پارتیشن شیشه ای متحرک سازا دیزاین

پارتیشن شیشه ای متحرک سازا دیزاین

پانل های شیشه ای یا همان پارتیشن های شیشه ای، دیوار هایی از جنس شیشه بوده که کیفیت بسیار بالایی داشته و از آن ها به عنوان تقسیم کننده یا جدا کننده فضا استفاده می کنند. پارتیشن های شیشه ای را می توان برای ایجاد محیطی زیبا و تقسیم فضا به چند اتاق جدا از هم به کار برد. این پارتیشن ها معمولا تا سقف امتداد می یابند و به واسطه قالب هایی از جنس آلیاژ آلومینیوم و یا آلیاژ های دیگر آن ها را در جای مورد نظر نصب می کنند.

 

پارتیشن های شیشه ای انواع گوناگونی دارند که از آن ها در مکان ها و فضای مختلفی استقاده می کنند، معمولا استفاده از این نوع پارتیشن ها توسط افراد و طراحان داخلی برای اهداف متفاوتی صورت می گیرد. یکی از محبوب ترین مدل های پانل های شیشه ای پارتیشن شیشه ای متحرک می باشند.

 

کاربرد پارتیشن شیشه ای در دکوراسیون داخلی

دیوار های شیشه ای این امکان را برای طراحان داخلی فراهم کرده اند که فضا را به بهترین نحوه ممکن تقسیم بندی کنند. پارتیشن های شیشه ای باعث می شوند که انتشار نور در فضا به شکل کاملا یک دستی صورت گیرد.

این نوع پانل باعث می شود طرحان بتوانند از فضا به شکل کاملا کاربردی استفاده کنند، در دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین موارد ایجاد فضایی روشن و پر نور است که به وسیله پارتیشن های شیشه ای این امر به خوبی محقق می شود. پارتیشن شیشه ای باعث تعامل بهتر اشکال، رنگ ها، بافت ها و الگو ها در فضا می گردد. معمولا طراحان داخلی برای زیبا سازی و به روز کردن فضاهای تجاری و اداری از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند.

 

پارتیشن شیشه ای متحرک چگونه است؟

پارتیشن های شیشه ای متحرک از جمله پر کاربرد ترین پانل های شیشه ای هستند که علاوه بر جداسازی فضا به شکل کاملا بهینه ای می توان آن ها جابه جا کرد. پارتیشن های شیشه ای متحرک علاوه بر اینکه نور طبیعی را به بهترین نحوه در فضا پخش می کنند، قابلیت جابه جایی داشته و می توان آن ها را در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار داد. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کنند که هر زمان بخواهید بتوانید دکوراسیون داخلی را تغییر داده و اندازه اتاق هایی که به وسیله پارتیشن ایجاد کرده اید را عوض کنید.

 

این نوع پارتیشن ها معمولا با توجه به مساحت داخلی فضا و ویژگی هایی چون میزان نور محیط، ارتفاع سقف و حتی کاربری ساختمان طراحی می شوند. منظور ما از کاربری ساختمان این است که ساختمان مورد نظر اداری است یا مسکونی؟

 

پارتیشن های شیشه ای متحرک بسیار ارزان بوده و فضا را به زیبا ترین حالت ممکن تقسیم بندی کرده و بر روی رنگ های محیط هیچ تاثیری نمی گذارد. در حالت کلی پارتیشن های شیشه ای این امکان را برای طراحان داخلی فراهم می کنند که بتوانند به خوبی و در بهینه ترین حالت ممکن از فضا استفاده کرده، همچنین پارتیشن های شیشه ای متحرک کاملا مقرون به صرفه بوده و نصب ساده ای دارند.

 

پارتیشن شیشه ای متحرک سازا دیزاین

قیمت پارتیشن های شیشه ای متحرک به چه عواملی بستگی دارد؟

می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که قیمت پارتیشن های متحرک بسیار کمتر از پارتیشن های ثابت می باشد. اما به طور کلی قیمت این نوع پارتیشن به عوامل زیر وابسته است.

در صورتی که پارتیشن های شیشه ای در برابر صدا عایق باشند بنابراین قیمت آن ها افزایش پیدا می کند.

متراژ محیط یکی از مهم ترین عوامل در قیمت پارتیشن های شیشه ای متحرک می باشد.

رنگ پارتیشن ها از جمله مواردی است که در قیمت پانل های شیشه ای تاثیر گذار است.

طرح پارتیشن های شیشه ای نیز می تواند تا حدود زیادی در نوسان قیمت این دیواره ها موثر باشد.

نوع فریم به کار رفته در پارتیشن و همچنین ضخامت آن ها نیز در قیمت پارتیشن ها تاثیر گذارند.

 

مزایای پارتیشن های شیشه ای متحرک

پارتیشن های متحرک محبوبیت زیادی در میان طراحان داخلی دارند، این نوع پارتیشن ها اهمیت بالایی در دکوراتیو داخلی داشته و با توجه به مزایایی که در زیر عنوان می شود استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است.

 

مقرون به صرفه و اقتصادی: پارتیشن های شیشه ای متحرک نسبت به دیوار های دائمی که برای ساخت آن ها از مصالح ساختمانی استفاده می کنند قیمت بسیار پایین تری دارند.

طراحی زیبا: این نوع پانل های شیشه ای در طرح های مختلفی تولید می گردند که برای فضاهای مختلف کاربرد دارند.

نصب راحت: پارتیشن های شیشه ای متحرک نصب بسیار ساده ای دارند.

عایق صدا: دیوارهای شیشه ای متحرک عایق های خوبی برای صدا می باشند.

تنوع در رنگ: دیوار های شیشه ای در رنگ های متفاوتی تولید می شوند و در این زمینه تنوع بسیار زیادی دارند.

 

پارتیشن شیشه ای متحرک سازا دیزاین

سخن آخر

همانطور که در بالا گفته شد پارتیشن های شیشه ای متحرک را برای جدا سازی فضا به صورت موقت می توان استفاده کرد، این نوع پانل های شیشه ای بهترین جایگزین برای دیوار های ثابت بوده و دارای اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی هستند. پروفیل این نوع پانل ها از آلیاژ های چون آلومینیوم بوده و شیشه متریال اصلی برای ساخت آن ها می باشند.

 

شما می توانید جهت استعلام به روز قیمت پارتیشن و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب سازا دیزاین از طریق شماره 22303445-021 تماس بگیرید و یا به سایت https://sazadesign.ir/ مراجعه کرده و از مشاوره های تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.