما هزینه های برداشت ارز در این صرافی متغییر است و نسبت به صرافی های دیگر کارمزدهای پایینی از کاربران خود می گیرد. در مورد روش های سپرده گذاری در این صرافی باید بگوییم که شما خیلی راحت بدان، ارزهایی مثل بیت کوین BTC ، اتریوم ETH ، تتر USDT و busd و بیت کوین کش BCH را واریز کرده و با این 5 ارز به خرید و فروش ارزها بپردازید.

 

مزیت دیگر این صرافی این می باشد که از تعداد مارکت های زیادی پشتیبانی کرده  و سعی کرده که اکثر ارزهای مهم بازار را در صرافی قرار داده باشد و از اضافه کردن ارزهایی که مارکت کپ پایینی دارند و باعث می شوند که سرمایه کاربران به خطر بیفتد خودداری کرده است. یکی دیگر از ویژگی های این صرافی این است
که توکن مخصوص خود به نام ارز cet را دارد که هر فردی اگر این ارز را در سبد خود داشته باشد و تیک کمتر کردن کارمزد را با استفاده از ارز cet فعال کند، خیلی راحت می تواند از تخفیف های کارمزد برای خرید و فروش های ارزهای خود استفاده نماید.

همچنین این صرافی بستری بسیار امن را برای کاربران خود فراهم کرده که شما با اطمینان می توانید کلیه معاملات مربوط به پرداخت ، مبادله و نقل و انتقالات را
انجام دهید. این صرافی همچنین دارای نمودارهای معاملاتی می باشد که شما می توانید با استفاده از ابزارهای معاملاتی به تحلیل ارز موردنظر خود پرداخته و بعد از تحلیل بتوانید به خرید و فروش بپردازید.

 

خصوصیت دیگر این صرافی استفاده از استخر viaBTC و داشتن کیف پول ViaWallet می باشد که کمتر صرافی این خصوصیات را دارد. پیشنهاد ما هم به شما صرافی کوینکس می باشد زیرا مزیت فوق العاده دیگری که دارد این است که ایرانیان را تحریم نکرده وو  برای ورود به کوینکس بدون دغدغه می توانید از ایران بدون فیلترشکن به آن متصل شده و به خرید و فروش و ترید ارزهای دیجیتال بپردازید.  

برچسب‌ها: